Skocz do zawartości

Vstrom - problem z elektryką?


Rekomendowane odpowiedzi

Uratowani!

 

Faktycznie rozpoczęcie ładowania wymagało zastosowania 'głupiego' prostownika. Potem już poszło. Doładowałem w kilka godzin do ok. 50%, po czym zamontowałem aku do moto. Odpalił z trudem, ale odpalił.

 

Następnie zgodnie z sugestią Klaudiusza wyruszyłem na 50km nocną przejażdżkę po głównych arteriach Krakowa. Wtrysk już jest ok, moc też. Muszę go jeszcze trochę 'przedmuchać', bo do 180km/h dochodził z trudem, ale generalnie jest szybko :-)

 

Aku wróciło pod prostownik, co by dobić do 100%

 

:lalag: :crossy: :) :cool: :D

 

Dzięki za pomoc!

Wpadajcie na browary! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nauczony doświadczeniem na zimowe garazowanie zawsze wyjmuję aku z motocykla i przechowuję w domu... co miesiąc lub dwa podładowuję go sobie... no i wczoraj po 6 miesięcznej przerwie i postoju w zimnym zawilgoconym garażu zapakowałem aku do motocykla ...dwa, trzy obroty wałem i TL gada jakby nigdy nic... alarm niby posiadam, ale odłączyłem go w cholerę na stałe... najlepszy alarm, to dobra polisa od kradziezy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i od teraz będę robił dokładnie tak samo.

 

Z alarmem również - moto trzymam w podziemnym garażu kilka pięter pod mieszkaniem, jeśli ktoś tam dobierze mi się do sprzęta, to szanse, że usłyszę alarm są znikome... Kiedyś było włamanie do auta z alarmem w tym garażu i nikt nic nie słyszał. Poza tym moto stoi przy ścianie dobrze zastawione dwoma sporymi autami - jedyny sposób żeby je wyprowadzić, to albo wyjechać autami, albo przenieść moto nad nimi. :icon_mrgreen: AC też jest.

Edytowane przez CosmoSquig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam: czy odpalanie moto z wtryskiem na pych nie jest szkodliwe dla sprzętu?

 

odpalanie z popychu, w szczegolnosci Vstroma, nie jest szkodliwe

 

If the battery is near dead e.g. from inadvertantly turning the key to 'Park' instead of 'Lock', the voltage available may not anymore be sufficient for the FI.

 

Fortunately a gentle downhill slope easily jump-starts the V-Strom in second gear.

 

wszystkim posiadaczom DLi polecam ponizsze strony, zawieraja uporzadkowana wiedze na temat Vstromow

 

http://www.calsci.com/motorcycleinfo/VStrom.html

 

 

http://vstrom.info/faq/index.php

Edytowane przez Sadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wtrysku - przeczytałem w książce serwisowej samochodu że nie należy odpalać silnika z zasilaniem wtryskowym przez pchanie lub ciągnięcie pojazdu gdy brak prądu w instalacji - po prostu nie dzialają wtryskiwacze i pompa paliwa i silnik nie zapali. Jedynie przez podłączenie drugiego akumulatora z drugiego pojazdu - silnik w drugim pojeździe powinien pracować na wyższych obrotach w momencie rozruchu drugiego pojazdu.

Cosmos, tu masz własny przykład że wystarczy mała awaria akumulatora i wycieczka może zostać przerwana w najmniej oczekiwanym (tzn najbardziej oddalonym) miejscu.

U mnie w Varadero akumulator skończył żywot dosłownie z dnia na dzień- wróciłem w niedzielę a juz we wtorek ledwo kontrolki zaświeciły. Ładowanie pomagało na dwie godziny. Fakt że akumulator był za mały ( 9-ka a nie 12-ka ), no ale taki był. Zaś odpał litrowego widlaka z pychu - cienko to widzę. No chyba że koledzy pomogą i czymś pociągną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...