### HDK ### Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam, wszystkich. Stary czytacz :banghead: pisac niemialem do tej pory o czym.Zaczynam lesna przygode :crossy: Po tygodniu czytania tego calego baizlu na temat DT,niby duzo wiem, a jednak nic nie kumam :lapad: Zakupilem jak w temacie :biggrin: Chce to odblokowac, ile sie da :icon_mrgreen: Jak zablokowany jest ten rocznik 2004> :lalag: Dodam ze przyjechala z niemiec. Wydech, zwerzka, wypatroszyc dyfuzor -OK.Zawor wydechowy to chyba to samo co YPVS to chyba dam rade bo dobrze opisane,CDI czy to to samo co MODUL? tez dobrze opisane,KONTAKTOR tego nieczaje ?,FILTR POWIETRZA zwiekszyc ciag - OK,REGULACJA GAZNIKA - DYSZE i IGŁA, zwiekszenie skladu mieszanki - OK.O jakiejs MEMBRANIE i o blaszkach tez cos slyszalem ??? nie kumam, O jakichs patentan przy liczniku tez ??? slabo opisane, niewiem jak to zrobic.Moze cos jeszcze ? Ale rozne roczniki maja roznie, wiecco dotyczy mojej maszyny :lalag: moze ktos z was robil taka sztuke :bigrazz: NIECH MNIE OSWIECI - Prosze ładnie!Pozdrawiam i THX for. HDK (dyslceptyck:)) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Membrana znajduje sie za kruccem ssacym.Chodzi o blachy dystansujace.One ograniczaja ruch listkow membrany.LIstkow są 2 rzedy z gory i z dolu.po na rzad.Razem 6.Ktorys rzad mebran(gora,dol)moze wogole niepracowac lub ich praca(wygiecie ku gorze) moze byc wlasnie ograniczone poprzez przygietą blache ktora owy ruch uniemozliwia.Rzecz boirac prosto jak wyciagniesz membrane to od razu skumasz o co biega;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 jak masz problemy z dt to najlepiej pytaj sie w dziele o Enduro "wszystko o dt50, 80, 125" tam najszybciej dostaniesz odpowiedz od posiadaczy dt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Wydech, zwerzka, wypatroszyc dyfuzor -OK.TAK, ZGADZA SIĘZawor wydechowy to chyba to samo co YPVS to chyba dam rade bo dobrze opisane,TO TO SAMOCDI czy to to samo co MODUL? tez dobrze opisane,TEŻ SIE ZGADZA - z tym jest najwiekszy hardkor :biggrin:KONTAKTOR tego nieczaje ?,KONTAKTRON - taka szklana rurka z dwoma blaszkami ok. 3cm długa , znajdziesz ją w obudowie prędkosciomierza - w zależnosci od rocznika możesz jej nie miec FILTR POWIETRZA zwiekszyc ciag - OKCZYLI WYWALIC GUME Z OBUDOWY FILTRA REGULACJA GAZNIKA - DYSZE i IGŁA, zwiekszenie skladu mieszanki - OK. O jakiejs MEMBRANIE i o blaszkach tez cos slyszalem ??? nie kumam,membrany raczej nie ruszaj - tam nie ma blokady O jakichs patentan przy liczniku tez ??? slabo opisane, niewiem jak to zrobic.tam własnie jest ten kontaktron (o ile jest) Moze cos jeszcze ?hmmm w dt były jeszcze blokady na skrzyni czyli nie zapinał się szósty bieg ale to pewnie masz zdjęte ps. jak będziesz miał jakies pytanie do mnie to napisz na PW bo moge przeoczyc ten temat Edytowane 3 Marca 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
### HDK ### Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dzieki za odpowiedz. Dobra, w przyszlym tygodnu przechodze do dzialania.Napisze po wszystkim jak poszloooi jaki to wszystko da efekt. A jeszcze, jak sie odblok. 6 bieg ??? Dziekowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 jak zdejmiesz pokrywe od sprzegla to na automacie do zmiany bedzie zablokowana mozliwosc wbicia 6 wystarczy w tym automacie pogrzebac, ale blokada 6 to byla w modelach 88-96 i to tez nie w kazdym. Co do twojego modelu to glowna blokada jest na CDI (czarna skrzynka pod bakiem inczej modol zaplonowy, ta blokada glownie kastruje z obrotow ale nie z mocy w dostepnym zakresie), napewno musisz wywalic wszystko z dyfuzora i zobaczyc czy nie ma tuleji wcisnietej przy wlocie do niego zmniejszajacej drastycznie przelot. Do kompletu wybebeszonego dyfuzora jalepiej dokup koncowke przelotowa od jakiegos crossa 125 albo kup akcesoryjna. Mozna delikatnie uniesc (odgiac) blaszki od membrany oraz zwiekszyc wlot do gas boxa (to czarne pomiedzy gaznikiem a cylindrem wtykane w kruciec) z 7,5mm na 10mm, sprawdz tez zawor (ypvs) czy jest w dobrej pozycji i ustaw go dobrze.Polecam Ci stronki www.dt125.de oraz www.dt125r.dePozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.