Skocz do zawartości

michalww

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, komputery
  • Skąd
    częstochowa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://michalwww.fm.interia.pl

Osiągnięcia michalww

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hi, Profaner - zobacz jaki masz obroty w swojej Jawie bo u mnie sa ok 1300-1400, pozniej jak sie silnik rozgrzeje to jest ok 1400 czasami 1500. Zobacz jak jest u Cebie i napisz. Pozdrawiam
  2. Hi, A nie jest to moze zwiazane z twardnieniem przewodu gumowego ktory poczatkowo - gdy jest zimny nie rozszerza sie podczas tloczenia plynu (taki jakby stalowy oplot) i tymsamym zwieksza skutecznosc hamulca. No nie wiem - taka moja sugestia. Pozdrawiam
  3. Hi, Ostatnio widzialem na gieldzie do 251 (30N31) bo nawet zamierzalem zakupic - uzywane kosztowaly 80-90pln - do 150 tez byly - w cenie chyba podobnej. Najtansze byly po 50zl ale zazwyczaj brakowalo im jakich drobiazgow lub byly baaardzo wyeksploatowane. Pozdrawiam
  4. Prostownik najlepiej sprawdzic - sprawdzajac kazda diode z osobna. W tym celu nalezy je rozlutowac i pokolei sprawdzac czy dana dioda nie ma przerwy lub zwarcia. Aha i jeszcze jedno - jesli juz bedziesz wymienila diody to najlepiej wszystkie z danego mostka. Diody wzbudzenia kosztuja po 0,5zl natomiast prostownicze to juz wydatek ok 5zl. U mnie nowy prostownik do Etki kosztuje 42pln. pozdrawiam
  5. Wymienilem i nic sie nie zmienilo, wlozylem druga pare swiec i jest ok :( ale tamte mialy dopiero 6tys przelatane i juz padly:( co by bylo przyczyna tak szybkiego zuzycia swiec?
  6. Hi Tak sie sklada ze mam oba te sprzety i mocowania sa calkiem inne. Moim zdaniem w Jawie jest to lepiej rozwiazane bo masz mocowanie taka obejma na 2 szpilki M8. Jesli zerwa Ci sie szpilki to wykrecasz je - przewiercasz na M10 i po klopocie. W MZ jest tak ze wkrecasz nakretke wglab cylindra. Moze sprecyzuj o jaki trzpien? Ci chodzi. bedzie prosciej sie godacac. pozdrawiam
  7. Otoz problem taki jak w temacie - moja Jawa przerywa na wysokich obrotach. Wyczyscilem gaznik i jest tak jak bylo, nadal przerywa. Podczas jazdy zaczyna przerywac przy predkosci ok 95-100. Czy powodem tego moga byc kondensatory?? zauwazylem silne iskrzenie na przerywaczach - pewnie to przez to. jak myslicie?? Z gory dzieki za odp.
  8. Jesli chodzi o diody prostownicze to bylem po takowe dzisiaj w sklepie elektronicznym, gosc mial tylko na 25A i chyba 90V wiec spokojnie by sie nadaly, kosztowaly chyba 5,90zl . Pozdrawiam MichalW Jawa TS350 MZ ETZ 250
  9. Witam Mam kilka pytanek odnosnie elektryki w ETZ 250: 1. ile pobiera sama cewka na wlaczonym zaplonie bo u mnie jest cos ok. 2.3A czy to nie za duzo? i ile powinna pobierac 2. jakie powinno byc napiecie ladowania bo na wolnych mam cos ok 14V i wzrasta dosyc znacznie wraz z obrotami, chyba walniety reg. 3. jak sprawdzic regulator napiecia ( mam ten stary, mechaniczny) czy moze nie bawic sie w sprawdzanie tego tylko odrazu kupic elektronika? narazie tyle pozdrawiam i dzieki z gory za odp. Michal W Jawa TS350 MZ ETZ 250
  10. Witaj Tutaj masz linki do stronke jak zlozyc b.tani interkom: http://dioda1.w.interia.pl/io/schematy/21.html http://www.elektroda.pl/dla_domu/prosty_interkom.html budowa tych ukladow nie jest skaplikowana wiec nie powinienes miec problemow ze zlozeniem. Wychodzi nieporownywalnie taniej anizeli gotowe interkomy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...