piter 1600 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) W Stanach nie ma paliwa 98 oktanowego,a do Road Stara oni zalecają min. 91,więc 95 jest OK.Właśnie wróciłem z Częstochowy,pozdrowienia dla wszystkich. Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Jeśli moge wrócić na chwilke do tematu trefnych skrzyni biegów.Własnie szykuje sie do zakupu XV 1600 i z tego co wyczytałem na forum to juz wiem że w modelach z oznaczeniami VP08 sa takie skrzynie. Tu moje pytanie. Gdzie szukać tych oznaczeń (na motocyklu) i w których rocznikach występuja takie skrzynie? Z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 VP 08 jest część nr VIN czyli nr pojazdu.Przejrzyj forum a znajdziesz wszystkie nr pojazdów w których może występować ta usterka skrzyni. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Jeśli moge wrócić na chwilke do tematu trefnych skrzyni biegów.Własnie szykuje sie do zakupu XV 1600 i z tego co wyczytałem na forum to juz wiem że w modelach z oznaczeniami VP08 sa takie skrzynie. Tu moje pytanie. Gdzie szukać tych oznaczeń (na motocyklu) i w których rocznikach występuja takie skrzynie? Z góry dziękuje za odpowiedź mam pełny wykaz trefnych serii mogę wysłać na priva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mam pytanie odnosnie filtrow powierza do RS.Macie doswiadczenie w temacie Chypercharger vs Baron Big Air Kit?Co lepsze wg Was? Ja zaczynam od kupowania bzdur do moto bo moto dalej gdzies w drodze, a nie chce pozniej w sezonie tracic czasu. Osobiscie sklaniam sie w kierunku zestawu z Barona (Chypek na co drugim moto wisi) ale interesuje mnie jak to sie sprawuje w RS/WS? Sa problemy z dostrojeniem moto po wymianie filtra i bebchow w gazniku czy jest to banalny zabieg? Jak sie ma sprawa spalania oraz oleju bo wyczytalem, ze WS pluja olejem w filtr powietrza a ja nie chcialbym aby z filtra mi cos tam kapalo. Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mam pytanie odnosnie filtrow powierza do RS.Macie doswiadczenie w temacie Chypercharger vs Baron Big Air Kit?Co lepsze wg Was? Ja zaczynam od kupowania bzdur do moto bo moto dalej gdzies w drodze, a nie chce pozniej w sezonie tracic czasu. Osobiscie sklaniam sie w kierunku zestawu z Barona (Chypek na co drugim moto wisi) ale interesuje mnie jak to sie sprawuje w RS/WS? Sa problemy z dostrojeniem moto po wymianie filtra i bebchow w gazniku czy jest to banalny zabieg? Jak sie ma sprawa spalania oraz oleju bo wyczytalem, ze WS pluja olejem w filtr powietrza a ja nie chcialbym aby z filtra mi cos tam kapalo. Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam. Opinii znajdziesz tyle ile jest motorków. Co do Kuryakina, to zachowuje sie u mnie poprawnie. Spalanie na poziomie do 6l na 100. Żadnego oleju w filtrze nigdy nie stwierdziłem ani w oryginale ani w Kuryakinie. Regulacje jednak lepiej zlecić, chyba że masz duże doświadczenie, no i jest trochę wymiany w samym gaźniku, iglice, dysze. Co do przyrostu mocy, może i coś jest, ale w tym ciągniku siodłowym jakim jest WS i tak jest jej pod dostatkiem.Barona nie widziałem. Co do wyglądu to Kuryakin jest OK. No i chyba najważniejsze - Kuryakin zaprojektował swojego Chargera od podstaw i chyba opatentował. Pozostali producenci raczej dłubią w filtrach niż projektują, ale to moja prywatna opinia i możesz sie nią nie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Dla mnie tam chypercharger zadnym cudem techniki nie jest. Wyglada niezle i ma swoje zalety (miedzy innymi wizualne machajac skrzydelkami) ale stado dzikich koni od tego nie przybedzie. Ja szukam czegos co by dobrze wspolgralo z wydechami V&H Longshots HS. Chce dobrze zestroic moto wiec pakujac sie w wydech wypada w filtr i gaznik zaingerowac. To czy moto bedzie po zabiegu mialo 5 koni wiecej czy tyle samo najmniej mnie interesuje. Jedyn czego chcialbym uniknac to efekt smoka - niby zapieprza ale od stacji benzynowej do stacji benzynowej. Jak bym chcial zapieprzac to bym VRoda kupil. :cool:Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mam u siebie wydech Cobry Speedster Longs i Hybka,ale osobiście jesli miałbym wybierać to chciałbym zestam Barona.Jest tam większy filtr a w Hybku mały i dość często trzeba go myć. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 GRZESIEK TEN FILTR Z BARONA TO PODOBNY JEST DO TEGO CO MONTOWAłEM KAMILOWI Z WOłCZA OTWARTY I STRASZNIE SIE BRUDZI A NIESTETY K&N NIE MA DO TEGO SKARPETY ALE YGLAD WYPAS I CENA OKOłO 700 PLN A CHARGER W GRANICACH 1300 PLN TO ZALEZY OD WłASCICIELA BO NIE WIEM CZY BARON DODAJE DYSZE BO K&N NIESTETY NIE A TO LIPA BO CHODZI O ZAJEBISTA ELASTYKę SILNIKA JAK ZMIENIASZ FILTR I WYDECH TO NIE DA SIE BEZ INGERENCJI W GAZNIOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) Pimpek mnie kusi dokladnie cos takiego:http://www.baronscustom.com/catalog/display/261/index.htmlW komplecie jest wszystko czyli filtr, dysze itp. Dodawaja tez do tego zestawiku tez taki niby pokrowiec chroniacy przed deszczem i brudem:http://www.baronscustom.com/catalog/display/267/index.htmlNa ile dobrze to sie sprawuje nie mam pojecia. Idac po najmniejszej linii oporu moglbym tylko filtr K&N kupic i wpakowac go w oryginalna obudowe, zalozyc wydech V&H oraz przeregulowac gaznik na oryginalnych bebechach. Tyle, ze zwykly filtr K&N daje okolo 40% wiecej powietrza a te z Barona 300% a otwarty wydech V&H (bo praktycznie nic w nim nie ma) wymaga konkretnej ingerencji w gaznik bo potem sie cuda dzieja przy schodzeniu z obrotow itp. Z drugiej strony jak sobie przypomne moje doswiadczenia z DynoJetami i jak sie to skonczylo to na mysl o grzebaniu w gazniku juz mnie trzepie.;)Pozdrawiam. Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez vpower Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zapytaj Prałata jak jego maszyna chodzi.Ma założony wkład K&N do oryginalnej puszki oraz puste V&H.W gażniku nikt nie grzebał i według mnie chodzi to OK. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zapytaj Prałata jak jego maszyna chodzi.Ma założony wkład K&N do oryginalnej puszki oraz puste V&H.W gażniku nikt nie grzebał i według mnie chodzi to OK. Prałat do odpowiedzi!Bardzo proszę zreferować temat!pozdro K P.S. W związku z narodzinami pierworodnego, przeprowadzką i zmianą pracy - zastanawiam się nad separacją lub rozwodem z Megi Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 A po wymianie kasatorów to chodzi jak marzenie .Zresztą zainteresowany niech sam się wypowie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Upload, to długo się nie nacieszyłeś, choć domyślam, że się teraz Większa Radość. Gratulacje. No cóż, Wild Star teraz cyka, a trakcie jazdy słyszę wydech, a nie zawory. Po wymianie wkładu i wydechu rzeczywiście nikt nie grzebał w gaźniku, z wyjątkiem podkręcenia. Mam wrażenie, że kiedyś był elastyczniejszy, ale bez pomiarów trudno to ocenić, gdyż sam efekt dźwiękowy zmienia wrażenia. Byćmoże zdecyduję się na zmianę dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Mam wrażenie, że kiedyś był elastyczniejszy, ale bez pomiarów trudno to ocenić, gdyż sam efekt dźwiękowy zmienia wrażenia. Być może zdecyduję się na zmianę dyszy. Nie jestem mechanikiem z zawodu ale myślę że czasy domorosłego grzebania w gaźniku już minęły. I mam na myśli choćby tylko rozwój techniki, w zakresie gaźników stosowanych w Wild czy Road Star. Czasy "syrenkowski" gaźników już się skończyły. Można wszystko na słuch ustawić tylko czy to ma sens. Po regulacji na zegarach i wymianach zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych elementów widzę że Wildek nie ma żadnych przypadłości typu strzelanie w gaźnik czy w wydech, no chyba że sie bardzo staram. Spalanie poniżej 6 (ostatnio 320 km do przekręcenia kurka na rezerwę) i myślę że to sprawa dobrania kompletów: wydech, filtr, dysze, iglice i regulacje. No i uślizgi tylnego koła jak za mocno odkręcę na starcie.Tak że jak mogę służyć radą to wymień dysze i iglicę a motorek odwdzięczy się nie tylko barwą dźwięku ale i przyzwoitym zachowaniem w pełnym zakresie obrotów a i na stacji z wachą pokaże że mu lepiej. Zwłaszcza że to już żadne koszty w porównaniu z poprzednimi inwestycjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.