Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś pomimo szumnych zapowiedzi nie było Cię słychać w Opolu na jaeczku. Szkoda, może bym coś wyczaił w temacie wydechów.

 

Możesz coś więcej na ten temat, mam oryginały, wizualnie żylety no ale ten dźwięk ( albo jego brak) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś więcej na ten temat, mam oryginały, wizualnie żylety no ale ten dźwięk ( albo jego brak) :biggrin:

 

Miałem nadzieje że Piter zgodnie z obietnica dotoczy sie do Opola i usłyszę jego Roada na nowych wydechach Cobry.

 

Zgodnie z opinią wielu użytkowników Wild/Road Starów wydech jest tym elementem który nadaje sie do wymiany. Na rozpoczęciu sezonu w Opolu (22/03/08) widziałem tylko jednego Road Stara na oryginalnych wydechach a z chęcią posłuchał bym innych po zamianie.

Temat przewalam na form praktycznie od jesieni. Sztuką jest dobrać wydechy o dobrym niskim tonie no i nie należy zapominać przy okazji o filtrze powietrza i regulacji gaźnika. Moje są w miarę ciche na postoju, przy pełnym otwarciu walą jak wściekły lew. Przyzwyczaiłem się do nich i nie zakładam korków jak Prałat, no i na ostatniej jeździe stwierdziłem że jak motor jest rozgrzany to drgania są na poziomie akceptowalnym, aczkolwiek wsiadłbym na innego W/R Stara by móc porównać.

Oryginały leżą w ciepłym i może kiedyś wrócą na swoje miejsce jakkolwiek Wildek brzmi wtedy jak wykastrowany baranek, no cóż przepisy UE.

 

Gdybyś się decydował na wymianę to zgadaj się z różnymi ludźmi i oceń pracę na różnych wydechach na żywo, reklamy są trochę jak zwykle nieprawdziwe.

Edytowane przez Tatsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotoczę się na pewno ale czekam na części z chromowania i nie mam moto skończonego.Wydechy założone gadają dobrze,dla mnie to nic nowego,miałem założone krótkie puste rurki do oryginalnych kolanek i to ładowało niebieskim ogniem po odjęciu gazu.Mam hyperhargera i większe dysze i inną iglicę,a nie wpłynęło to na zużycie paliwa.W tym tygodniu powinno wszystko wrócić do mnie i moto złożę.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech to pikus. Wieksze zmartwienie to dobijanie opony do blotnika i tym samym zdzieranie jej. Mozna kupic twardsza sprezyne z Barona ale nie wiem czy wtedy odczucia nie beda podobne do jazdy wozem drabiniastym.

 

 

Czołem,

 

Zamontowałem sprężynę od Barona w swojej maszynie. Różnica jest ogromna. Motocykl jest stabilniejszy, lepiej trzyma się łuków, płynniej wytłumia nierówności. Jednym słowem: miód. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy na plus. Żadnego dobijania opony do błotnika.Trzeba jednak wziąć pod uwagę ciężar kierowcy. Ja ważę 95 kg. Być może trochę lżejsi lub dużo ciężsi ode mnie nie odczują aż takiej różnicy.

Edytowane przez Kusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Zamontowałem sprężynę od Barona w swojej maszynie. Różnica jest ogromna. Ja ważę 95 kg. Być może trochę lżejsi lub dużo ciężsi ode mnie nie odczują aż takiej różnicy.

 

Witaj

 

Mamy podobne parametry więc też bym powalczył ze sprężyną. Jeżeli to nie łamie zasady forum to puść mi info gdzie ją kupiłeś.

Swoją drogą czy ktoś się bawił w regulacje owej sprężyny. Z informacji od poprzedniego właściciela, moja ustawiona była na 110 kg jeźdźca, bez tobołków. Czasami jednak dobijam aż wali po plecach, cóż albo okulary albo wolniejsza jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Mamy podobne parametry więc też bym powalczył ze sprężyną. Jeżeli to nie łamie zasady forum to puść mi info gdzie ją kupiłeś.

Swoją drogą czy ktoś się bawił w regulacje owej sprężyny. Z informacji od poprzedniego właściciela, moja ustawiona była na 110 kg jeźdźca, bez tobołków. Czasami jednak dobijam aż wali po plecach, cóż albo okulary albo wolniejsza jazda.

 

 

Czołem,

 

Kupiłem ją w Stanach na www.baroncustom.com.

Na oryginalnej sprężynie zdarzyło mi się raz czy dwa dobić. Na tej od Barona - nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Kupiłem ją w Stanach na www.baroncustom.com.

Na oryginalnej sprężynie zdarzyło mi się raz czy dwa dobić. Na tej od Barona - nigdy.

 

 

Ja mam oryginalną i jeżdżę z plecakiem, ustawił mi naciąg sprężyny spec we wrocu i nie ma żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam oryginalną i jeżdżę z plecakiem, ustawił mi naciąg sprężyny spec we wrocu i nie ma żadnych problemów.

 

Ten watek ze sprezyna tyczyl sie obnizonego tylnego zawieszenia. Masz obnizone tylne zawieszenie i jezdzisz z plecaczkiem bez dobijania na oryginalnej sprezynie?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie poprawia ale to kwestia gustu. Poprostu blotnik bardziej oplata kolo. Zreszta musialbys na stronach amerykanskich poogladac to sam ocenisz. Przyklad i cos do czego moze bede dazyl jak juz sie doczekam na mojego RS:

http://www.starmotorcycles.com/star/calend...cal-jan-feb.jpg

Oczywiscie przyklad powyzej nie nadaje sie na polskie highwaye gdzie sa dziury wieksze niz kratery na ksiezycu ale jest to dobry przyklad jak sie mozna z RS pobawic i co wtedy wychodzi.

Oczywiscie samo obnizenie nie czyni z RS niewiadomo jakoiego cuda ale jest to napewno dopelnienie pewnego konceptu: dlugo, szeroko i nisko. Najlepsze byloby regulowane pneumatyczne zawieszenie air-ride ale kosztuje niemala kase.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie poprawia ale to kwestia gustu. Poprostu blotnik bardziej oplata kolo. Zreszta musialbys na stronach amerykanskich poogladac to sam ocenisz. Przyklad i cos do czego moze bede dazyl jak juz sie doczekam na mojego RS:

http://www.starmotorcycles.com/star/calend...cal-jan-feb.jpg

Oczywiscie przyklad powyzej nie nadaje sie na polskie highwaye gdzie sa dziury wieksze niz kratery na ksiezycu ale jest to dobry przyklad jak sie mozna z RS pobawic i co wtedy wychodzi.

Oczywiscie samo obnizenie nie czyni z RS niewiadomo jakoiego cuda ale jest to napewno dopelnienie pewnego konceptu: dlugo, szeroko i nisko. Najlepsze byloby regulowane pneumatyczne zawieszenie air-ride ale kosztuje niemala kase.

Pozdrawiam.

 

To moja tapeta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower,

fajnie to wygląda ale z takimi tłumikami jak na tej tapecie (tak nisko umieszczonymi), to raczej trudno Ci będzie zakręcać, a na naszych drogach na pewno będą zgarniać nierówności.

 

pozdrawiam,

 

p.s - polecam te tłumiki (firmy Roadhouse) - fajnie brzmią - basowo, nisko i fajnie to wygląda (oczywiście rzecz gustu) ale w naszym "klimacie" nie nadają się wraz z obniżonym zawieszeniem - grozi szorowaniem po nierównościach i kiepsko zakręty się bierze (to w każdym "klimacie)

Edytowane przez SławekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tlumikow to przyznaje racje. Wprawdzie nie mam jeszcze moto - dopiero co ma wyplywac z hameryki ale i tak juz lamie sobie glowe nad tlumikami, bo jazda na oryginalach to w wypadku RS swietokradztwo. Wydechy Roadhouse jakosciowo i wygladowo sa jedne z najlepszych ale wlasnie niebardzo nadaja sie do normalnej jazdy. Najprawdopodobniej padnie na Hard Krome lub co bardziej prawdopodobne na Vance & Hines Longsots HS. Wlasnie w zwiazku z wydechami mam pytanie: czy macie namiary na kogos (osoba lub firma) konkretnego, kto wydechy oferuje badz sprowadza ale za ludzkie pieniadze bo cena u oficjalnego przedstawiciela na pl czyli Marex Motor nadaje sie tylko do wysmiania - 3600 PLN za komplet (przy okolo 560 USD w hameryce wiec pazernosc co niektorych nie zna granic). Zeby bylo smieszniej nawet w niemczech jest o wiele wiele taniej niz w naszym bogatym kraju. Bede wdzieczny za info.

Pozdrawiam.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...