bartek_CBR Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jak w temacie. Jaka roznica w predkosci bedzie po zmienieniu zebatki tylnej na 3 zeby wieksza od seryjnej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jak w temacie. Jaka roznica w predkosci bedzie po zmienieniu zebatki tylnej na 3 zeby wieksza od seryjnej ?moto wtedy powino być troche szybsze jesli chodzi ci o CBR to gdy założysz o 3 mniejszą to moto nie odczuje osłabniecia gdyz dysponuje sporą moca,Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 raczej bedzie wolniejsze a bedzie ciut mocniejsze... ale zastanawiam sie o ile predkosc sie zemieni na poszczegolnych przelozeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 raczej bedzie wolniejsze a bedzie ciut mocniejsze... ale zastanawiam sie o ile predkosc sie zemieni na poszczegolnych przelozeniachnie jesli załozysz o 3 mniejszą to bedzie szybszy bo tylnia ,chyba ze w przypadku gdy przednia bys załozył mniejsza o 2-3(zeby przykładowo) to wtedy bedzie moto wolniejsze i mocniejsze.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) zmiana nastapi proporcjonalnie do wzglednej zmiany przelozenia ;> Edytowane 20 Lutego 2007 przez Sadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 raczej bedzie wolniejsze a bedzie ciut mocniejsze... ale zastanawiam sie o ile predkosc sie zemieni na poszczegolnych przelozeniachno racja zle przeczytałem :lalag: skojarzyło mi sie ze chodzi o zmniejszenie a nie o zwiekszenie. to wtedy zgadzam sie z tobą.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 heh Sadek dzieki, ale interesumnie mnie czy te 3 zeby wiecej sprawia ze na 1 biegu predkosc z 120 zmieni sie na raptem 110 czy moze 90 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Odlicz sobie stosunek przedniej do tylnej, później przedniej do nowej tylnej i masz wynik. O ile sie nie myle to powinieneś zrobić to tak:ilość zębów z przodu xilość zębów z tyłu yilość zębów nowej tylnej w(x/w) /(x/y)=......... Powinno ci wyjść cos poniżej 1 i jak pomnożysz to razy predkość jaką miałeś wyjdzie ci ile bedziesz miał po zmianie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Napisz ile masz zębów z przodu a ile z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Stifler - dzieki :icon_twisted:Luca - z przodu 16, tyl 42, chce zmienic na 16 i tyl 44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Stifler - dzieki ;)Luca - z przodu 16, tyl 42, chce zmienic na 16 i tyl 44 Przy takiej zmianie z moich wyliczeń wychodzi, że zamiast jechać 120km/h pojedziesz około 114km/hPrędkość zmniejszy się o około 4,76 procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) To powinno wyjść jakieś 90% poprzedniej prędkości, chyba że zrobiłem byka... ;) Pozdrawiam Seb No tak zrobiłem byka, ma byc 95,5% poprzedniej ... sorki Edytowane 21 Lutego 2007 przez scitro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin 80 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Kiedyś miałem taki program "geardata", wpisywało się w nim wartości przełożenia głównego ( silnik-skrzynia biegów), przełożenia skrzyni biegów, przełożenia wtórnego ( przednia-tylna zębatka), szerokość i profil opon, a on wyliczał prędkość na poszczególnych biegach i obrotach. Wejdż na http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm, ściągniesz stamtąd ten program, wyliczysz na nim każdą konfigurację jaka ci tylko przyjdzie do głowy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Po co sobie utrudniać.. Wydaje mi sie, że dobry wzór ułożyłem ... Teraz musze sobie poszukać mniejszej zębatki zdawczej bo moja tl-a nie nadaje sie do wolnej jazdy w miescie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Dzieki wszystkim za odpowiedz :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.