CosmoSquig Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Tyle że taka jest prawda, że motocykla często fizycznie i normalnie nie widać. Nasz w tym interes, żeby jeździć tak, aby nas widzieli. W martwej strefie lusterek czasem nawet spore auto potrafi się schować, a co dopiero motonita.Różnica polega na tym, że jak puszki nie widać, to jest stłuczka, mandat 500 pln, kasa z OC i po sprawie. A jak moto nie widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 A mi sie tam podobalo jak kazali przeciskac sie miedzy samochodami "drepczac" nogami po asfalcie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 szczerze myślałem że dowiem sie więcej z tego artykułu , mnie bym tak ciekawiło coś o jeździe na zakrętach , na japoni dopiero jeden sezon mam za sobą ... pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Zacytuje kilka fragmentów "NR 1 Jak bezpiecznie pokonywać zakręty w czasopiśmie MOTOCYKL"Przedramie, dłoń i palce ręki sięgającej do klamek sprzęgła powinny być w jednej linii Dlaczego motocykl się nie wywraca? Moment żyroskopowy kół - to on utrzymuje motocykl w pionie. Ale to tylko część prawdy. Bowiem podczas jazdy w tempie idącego człowieka, siły żyroskopowe z pewnością nie wystarczają. Elektronika, którą zaprzęgliśmy do roboty, wyraźnie pokazała, że wtedy najważniejsze są niemal niewyczuwalne przez jeźdźca, jedno-, może dwustopniowe ruchy kierownicy w jedną i drugą stronę. Dzieje się tak dzięki odpowiedniej geometrii motocykla. Ważne są tu kąt główki ramy, przesunięcie teleskopów względem niej i wyprzedzenie. W miare wzrostu prędkości rośnie stabilizujące działanie momentu żyroskopowego kół. Dlatego właśnie motocykle, zależnie od tego do czego zostały zaprojektowane, mają inną geometrie podwozia inne koła i opony o różnych profilach.(...) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlamichala Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Może nie 'motocykl' ale tu również znajdziecie parę artykułów nt. techniki jazdy. W zakładce 'Proficient motorcycling' są też eseje Davida L. Hough - autora m.in. książki 'Motocyklista doskonały'. Całość w języku angielskim. http://www.mcnews.com/mcn/home.aspx Pozdro i bezpiecznego sezonu :) Edytowane 8 Marca 2007 przez dlamichala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.