Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A tak z ciekawości - za ile?

 

Daleko nie masz .... podjedziesz to sie dogadamy :flesje: :icon_mrgreen:

W kazdym badz razie tanio, bo mi niepotrzebne leza :buttrock:

 

Zanim moderatorzy zaczna marudzic to moze umawiajcie/ umawiajmy sie w innym odpowiednim dziale.

 

To mamy sie umawiac w dziale gdzie jest wyjazd do Czestochowy ?? :eek:

Chyba raczej tu, bo planujemy wyjazd Wildkami :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośne wydechy :-) Jak kupowałem swojego Wildka zjeżdzięłm cała Polskę żeby wybrac najlepszego. Znalazłem dwa pod Łodzią. Jeden z wydechami Cobry drugi z wydechami firmy BOB.... Z tymsię jeździć nie da :-) Cobra w porównaniu z Bob-em jest poprostu cichutka :-)

Tak z innej beczki mam do sprzedania podesty do Road Stara 1600 przednie. Stan idealny 504-091-201. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi z wydechami firmy BOB.... Z tymsię jeździć nie da :-) Cobra w porównaniu z Bob-em jest poprostu cichutka :-)

Tak z innej beczki mam do sprzedania podesty do Road Stara 1600 przednie. Stan idealny 504-091-201. :-)

 

Wiem coś o tym, ja kupiłem moto z wydechami BUB i na pewno nie mogę powiedzieć o nich "ciche".

Ani moi kumple z którymi zawsze sie włóczę.

Wyciszyłem je i jest lepiej, ale w Austrii, czy Niemczech muszę uważać. Dobrze, że niema już kontroli na granicy :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower, zapewniam Cię, że V&H Longshots nie są w trasie bardzo uciążliwe. Pewnie wpływa na to długość motocykla i samych wydechów - dźwięk pozostaje jednak w znacznej odległości od jeźdźca - jak i sama niskoobrotowa charakterystyka silnika. Natomiast sam dźwięk może być męczący dla tych za nami i dla pasażera przy ostrych przelotach.

Ja generalnie podłubię przy wytłumieniu z dwóch powodów - za mało basu i trzeba poprawić wylot spalin dla lepszych osiągów.

Ja latalem zeszly sezon na V&H LongshotsHS i one jak dla mnie jako kierowcy wcale nie byly uciazliwe, co innego dla pasazera - rury koncza sie na wysokosci oparcia wiec caly ryk dostaje siedzacy za kierowca.

Generalnie nie cierpie cichych wydechow - motocykle na bateryjki sa nie dla mnie ale to co mam teraz to jednak jeszcze glosniejsze in V&H. Pojezdze troche i sie okaze czy trzeba cos do srodka wsadzic.

 

A Ty Pralat chcesz latac tym Wildkiem ???

170 spokojnie pojdzie wiec co chcesz poprawiac ?? :eek:

A jak sie zmienia wydechy z fabrycznych na inne, nawet regulujac wszystko co mozna, to i tak zawsze to nie bedzie fabryczny, dostosowany do motocykla wydech :icon_mrgreen:

Cus tam bedzie nie teges :clap:

190 tez spokojnie pojdzie a nawet lepiej tylko drogi braklo a co do wydechow jak by fabryczne takie cudne byly to by na torach tylko na takaich jezdzili Majkel. Po to sie kombinuje z wydechem aby osiagi poprawic a nie zmniejszyc tyle, ze najlepiej do tegu celu w silnikach typu V nadaje sie wydech 2w1 a nie to co my mamy czyli 2w2. Zreszta to tez zalezy, ktory zakres osiagow chcesz poprawic - czy kopa, czy Vmaks itd itp czyli nie ma prostej recepty typu mam nowy wydech wiec mam 10KM wiecej. G... prawda.:)

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://roadburner.com/news2.asp?newsID=6

 

W moich siedzą takie wyciszenia. Dźwięk miodzio, a i za mną da się jechać. W razie konieczności "poprawy" efektów SLT można wyjąć.

 

W Drag Starze miałem robione z nierdzewki, kompletnie puste i gładkie wewnątrz - masakra! NIKT za mną nie chciał jeździć :) Zdjęcia dla chętnych w podpisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi sie wczoraj nabyć laczuszki z białymi pasami. Dzisiaj obklejam pasy na zbiorniku, jutro oddaje do lakierowania :-) Mmmmmm już się nie moge doczekać jak znów złoże swoją krówkę w jedną zwartą całość i wyskoczę na traskę:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by fabryczne takie cudne byly to by na torach tylko na takaich jezdzili Majkel.

 

Hola, hola, spoko spoko. :clap:

Czy my tu mowimy o szalonych jazdach po torach, czy relasowym smiganiu z kumplami ?? :crossy: :eek:

 

Udało mi sie wczoraj nabyć laczuszki z białymi pasami.

 

Kontakty, namiary please :notworthy: :clap:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kontakty, namiary please :notworthy: :clap:

 

Musze Cię zmartwić. Gość miał jeden komplet. Znalazłem go wczoraj na allegro. Kupił w zeszłym roku opony, zanim założyl na motor to go sprzedał....

Więc trafiły mi się nóweczki za przystepna mysle cenę. :-) Maluje sprzęta na czarny mat z białymi pasami więc oponki będa pasowały idealnie :-) Jedyne czego mi troszkę szkoda że tył nie jest ciutek szerszy ale... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ....

To wiem o kogo Ci chodzi bo tez go trafilem.

Sprawdz jeszcze z KTOREGO roku sa te opony bo to ze on je kupil rok temu to jeszcze nic nie znaczy ....

Szukalem na zdjecach roku produkcji ale nie bylo a nie zapytalem goscia.

Moga byc np. z 2005 :banghead:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ....

To wiem o kogo Ci chodzi bo tez go trafilem.

Sprawdz jeszcze z KTOREGO roku sa te opony bo to ze on je kupil rok temu to jeszcze nic nie znaczy ....

Szukalem na zdjecach roku produkcji ale nie bylo a nie zapytalem goscia.

Moga byc np. z 2005 :banghead:

 

Pytałem, ponoć zeszły rok :-) Na allegro były dwa komplety. Z tym gadałeś??

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=585182321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900zł za komplet to akurat dość normalna cena. W tym roku kupowałem komplet D404 WW i płaciłem niecały 1.000 z dostawą i fakturą. Produkcja 2008.

 

Gratuluję zakupu - na tych oponkach Wildek prezentuje się rewelacyjnie. Koniecznie pokaż zdjęcia jak poskładasz maszynę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będa fotki, będą :-) Cały czas focę.. jak na razie głównię mękę z papierem sciernym :-)

Żałuję, że jak przerabiałem Drag stara nie zrobiłem sobie dokumentacji :-( Mam tylko kilka fotek z komórki przed i po :-(

Z Wildka wywaliłem podesty, kierownicę oryginalną i założyłem niska i szeroką :-) Jeszcze bym chciał światła zmienić... Pogłębiłem nieco siodło i wyćwiekowałem.

Na przyszły sezon pewnie jak zasobnośc portfela pozwoli będę chciał jej więcej modyfikacji zrobić. Jak felgi w czarnym macie, inne błotniki, może nieco zmienić zbiornik... Ech pomysłów masa, koncepcji jeszcze więcej a kasy .... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za komplet METZELER ME 880 Marathon z białym pasem [0108] zapłaciłem 1100 zł

może to żadna rewelacja :icon_razz: ale są i się "zakładają" jeszcze troszkę i można :crossy: aha jeszcze przegląd techniczny i do pełni szczęścia tylko wiatru we włosach brakuje. :clap:

 

pozdro i LEWA W GÓRĘ

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...