vasiliy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 witam. mam taki problem z moja mz etz 150 (12V). wszystko chodzi bardzo sprawnie - poprostu miodzio - ale jest pewien bardzo denerwujacy mankament. mianowicie jezeli wlacze swiatla napiecie spada do 6 V ! :? Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Akumulator jest nowka. Zauwazylem ze napiecie spada szczegolnie po dluzszej jezdzie. Jak napiecie spadnie to motocykl wkoncu gasnie ... Pozdrawiam i licze na pomoc w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoob Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Ładowania nie masz. Gaśnie kontrolka jak odpalisz moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Ładowania nie masz. Gaśnie kontrolka jak odpalisz moto?kontrolka ladowania gasnie - pierwsze co sprawdzilem z samego poczatku bylo ladowanie - ono jest wporzadku .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoob Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Hm. Dla mnie to wygląda na brak ładowania. Jak sprawdziłeś czy jest ładowanie? Kontrolka to nie wszystko. Ładowanie sprawdza się specjalnym urządzeniem na wirniku (w kazdym zakładzie mechanicznym). Posprawdzaj wszystkie kable. Hm. Spytam jeszcze znajomych i jak coś to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 a jaki masz wirnik?? z miedzianym czy grafitowym kumutatorem?? bo midziaki sie na ch*j nadają - sam mam taki i niedługo go rozpie***le 5 kilkowym młotkiem :( . A najlepiej bys sprawdził jakbyś podstawił 2 etz i po kolei przemieniał części - to zawsze jest najlepszy sposób Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Hm. Dla mnie to wygląda na brak ładowania. Jak sprawdziłeś czy jest ładowanie? Kontrolka to nie wszystko. Heh, ja troszke sie na tym znam jakis zielony to nie jestem znowoz. Ladowanie bylo sprawdzone profesjonalnie. Popytaj jeszcze prosze bo juz nerwowo nie wytrzymuje - pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 a jaki masz wirnik?? z miedzianym czy grafitowym kumutatorem?? bo midziaki sie na ch*j nadają - sam mam taki i niedługo go rozpie***le 5 kilkowym młotkiem :( . A najlepiej bys sprawdził jakbyś podstawił 2 etz i po kolei przemieniał części - to zawsze jest najlepszy sposóbmiedziany - to nie ma nic do rzeczy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 a jaki masz wirnik?? z miedzianym czy grafitowym kumutatorem?? bo midziaki sie na ch*j nadają - sam mam taki i niedługo go rozpie***le 5 kilkowym młotkiem :( . A najlepiej bys sprawdził jakbyś podstawił 2 etz i po kolei przemieniał części - to zawsze jest najlepszy sposóbmiedziany - to nie ma nic do rzeczy ... żebyś sie nie zdziwił... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 może akumulator już jest stary i b.mało prądu przyjmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 może akumulator już jest stary i b.mało prądu przyjmuje.akumulator jest nowiutki wymieniamy tydzien temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 He he, no to witaj w klubie! Ja też mam problemy z ładowaniem. Nowy akumulator (jeździ od 400 km) i nowy regler elektroniczny a napięcie ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach 12,5 V, a na wyższych ok. 13 V. Aku wystarcza na 150 km i do ładowania. I co teraz mam sprawdzać? Szczotki wyglądają ok, pierścienie węglowe, nie widać jakiegoś bicia. Jak sprawdzić np prostownik? Może dioda któraś padła i nie ma jednej fazy? A uzwojenie jak sprawdzić? W dodatku zaczęła nagle palić chyba z 8 litrów!!! Możliwe, że od prądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 no coz jakos to bedzie ... poradzimy sobie - co by nie. nadal licze na pomoc i jak sam do czegos dojde dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalww Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Jak sprawdzić np prostownik? Może dioda któraś padła i nie ma jednej fazy? Prostownik najlepiej sprawdzic - sprawdzajac kazda diode z osobna. W tym celu nalezy je rozlutowac i pokolei sprawdzac czy dana dioda nie ma przerwy lub zwarcia. Aha i jeszcze jedno - jesli juz bedziesz wymienila diody to najlepiej wszystkie z danego mostka. Diody wzbudzenia kosztuja po 0,5zl natomiast prostownicze to juz wydatek ok 5zl. U mnie nowy prostownik do Etki kosztuje 42pln.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 He he, no to witaj w klubie! Ja też mam problemy z ładowaniem. Nowy akumulator (jeździ od 400 km) i nowy regler elektroniczny a napięcie ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach 12,5 V, a na wyższych ok. 13 V. Aku wystarcza na 150 km i do ładowania. I co teraz mam sprawdzać? Szczotki wyglądają ok, pierścienie węglowe, nie widać jakiegoś bicia. Jak sprawdzić np prostownik? Może dioda któraś padła i nie ma jednej fazy? A uzwojenie jak sprawdzić? W dodatku zaczęła nagle palić chyba z 8 litrów!!! Możliwe, że od prądu? - miałem to samo i tylko wymiana wirnika na oryginalny (niemiecki - z grafitowym kumutatorem) pomogła; prawdź na innej etce- ale wg mnie to wina wirnika (tyle tylko że teraz sa w sprzedaży tylko te z miedzianym kumutatorem - czyli do d**p Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.