3lement Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2003 no to to co w temacie !!!!!! POMOCY ! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 No tak jak się rozbiera większość amortyzatorów. Musisz ścisnąć SAMOĄ sprężynę nie naciskając na końce amortyzatora, jeżeli wystarczająco ją ściśniesz wtedy można będzie wyjąć dwie wkładki. Po wyjęciu wkładek sprężynę będzie się dało zdjąć. Wiem że to ciężko opisać ale spróbuj ścisnąć sprężynę to te wkładki wtedy staną się luźne i powinieneś za kumać o co chodzi. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 aha no bede próbował........dzięki serdeczne .... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 hmmm ja do tego juz doszedłem ale myślałem ze moze reszta tez da sie rozebrać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Jesli są to oryginalne amorki od MZ to mozna rozebrac wiecej niz tylko zdejmujac sprezyne. Odkręć kluczem hakowym nakrętke w górnej części goleni amorka. Po tym zabiegu wyciągniesz ze srodka wszystki flaki. Jesli masz 2 amory jeden dobry drugi z wyciekiem to dokladnie wybadaj ile oleju zawiera w sobie ten dobry. bedzie wiadomo pózniej ile trzeba nalac do tego uszkodzonego :) Pozdro i powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Nie wiem czy się dobrze zrozumielismy. Ja sciągnąlem spręzynę i te plastiki dziś. I nie wiem teraz czy to się odkręca i w którą stronę {Jaki gwint}? Bo tam jest takie dosyć dziwne rozwiazanie. Nie mam wycieku ale olejjest juz chyba przepracowany i pasowałoby go wymienić. sprężyna już sciągnieta i wszystko inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 gwin jest prawy czyli odkreca sie w LEWO, nakredka jest wkrecona w korpus i ma takie rowki Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 gwint jest na bank prawy ja wykozystałem do tej nakretki klucz od szlifierek katowych, tylko troszeczke musiałem go przerobic. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 Odświeżam bo dokopałem się przypadkiem do info o ilości oleju w tylnych amorkach, może się to komuś przyda:125/150 Models 70 - 75cc 250 Models 75 - 85cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.