ANDY Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A ja mógłbym przesiąść się na poczciwego GS-a 500 i na pewno nie miałbym na tym tle kompleksów. Też być może tak bym podszedł do tematu, gdybym chciał zostawić motocykl sobie na zawsze. A w życiu bywa różnie. Przychodzi moment że chcesz sprzedać i wtedy istotne jest to co piszę dalej. Największym mankamentem tego sprzętu jest rdza.Ten którym jeżdziłem był z 95r. Miał piękny czarny metalik z metalicznymi przebłyskami, pełną owiewkę i wzwiązku z tym fajne podwójne lampy. Patrzysz i podziwiasz. Do czasu aż zaczniesz przyglądać się dokładniej lub zdejmiesz obudowę. Widać plamki rdzy szczególnie w miejscach spawów. Mając go "na zawzsze" można zbezpieczyć i po sprawie. Ale przy sprzedaży? Tłumaczysz się za fabrykę.I druga sprawa silnik. Mechznicznie bez zarzutu. Tylko odłażąca czarna farba z żebetek cylindrów i nie tylko. Po prostu jest żle przygotowane podłoże pod lakier lub taki materiał żeberek. Farba złazi razem z utlenionum aluminium. Jak zaczniesz to wyprowadzać. kupujący zarzuci Ci że był malowany czyli ? Kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Gs 500 E rok 1997 29 tys przebieguOgolnie giesik jest fajny,ale ja troszeczke bajerow mu dodalem :icon_mrgreen:szyba,gmole,biale tarzcze zegarow ,polerka felg i polki gornej,awaryjne,przerobilem takze tyl,tzn lampe i chlapacz,alarm itp :PPlanuje jeszcze dodanie bialych kierunkow i wymiane tlumika oraz zalozenie przewodu w stalowym oplocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jaki masz kolor wskazówek ? bo ja chciałem załozyc białe zegary, ale orginalne wskazówki tez sa białe i moze to źle wyglądac... kupiłes nowe wskazówki czy pomalowałeś... a moze masz białe ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzabor Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 GS 500F, rocznik 2004, pierwsze moto, 2006 pierwszy sezon, 8000 km i tyle prawie przebieg.Co ma nie cykać... :icon_mrgreen: Wszyscy mówili jeden sezon i zmienisz. A ja stwierdziłem nowe moto i ten sezno na pewno jeżdżę dalej. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 jaki masz kolor wskazówek ? bo ja chciałem załozyc białe zegary, ale orginalne wskazówki tez sa białe i moze to źle wyglądac... kupiłes nowe wskazówki czy pomalowałeś... a moze masz białe ??Wskazowki przemalowalem na czarno. Uzylem do tego farby w areozolu.Fakt biale zle by wygladaly.Na allegro sprzedaja tez specjalne markery do wskazowek,ale jakbym mial dzisaj jeszce raz malowac te wskazowki ,to i tak nadal bym uzyl sprayu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speki Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Na GS 500 przejechałem 21 000Km. w 3 ostatnie sezony.Kupiłem nowy.Zamieniłem na B12.Moto bez zażutów.Bardzo mało pali.Zeby wydusić z niego 6l. to ciągle opór lub przy zerowych temperaturach.Cały przebieg bezawaryjnie.Oleju nie dolewałem/mieszkam w górach-moja waga 110Kg.-wzrost 1.82m.Teraz stoi borajstwo w Suzuki a B12 niebardzo jeżdzi w zimie. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 kurde chyba jestem jakiś niedouczony... ale co to jest B12 ??::PP :rolleyes: ;) kurde chyba jestem jakiś niedouczony... ale co to jest B12 ??::PP ;) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 bandit 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 A ja mógłbym przesiąść się na poczciwego GS-a 500 i na pewno nie miałbym na tym tle kompleksów. Myślę, że przy moich skromnych wymaganiach taka maszyna w zupełności by wystarczyła (OK, na autostradzie z prawdziwego zdarzenia mogłoby trochę brakować mocy), a byłaby tańsza w eksploatacji od Bandita (nieznacznie, ale zawsze), no i po mieście lepiej by się jeździło (co nie znaczy, że Banditem jeździ się źle; aczkolwiek dwa urwane kierunkowskazy podczas przeciskania się między katamaranami w zeszłym sezonie mówią same za siebie [wiem, wiem, mam złe nawyki ze skutera :wink: ]). Może w dalszej trasie musiałbym się trochę częściej zatrzymywać w celu rozprostowania kości (ale nie oszukujmy się, do Zakopanego czy nad morze nie jeździ się się codziennie). Moje wrażenia z jazdy GS-emJa po przesiadce z Bandita na skuterek odkryłem kilka "sztuczek" niewykonalnych na tym pierwszym. :banghead:No ja po przesiadce z Rf600R na Piaggio tez odkryłem kilka sztuczke a raczje faktów np. Ze lepiej zostac w domu i oglądac "M jak miłość" (bleeee) niz jeżdzic skuterem. Odkryłem tez ze nie należy naciskac tej dziwgni po lewej stronie kierownicy tak mocno jak to sie robi ze sprzęgłem w motocyklu. Odkryłem że każda dziura w ulicy jest odczuwalna jako skok przez przełęcz i że trzeba zawsze używac stoperów do uszu żeby nie słyszec tego burackiego młynka do kawy.pzdr. A ja mógłbym przesiąść się na poczciwego GS-a 500 i na pewno nie miałbym na tym tle kompleksów. Myślę, że przy moich skromnych wymaganiach taka maszyna w zupełności by wystarczyła (OK, na autostradzie z prawdziwego zdarzenia mogłoby trochę brakować mocy), a byłaby tańsza w eksploatacji od Bandita (nieznacznie, ale zawsze), no i po mieście lepiej by się jeździło (co nie znaczy, że Banditem jeździ się źle; aczkolwiek dwa urwane kierunkowskazy podczas przeciskania się między katamaranami w zeszłym sezonie mówią same za siebie [wiem, wiem, mam złe nawyki ze skutera :wink: ]). Może w dalszej trasie musiałbym się trochę częściej zatrzymywać w celu rozprostowania kości (ale nie oszukujmy się, do Zakopanego czy nad morze nie jeździ się się codziennie). Moje wrażenia z jazdy GS-emJa po przesiadce z Bandita na skuterek odkryłem kilka "sztuczek" niewykonalnych na tym pierwszym. :smile:No ja po przesiadce z Rf600R na Piaggio tez odkryłem kilka sztuczke a raczje faktów np. Ze lepiej zostac w domu i oglądac "M jak miłość" (bleeee) niz jeżdzic skuterem. Odkryłem tez ze nie należy naciskac tej dziwgni po lewej stronie kierownicy tak mocno jak to sie robi ze sprzęgłem w motocyklu. Odkryłem że każda dziura w ulicy jest odczuwalna jako skok przez przełęcz i że trzeba zawsze używac stoperów do uszu żeby nie słyszec tego burackiego młynka do kawy.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Teraz stoi borajstwo w Suzuki a B12 niebardzo jeżdzi w zimie. :banghead:Bo prawda jest taka, że im motocykl większy/cięższy/mocniejszy*, tym mniej uniwersalny, zwłaszcza w naszej strefie klimatycznej. M.in. dlatego do Bandita dokupiłem skuterek. *Powyższe nie dotyczy ruskich zaprzęgów. :smile: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Mysle,ze Gs jest bardzo uniwersalnym motocyklem! Od asfaltu ,az po lekki teren:D Czesto wjezdzam suza w polne drogi,sprawuje sie swietnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 GS z 1991 z 40 tys. przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio114 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam gs 96 r 42 tys .super maszyna do miasta i małe traski :icon_biggrin: brak jakich kolwiek problemów heheh narazie i mam nadziej , że tak zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaal Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Gs 500 '90r 50tyś km. Moje 2 moto (przesiadka z etz250). Jestem bardzo zadowolony :bigrazz: Śmigam na nim 2 sezon i napewno jeszcze jeden przed nami :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xx CiNeK xx Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 GS z roku 1993. Przebieg 56 tysięcy:) Właśnie odebrałem po wymianie łańcuszka rozrządu:) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.