Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma sensu zakladac zaciskow PM od HD

 

To nie są zaciski od HD, ale specjalnie robione do Road Starów. Z tego, co słyszałem i widziałem, skuteczność zacisków 6 tłoczkowych jest imponująca. Performance Machine robi hamulce do maszyn uczestniczących w Drag Race oraz dedykowane zaciski do sportowych motocykli, w tym do R1 ale również do: CBR1000, ZX10, ZX14, GSXR1000 i innych.

Co do hamulców od R1 - być może masz rację, nie rozważałem w ogóle wcześniej tej opcji. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: R1 waży 172 kg. Mój WildStar - ze wszystkimi zainstalowanymi akcesoriami to co najmniej dwa razy tyle. Miałbym zatem pewne obawy co do porównywalnej skuteczności hamowania.

Najlepiej jednak byłoby sprawdzić oba warianty.

Czy Ty w swojej maszynie zainstalowałeś hamulce od R1 ?

 

Czy twoją Ślicznotkę można gdzieś zobaczyć (w necie)?

 

Niestety, nie mam aktualnych zdjęć a maszyna stoi jeszcze dzisiaj u mechanika. Zapewne jutro rano ją odbiorę, zrobię kilka zdjęć i podeślę linka gdzie można je zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są zaciski od HD, ale specjalnie robione do Road Starów. Z tego, co słyszałem i widziałem, skuteczność zacisków 6 tłoczkowych jest imponująca. Performance Machine robi hamulce do maszyn uczestniczących w Drag Race oraz dedykowane zaciski do sportowych motocykli, w tym do R1 ale również do: CBR1000, ZX10, ZX14, GSXR1000 i innych.

Co do hamulców od R1 - być może masz rację, nie rozważałem w ogóle wcześniej tej opcji. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: R1 waży 172 kg. Mój WildStar - ze wszystkimi zainstalowanymi akcesoriami to co najmniej dwa razy tyle. Miałbym zatem pewne obawy co do porównywalnej skuteczności hamowania.

Najlepiej jednak byłoby sprawdzić oba warianty.

Czy Ty w swojej maszynie zainstalowałeś hamulce od R1 ?

 

 

Technicza część mojego wykształcenia to technik eksploatacji silnika i płatowca MiG-23 (czytaj instalacje hydrauliczne ,pneumatyczne ,kadłub i silnik samolotu) i skutecznść hamowania zależy(bez tarcia i innych składowych, chodzi mi o same zaciski)od ciśnienia i powierzchni na jaką ono dział , więc nie ma różnicy ile będzie tłoczków , istotne jest jaką łączną powierzchnie one mają , bo bez zmainy pompy hamulcowej uznaje ,że ciśnienie jest stałe , w świetle tego dziwi mnie fakt ,że Widlak ,który waży tyle co Royal i Venrure ,który jest cięższy mają zaciski 2 tłoczkowe , a Royal w wersji Bulleverd i Tour Clasic 4 tłoczkowe , gdyby te dwa tłoczki w Widlaku i Venturze były większe od czterech w Royalu sprawa byłaby oczywista , a tak nasuwa mi sie przypuszczenie ,że odezwał się księgowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma różnicy ile będzie tłoczków , istotne jest jaką łączną powierzchnie one mają

 

Czy jednak to samo ciśnienie nie skupione w jednym punkcie lecz rozproszone na większej powierzchni i w odległościach w jakich tłoczki znajdują się od siebie jednakowo wpływa na efektywność hamowania ?

Inną sprawą jest mniejsze nagrzewanie się tarcz w przypadku rozproszenia punktów nacisku, co też nie pozostaje bez wpływu na efektywność.

Kolejne zagadnienie, to szarpanie kierownicy (w przypadku rozwiązania z jedną tarczą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy temat już prędzej się pojawił, ale proszę o radę. Niedawno koledze (w Road Starze) na czwartym biegu zaczęły dobiegać jakieś dziwne odgłosy ze skrzyni, coś jakby tarcie. Czy może ktoś wie co to może być? Czy wymiana oleju zaradzi temu? jeśli nie, to jak można by się pozbyć tych dźwięków?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...przerywając tą akademicką dysputę nt praw hydrauliki...

 

wie ktoś jak nieco zwolnić wolne obroty w wildku? u mnie chodzi fajnie... ale troszkę bym mu opuścił... :notworthy:

 

Będę wdzięczny za odpowiedź :buttrock:

po lewej stronie pod filtrem maszpokrętło

 

Nie wiem czy temat już prędzej się pojawił, ale proszę o radę. Niedawno koledze (w Road Starze) na czwartym biegu zaczęły dobiegać jakieś dziwne odgłosy ze skrzyni, coś jakby tarcie. Czy może ktoś wie co to może być? Czy wymiana oleju zaradzi temu? jeśli nie, to jak można by się pozbyć tych dźwięków?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

poszukaj na forum o wymianie skrzyni w wildkach - było na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a nie po prawej... napewno chodziło o prawą stronę :notworthy:

... nic się nie rozstroi???... to wpływa tylko na obroty czy też na skład mieszanki...

 

...niechciałbym czegoś spaprać ...

 

 

...i kolejne pytanie ...męczące:

W moim Wildku jest olej Bel Ray V-Twin Semi-Synthetic Motor Oil 20W-50, chcę zmienic na taki sam... czy ktoś ma/używa tych olejów? ewentualnie jaki proponujecie?

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez devilcape
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a nie po prawej... napewno chodziło o prawą stronę :biggrin:

... nic się nie rozstroi???... to wpływa tylko na obroty czy też na skład mieszanki...

Skladem mieszanki regulujesz w gaźniku, także kręc bez obaw, wyczujesz. Oczywiscie chodziło o prawą stronę, mój błąd. Od olejów są lepsi specjaliści. Ja jeżdżę na Motulu 15W/40 9chyba 40), tez semi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj po południu odebrać z warsztatu swój motocykl, a tu niespodzianka: mechanik ukręcił gwint w tylnej ośce. Jak on to zrobił ?

Mam czas na zastanowienie się, bo maszyna będzie gotowa dopiero na poniedziałek.

Edytowane przez Kusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj po południu odebrać z warsztatu swój motocykl a ty niespodzianka: mechanik ukręcił gwint w tylnej ośce. Jak on to zrobił ?

Mam czas na zastanowienie się, bo maszyna będzie gotowa dopiero na poniedziałek.

Tomek, skoro czekasz na H-D, to może nie ma sensu pakować kasy do Wilda? No i stąd ten gwint ukręcony :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, skoro czekasz na H-D, to może nie ma sensu pakować kasy do Wilda? No i stąd ten gwint ukręcony :icon_rolleyes:

 

No, sam nie wiem. Te akcesoria miałem już od dawna i czekałem tylko na wolny termin u mechanika. W międzyczasie pojawiła się opcja HD. Sam nie jestem na 100% przekonany. Poczekam, aż przyjdzie na miejsce i wtedy porównam, na czym się lepiej jeździ: czy na Wildku czy na Electrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, sam nie wiem. Te akcesoria miałem już od dawna i czekałem tylko na wolny termin u mechanika. W międzyczasie pojawiła się opcja HD. Sam nie jestem na 100% przekonany. Poczekam, aż przyjdzie na miejsce i wtedy porównam, na czym się lepiej jeździ: czy na Wildku czy na Electrze.

Electra to kanapa, a Wildek wydaje się bardziej hard, ale ostatecznie chodzi o JAZDĘ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kumpla co sprowadza sprzeciory z USA i na ten rok sobie zapodal Roadkinga 2005 .

 

jego opinia jako naprawde goscia co wali kupe km w roku jest taka ze nigdy wiecej HD

 

co japonia to japonia a HD nie na nasze drogi jest podobno cholernie twardy w porownaniu do japonczykow.

 

jesli chodzi o HD ma super dzwiek i tylko tyle a no i legende a wiadomo kazdy chce smigac legenda

 

w Niemczech jest duzo chlopakow co zamienili HD na Wildstary i sa naprawde zadowoleni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...