Gość lehoom Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A no zuzycie paliwa wzrośnie. Dawno dawno temu znajomy regulował mi gaźnikw Jawie 350 i wlasnie podniósł iglicę. Wtedy Jawa spalila 13L/100km a normalnie paliła ok.5-5,5 na trasie. Fakt ze to nie porownanie zbyt dobre Jawa-GS ale moze sie przyda. Ja w swojej GS tez mam problem z dlawieniem sie silnika, a szczegolnie po zlozeniu silnika bylo gorzej. Nie mam wakuometrow bo wydalem z ostatnim moto wiec musialem robic synchro "na sluch" i jest wiele lepiej ale i tak duzo pije teraz bo ok.7L/100 w miescie a wczesniej palila 4,5-5. Chyba w weekend sie pobawie z tym chociaz niebardzo mi sie chce. U mnie jest taka roznica ze na lewym garze świeca jest czarna, duzo sadzy a na prawym jest super. I w ogóle strzela troche w wydech przy ok.2000-3500 rpm.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 (edytowane) Stary na słuch to można sobie gitare stroic a nie gazniki :notworthy: :D …… a to że podnixsł o jeden ząbek praktycznie nie wpłynie na spalanie …..twój gs 7 litrów no to ładnie ustawiłeś je ;) …..mi spalał od 4.5 do 6 praktycznie przy każdej jeździe ;) …..Bartasowi mówiłem żeby je przemył przedmuchał i podniósł iglice…… a jak będę miał czas to wpadnie zrobimy synchro bo to moment w gs-ie :) (wszystko jest na wierzchu)….bo nawet jak miał dobrze synchronizowane to przy demontażu i montażu pewnie się już rozstroiły ;) ………. PS jeśli gaźniki maxz w miarę symetrycznie ustawione (po tym na słuch :icon_razz: ) to zainteresował bym się uszczelniaczami zaworowymi czy pierścieniami ……….skoro maxz mocno zasraną świece mazią :clap: PS II strzela bo na niskich ma przerwę w zapłonie na tym brudnym garnku Edytowane 7 Marca 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No to zrobilismy synchro gaznikow z Loko. Bylo niby ok, ale dzisiaj smigam sobie i znowu dolek w obrotach sie pojawil :/ dodatkowo GSik strzela w tlumik ( lub gaznik) przy hamowaniu silnikiem :/. Swiece sa jasne, a wlasciwie jedna. To wydaje mi sie ze wina uszczelek kolektorow, poniewaz jedna gdzies przepuszcza i GS glosniej chodzi, wiec moze powietrza wiecej dostaje? Sprawdzalem spalanie i przy spokojnej jezdzie do 5 tys obrotow i na 6 biegu 110- 120 GS spalil mi 4,6 litra na 100km, a przy ostrej jezdzie pali 5,4, wydaje mi sie ze to dobry wynik. Tylko znowu ten dolek w obrotach i strzelanie w tlumik :/ normlanie sie wsciekne i oddam go gdzies do serwisu, juz obadalem terminy i 23 marca ( lub 19 kwietnia w innym ), zabule i bedzie mam nadzieje spokoj! :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 witam mam ten ssam problem okolo 5 tys obr ma motor takiego mula co to morze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.