Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A kolega ma na zbyciu takie blaszki o których pisałem? A cena jaka, to może się podepne? :crossy:

Pozdrawiam.

 

Nie. Dwie strony temu pisałem:

 

"OT - koledzy, zaczynam przeróbki przy swojej maszynie. Konkretnie malowanie. Obecnie mam oryginalne zielono-zielone blachy z '99 roku. Zamierzam rozebrac i dac do malowania aerografem. I tu mam do Was pytanie: może ktoś nie jest zadowolony ze swojego kolory i marzy mu się zielony? Może ktoś z Was ma nieoryginalne malowanie i chce znowu miec oryginał? Jeżeli tak to piszcie - mogę się wymienic bezgotówkowo, wszak mi jest wszystko jedno co maluję - aby blachy nienaprawiane były."

 

Nie ma chętnych to idą do malowania. Ot co. A przesunięcie podestów też będę robił, tylko jak już się uporam z wykończeniem domu i moto w końcu się przeprowadzi do mnie. Muszę zobaczyć czy nie będzie kolizji z gmolami, bo z nich nie zrezygnuję. Mam 185cm i 100kg - przesunięcie jest ważne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uwazam ze nie ma co sie sugerowac tym rysunkiem i wymiarami blaszek, poniewaz .... kazdy sobie dorobi tak jak mu pasuje. :D

Ja najpierw przesune podesty do przodu, w tylni otwor mocujacy podest przykrece srube w przedni otwor w ramie i wtedy bede sobie ustawial gora dol podest tak jak jest mi wygodnie.

Jak juz znajde potrzebne mi ustawienie, z kartonu dotne sobie krztalt blaszki a potem przeniose to na metal i wtedy bede juz wycinal na gotowo :)

Moze byc delikatna roznica miedzy katem ustawienia lewego i prawego podestu, dlatego trzeba zrobic DWIE niezalezne blaszki :D

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejna sprawa ... :eek:

Poniewaz piter i spolka planuja kolejny wyjazd do Chorwacji i jeszcze gdzies tam :crossy: a np. ja chcialbym z nimi pojechac to:

w temacie o koloratce poruszylismy ten temat i piter napisal ze .... najpierw trzeba sie spotkac, poznac, pogadac a W TYM temacie juz probowal to zrobic i bylo brak odzewu ...

Wiec ja mam pytanie: jak sie z bracia Wildstarowcow spotkac i gdzie ??? :clap: :biggrin:

Poniewaz ja tez tak uwazam ze z nieznajmomymi to ciezko jechac jak sie kogos nie zna :lalag: :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - ktos probowal - albo probowal chociaz myslec - o przewierceniu uchwytow trzymajacych w polce kierownice - zeby tam poprowadzic kable??

 

dalo by rade mysle . . zastanawiam sie jednak nad oslabieniem konstrukcji - z drugiej strony jakiez sily dzialaja na kierownice - nieduze... no chyba ze w razie wypadku - a wtedy to juz chyba obojetne? Kusie mnie taka przerobka - a niekoniecznie bym chcial kupowac zamienne risery wiercone juz itp..

Jakies sugestie i pomysly?? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba przewiercić to się raczej nie da.Śruba rizerów ma 12mm,a kabli jest trochę.Otwór do przeciągnięcia kabli musiał by mieć srednicę ok.8mm,jak nie wiecej.Pozostaje ścianka 2mm,a to już niestety za mało.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś Czecha u nas na zlocie z taką kierą.Moto ładnie i czysto zrobione,bez sakw,siedzenie solo.Ale do tej kombinacji trzeba zmienić:obie linki gazu,linkę sprzęgła,przedłużyć kable i dać dłuższy przewód hamulcowy.Więc koszty takiej przeróbki raczej są nie małe.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma to swój urok

 

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=433&gid=3&pg=1

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=383&gid=3&pg=2

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=247&gid=3&pg=5

 

Ale ja osobiście preferuję niskie kierownice. Do Ape'a moto musi być zrobione w stylu minimalistycznym, tak jak na pierwszym foto. Aczkolwiek ten RS w płomienie też wygląda super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kazdej kiery typu Ape Hanger beda lapy bolaly tym bardziej jesli bedzie sie konczyc wyzej niz linia barkow. Moto ladnie wyglada ale wtedy raczej musi byc gole aby calosc pasowala. Sakwy, oparcia i inne bzdety + Ape do mnie nie przemawiaja.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...