Skocz do zawartości

GS jakby sie dusil


Bartas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A no zuzycie paliwa wzrośnie. Dawno dawno temu znajomy regulował mi gaźnikw Jawie 350 i wlasnie podniósł iglicę. Wtedy Jawa spalila 13L/100km a normalnie paliła ok.5-5,5 na trasie. Fakt ze to nie porownanie zbyt dobre Jawa-GS ale moze sie przyda. Ja w swojej GS tez mam problem z dlawieniem sie silnika, a szczegolnie po zlozeniu silnika bylo gorzej. Nie mam wakuometrow bo wydalem z ostatnim moto wiec musialem robic synchro "na sluch" i jest wiele lepiej ale i tak duzo pije teraz bo ok.7L/100 w miescie a wczesniej palila 4,5-5. Chyba w weekend sie pobawie z tym chociaz niebardzo mi sie chce. U mnie jest taka roznica ze na lewym garze świeca jest czarna, duzo sadzy a na prawym jest super. I w ogóle strzela troche w wydech przy ok.2000-3500 rpm.pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary na słuch to można sobie gitare stroic a nie gazniki :notworthy: :D …… a to że podnixsł o jeden ząbek praktycznie nie wpłynie na spalanie …..twój gs 7 litrów no to ładnie ustawiłeś je ;) …..mi spalał od 4.5 do 6 praktycznie przy każdej jeździe ;) …..Bartasowi mówiłem żeby je przemył przedmuchał i podniósł iglice…… a jak będę miał czas to wpadnie zrobimy synchro bo to moment w gs-ie :) (wszystko jest na wierzchu)….bo nawet jak miał dobrze synchronizowane to przy demontażu i montażu pewnie się już rozstroiły ;) ……….

 

PS jeśli gaźniki maxz w miarę symetrycznie ustawione (po tym na słuch :icon_razz: ) to zainteresował bym się uszczelniaczami zaworowymi czy pierścieniami ……….skoro maxz mocno zasraną świece mazią :clap:

PS II strzela bo na niskich ma przerwę w zapłonie na tym brudnym garnku

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zrobilismy synchro gaznikow z Loko. Bylo niby ok, ale dzisiaj smigam sobie i znowu dolek w obrotach sie pojawil :/ dodatkowo GSik strzela w tlumik ( lub gaznik) przy hamowaniu silnikiem :/. Swiece sa jasne, a wlasciwie jedna. To wydaje mi sie ze wina uszczelek kolektorow, poniewaz jedna gdzies przepuszcza i GS glosniej chodzi, wiec moze powietrza wiecej dostaje? Sprawdzalem spalanie i przy spokojnej jezdzie do 5 tys obrotow i na 6 biegu 110- 120 GS spalil mi 4,6 litra na 100km, a przy ostrej jezdzie pali 5,4, wydaje mi sie ze to dobry wynik. Tylko znowu ten dolek w obrotach i strzelanie w tlumik :/ normlanie sie wsciekne i oddam go gdzies do serwisu, juz obadalem terminy i 23 marca ( lub 19 kwietnia w innym ), zabule i bedzie mam nadzieje spokoj! :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...