dersu Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 85NmDzięki serdeczne :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie ma sprawy.Mam książkę serwisową. Gdybyś miał jakieś inne pytania, to służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Wróce do wątku spalania. W sobotę odwiedzilismy Hel i wracaliśmy do domu. Ok 60 km przejechałem na 4-ce (takie warunki), ok 40 cyklem miejskim (do hotelu w Gdyni i wyjazd z Gdyni) a po drodze jazda pod bardzo porywisty wiatr i wyszło 16,7 litra na 230 km . Wychodzi 7,2 ale w takich warunkach to chyba nieźle. Obok mnie jechała wirazka 750 tka i spaliła na tej odległości 13,9 litra. :crossy: :notworthy: Wróce do wątku spalania. W sobotę odwiedzilismy Hel i wracaliśmy do domu. Ok 60 km przejechałem na 4-ce (takie warunki), ok 40 cyklem miejskim (do hotelu w Gdyni i wyjazd z Gdyni) a po drodze jazda pod bardzo porywisty wiatr i wyszło 16,7 litra na 230 km . Wychodzi 7,2 ale w takich warunkach to chyba nieźle. Obok mnie jechała wirazka 750 tka i spaliła na tej odległości 13,9 litra. :wink: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Sprzedaj ten motocykl moje VN na tej trasie spalilo 6,1 (wiekszosc trasy na5 biegu)a przeciesz jechales za mna wiec miales mniejszy opor (tak pozatym to sie smieje) ale jestescie cykory z Markiem :D Mysmy mieli prawdziwy hard core przy powrocie Edytowane 22 Marca 2007 przez DRACO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Sprzedaj ten motocykl moje VN na tej trasie spalilo 6,1 (wiekszosc trasy na5 biegu)a przeciesz jechales za mna wiec miales mniejszy opor (tak pozatym to sie smieje) ale jestescie cykory z Markiem :icon_twisted: Mysmy mieli prawdziwy hard core przy powrocieTy cwaniaczku na nowym VN-ie , po pierwsze nie sprzedam bo nie widzę ładniejszego :icon_mrgreen: , po drugie nie będe męczył moto piątką jak jedziemy 60 - 70 km na h bo przecież wiesz że tak wyglądał powrót z Helu :crossy: , po trzecie gwarantuje Ci że w normalnych warunkach wildek spali ok 6 litrów więc nie ma różnicy. A to że mieliście większy hard core to wiem bosmy obserwowali pogode w niedziele, ale myśmy jak wiesz nie byli przygotowani na takie warunki. Gratuluje wytrzymałości i pozdrawiam i do zobaczenia, wracaj w jednym kawałku od łososi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Spójrzcie na to - http://www.youtube.com/watch?v=4m-nmbcX06M - ja rozumiem, że błotnik usztywniony, dociśnięty sakwami, ale bez przesady. U mnie sie trzęsie i wibruje. Sam nie wiem - może to sprawa mocować błotnika? Może jakieś regulacje w silniku są potrzebne? Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Aż się nie chce wierzyć. Według mnie to lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Albo film nie wyłapuje drgań.Cudów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Może miał w kamerze tłumik drgań :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Może miał w kamerze tłumik drgań :biggrin:Stabilizator obrazu :) albo nagrywali obraz tego, dźwiek jakiegoś obok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Chyba ojciec ma racje, bo nawet tlumiki przy dodawaniu gazu nie drgały.Totalna lipa, obraz sobie a dzwiek podlozony :) Edytowane 24 Marca 2007 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Odnośnie spalania - spotkałem się z kilkoma Wild Riders i każdy podkreślał, że ta "krowa" mało pali. Ja nie litrażuję moto podczas kazdej jazdy, ale miałem już poniżej 5, miałem w okolicach 5,3. Czasem mógł spalić więcej, ale wtedy też spieszyłem się, o stałej prędkości nie było mowy, a przyspieszanie do 150, przeloty na poziomie 140 muszą się jakoś odbić na spalaniu. Zreszta zobaczę teraz na K&Nie i innych wydechach. Muszę się jeszcze pochwalić, bo ostatnio zaszalałem z biżuterią - nakładki na błotniki i na tylną lampę (Highway Hawk z allegro) - efekt niesamowity. Tylna lampa wygląda znacznie lepiej, błotniki na wykończone. Mam nadzieję, że to już koniec z dodatkami, żeby nie przesłodzić, bo obwieś mi się nie podoba. Nie mam jeszcze fotek. Chodzą mi po głowie jeszcze opony z białym pasem :crossy: Wracając z Pomorza na wakacjach zauważyłem nagle na skrzyżowaniu za jakąś wioską, 150 km przed Łodzią Wilda. To były sekundy, ale MISTYCZNE. Czarny, bez szyby, białe pasy. Akcesoryjny wydech - chyba Cobry - bulgotał dostojnie. Koleś chyba lekko szarpnął manetką na powitanie, bo z wydech u dobiegło piękne spokojne "tlom tlom". W blaskach zachodzącego słońca wyglądał pięknie. Mimo tego, że widziałem go chwilę, zapamiętałem nawet, że miał ćwiekowane siedziska. Mój był obładowany, brudny, jeszcze cichy, na tyle tracił powietrze - max 200km. Ale wtedy wiedziałem już jak będzie wyglądać w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) Panowie szlachta (od szlachtowania?)Właśnie zamontowałem wkłady od Prałata Totalna porażka! o 21:00 w garażu odpaliłem grzmota i poza tym ze teraz dźwięk jest jakby tłuc prętem o karton to nie ma różnicy.Nie chciało mi się ich zdejmować i wieszać tego 10kilogramowego cygara więc dziś do roboty pojechałem z tym co zmajstrowałem wczorajI okazało się że...Są wspaniałe!!Wolne obroty są kartonowe ale po dodaniu gazu nie są aż tak głośne!Nie są niestety basowe, ale są cichsze! podczas jazdy Ponieważ nie dostałem "waty" do tłumików użyłem odrobiny waty do izolowania kominków (800stopni)Wykroiłem sobie dwie zaślepki z aluminiowego profilu i .... jest GITARAPolecam każdemuSilnik bez obciążenia pracuje troszkę kartonowo ale podczas jazdy jest naprawdę fajnie.BARDZO DZIĘKUJĘ PRAŁATOWI ZA WKŁADY I RADYnie włączyłem ani jednego alarmu (jak do tej pory)PozdrawiamKrzysiekKarton 1.6 Edytowane 24 Marca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Upload, a skracałeś wkłady? Lepiej jeszcze podjedź do jakiegoś mechaniora, niech obejrzy, bo kumpel tak sobie wyciszał puste rury, wpychając tam... druciaki do naczyń, że rozpinkolił pompę oleju. P.S. znalazłem wkłady tłumiace w Highway Hawk - 3 średnice do wyboru, długości też, ale na cenę nie zaglądałem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) Upload, a skracałeś wkłady? Lepiej jeszcze podjedź do jakiegoś mechaniora, niech obejrzy, bo kumpel tak sobie wyciszał puste rury, wpychając tam... druciaki do naczyń, że rozpinkolił pompę oleju. P.S. znalazłem wkłady tłumiace w Highway Hawk - 3 średnice do wyboru, długości też, ale na cenę nie zaglądałem :PPrzy najbliższej okazji pojadę do Hartmana pod warszawą Nie grzeje się, nie dusi, wręcz przeciwne, mniej strzela w tłumik, nie wyczuwam zmiany mocy, pracuje równo, nadal jest głośny (w garażu nie poczułem różnicy - nie da się przy nim rozmawiać)Jak użyłem waty (jakieś 5x10x0,5cm) dookoła końcówki wkładu i myślę że z czasem i to wydmucha Zaślepkę zrobiłem pod kątem z 2 szczelinami po bokach i otworem 0,7 na środku Pozdrawiam I czekam na komentarze KrzysiekMagistrala 1.6 Edytowane 24 Marca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.