Skocz do zawartości

Wszystko o ciężarówkach

biynias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Moją drugą pasją (zaraz po motorkach i dziewczynkach) :( są ciężarówki, tak już się w moim

życiu układa że albo je naprawiam , albo nimi jeżdżę , po prostu jestem mechanikiem z prawkiem 'C'.

Stąd moja gorąca prośba, :( jeśli ktoś posiada wiedzę lub materiały o ciężarówkach

( książki serwisowe, dane regulacyjne itp.) proszę o udostępnienie ich na forum lub o przesłanie na

[email protected]

Pozdrawiam małe i duże 'mobilki' :lalag:

..biynias... zazdroszczę Ci trochę... Motorki, dziewczynki.. i te ciężarówki.. Esencja życia!..

No, może troszkę żartuję :cool: :bigrazz:

Pomimo różnych doświadczeń z ciężarówkami, z punktu widzenia motocyklisty, uraz mam jedynie do buraków w szoferkach, nie do pojazdów :bigrazz: Jest w nich (truckach) też "coś", nie tylko motomorderca.

Z tego wynika, że niewiele Ci pomogę :icon_mrgreen: , ale tak sobie pogadałem. Fajną masz robotę. Tylko, nie obraź się :icon_eek: , przeprowadź się na Podhale..

Pozdrówka

..biynias... zazdroszczę Ci trochę... Motorki, dziewczynki.. i te ciężarówki.. Esencja życia!..

No, może troszkę żartuję :( ;)

Pomimo różnych doświadczeń z ciężarówkami, z punktu widzenia motocyklisty, uraz mam jedynie do buraków w szoferkach, nie do pojazdów ;) Jest w nich (truckach) też "coś", nie tylko motomorderca.

Z tego wynika, że niewiele Ci pomogę :icon_mrgreen: , ale tak sobie pogadałem. Fajną masz robotę. Tylko, nie obraź się :icon_razz: , przeprowadź się na Podhale..

Pozdrówka

Niesłusznie generalizujesz temat i obrażasz wszystkich kierowców ciężarówek nazywając ich burakami,

obrażasz tymsamym mnie samego, chociaż nie pamiętam abym kiedykolwiek zachował się jak 'burak'

względem innych na drodze a już szczegulnie względem motocyklisty, nie to żebym był święty :flesje:

ale przynajmniej się staram i to niezależnie czym pomykam :crossy:

W każdej beczce miodu znajdzie się łyżka dzięgci. :bigrazz: