valdi_92 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam Wszystkich Piszę pierwszy raz na to forum i od razu z problemem.Kupiłem niedawno nowy gaźnik od CZ, czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie?SHL-ka dosyć dziwnie się zachowuje: odpalanie zimnego - OK, po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zaczyna brakować paliwa (chyba). Dwójką już jest trudno jechać ( zaczyna ciągnąć dopiero po pełnym otworzeniu przepustnicy); czasami zgaśnie na ciepłym silniku i później zalewa świecę... Uufff.... to chyba wszystko. Podpowiedzcie coś, od czego zacząć? Pozdrawiam Waldek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Chyba najlepiej bedzien wymienic gaznik na orginalny a jesli to nie pomoze trzeba poszukac w elektryce moze cos z iskra jest nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Tu masz tabelke dysz i możesz sobie porównać: http://ataman.junak.net/naprawa/142.html Sprawdź cały pion zasilania w benzyne: korek>kranik>wężyk>gaźnik.Jaki masz kolor świec?? nie przelewa za bardzo gaźnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a może masz nieszczelność mięcy gaźnikiem a silnikiem.pierwszy raz odpalasz czy juz nią jeżdziłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 jak wkłądac gaźnior to albo od jawy 350 albo japoński... daj spokuj innym gaxnikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 a może masz nieszczelność mięcy gaźnikiem a silnikiem.pierwszy raz odpalasz czy juz nią jeżdziłeś??Silnik chodził trochę na oryginalnym gaźniku kumpla i było OK. Tu masz tabelke dysz i możesz sobie porównać: http://ataman.junak.net/naprawa/142.html Dzięki Sprawdź cały pion zasilania w benzyne: korek>kranik>wężyk>gaźnik.Jaki masz kolor świec?? nie przelewa za bardzo gaźnik?? Własnie kupiłem nowe świece i dopiero powoli będę dochodził do sedna. Gdy sprawdzę to się odezwę, dzięki... jak wkłądac gaźnior to albo od jawy 350 albo japoński... daj spokuj innym gaxnikom. Ale chyba nie mówimy o tym od Jawy TS?Ten o który pytam też jest od Jawy/CZ. jak wkłądac gaźnior to albo od jawy 350 albo japoński... daj spokuj innym gaxnikom. Ale chyba nie mówimy o tym od Jawy TS?Ten o który pytam też jest od Jawy/CZ. No i trochę do przodu...Iglica na ostatnim ząbku, śrubka od powietrza - połowa obrotu i niemal że śmiga.Był jakiś problem z elektryką: WD40 i jest o wiele lepiej.Jest jeszcze jedem mały problem: przy jeździe na stałych obrotach słychać co chwilę takie pojedyńcze przerwanie- co to może być? Pozdrawiam Waldek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 oczywiscie ze od jawy TS ten z CZ to kupa:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Poradźcie jeszcze od czego podebrać większe dysze do gaźnika CZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.