snipes Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Uwaga laik pyta: wymieniam wspornik wydechów (oryginał). Przez ślówkę wspornikia przechodzi przewód – pewnie hamulcowy . Czy jego odkręcanie wymaga jakiegoś specjalnego traktowania? thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jeżeli ta szlówka jest nie przecięta to do zdjęcia wspornika trzeba odkręcić przewód hamulcowy.Po zmontowaniu wszystkiego trzeba odpowietrzyć tylny hamulec. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Prałat pytanie do Ciebie - po zamianie wydechów na V&H długo jeździłeś bez regulacji? i co regulowałeś? Bo niedługo będą płynąć takie same do mnie :)Pozdr. Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Z tysiąc km zrobiłem bez regulacji, bo założyłem je jesienią, a regulacja była na wiosnę. Na poczatku delikatnie strzelałem, ale po serwisie już nic a nic. Regulacje dotyczyły gaźnika (szczegółów nie znam). Do tego założyłem wkład K&N. Nie mam zmienionych dysz - to przypuszczalnie teraz zrobię, jeśli będzie taka potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Czuwaj!Sierota jestem i tyle, w tym pośpiechu zamiast wzbogacić mieszankę to ją jeszcze zubożyłem (śruba jest do góry nogami) Dziś nie miałem czasu na regulację więc pora testów nadejdzie w terminie późniejszym Nie chcę dramatyzować ale podparte zawory nie klepią W serwisie Yamy też mi powiedzieli że się nie reguluje ( a w serwisówce jest jak byk)Po zmianie wydechu na przelotowy i dodatkowym zainstalowaniu filtra K&N możecie się spotkać ze zjawiskiem „zawahania” silnika przy dodaniu gazu i strzelaniu z wydechu przy schodzeniu z obrotów (zwłaszcza z drugiego cylindra) Aby temu zaradzić należy odkręcić ( a nie przykręcić sic!) dyszę Pilot jet, która to znajduje się pod spodem gaźnika.Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie zmienić dysze na większe (przynajmniej Main jet)Właśnie z tym walczę więc jak zakończę to zdam sprawozdanie Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 zaproszenie na zlot zobaczcie co wild star robiony przezemnie robi z tylnią oponką w koncu jej brakło po chwili http://www.wrzuta.pl/obraz/odK4I6Z8ZH/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam. Z innej parafii - pytanie dotyczy Wildka w wersji Road Star - czyli hamerykanskiej - a brzmi: ogladajac zdjecia silnika - caly jest w jasnej tonacji - np obudowa popychaczy chromowanych - na dole i na ich gorze te obejmy - jest jasna - srebrnawa. W wersji z 2004 roku - juz czarne elementy silnika.Czy ktos moglby sie wypowiedziec jakim cudem w wersji z 2003 te elementy - oraz sporo 9innych - jest wlasnie czarna? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Pewnie prawem customizingu - komuś podobały sie czarne wstawki - zamawiał w Hameryce (gdzie dostaniesz pewnie nawet chromowane nakładki na kondoma) i wstawiał do motocykla. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Pewnie prawem customizingu - komuś podobały sie czarne wstawki - zamawiał w Hameryce (gdzie dostaniesz pewnie nawet chromowane nakładki na kondoma) i wstawiał do motocykla. :icon_mrgreen: No wlasnie nie bardzo - calosc jest jak w silniku z 2004 - teoria z zamiana kawalkow bloku i calej reszty - wydaje sie nieprawdopodobna.jakies inne pomysli lub wiedza jakas? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam jeśli chodzi o wygląd silnika to że on jest z roku 2003 nie znaczy że coś jest nie tak.Zmiana modelu[wyglądu]nie następuje 01.01.2004 tylko wcześniej ,przeważnie jesienią roku wcześniejszego. Czyli według mnie wszystko jest OK. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 nie pasuje - bo czarnawy silnik jest w 1700 - a nie w 1600... czekam na fachowa opinie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rek Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Cześc Wszystkim. ja też jestem jeszcze świezy a juz mam problemy ;-) oleum w road 1600 cieknie prawym boczkiem w skrzyni, moto rok 99 przebieg 4200 mil sprowadzony .. i cieknie a nalane pod korek , czysty, świezy ... Co począć. ?Pytałem BTCUSTOMS, zapytam i WAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 i cieknie a nalane pod korek No chyba w tym jest problem, że nie leje się pod korek :evil: Poza tym, jak wspominałem w temacie, który założyłeś, w tych sprzetach jest specjalna procedura zalewania i spuszczania oleju (dwa spusty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Takich sytuacji nie moge pojąć - rocznik 99 i przebieg 4200 mil - wychodzi 845 km rocznie nie licząc roku 99tego. Przecież to jakas paranoja jest. :biggrin: Nie chcę osądzać ale takie liczby wydają mi się mocno naciagane. Choć oczywiście życzę Ci kolego aby tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Takich sytuacji nie moge pojąć - rocznik 99 i przebieg 4200 mil - wychodzi 845 km rocznie nie licząc roku 99tego. Przecież to jakas paranoja jest. :crossy: Nie chcę osądzać ale takie liczby wydają mi się mocno naciagane. Choć oczywiście życzę Ci kolego aby tak było. Nie jest, nie jest. :crossy: Sa ludzie ktorzy jezdza na motocyklach a sa i tacy co je tylko posiadaja :biggrin: Jak trafisz sprzeta od tej drugiej kategorii to jestes farciarz :flesje: Sam mam sasiada na nowce HD a wiekszosc roku stoi sprzet w garazu a koles samochodem smiga :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.