tomprz Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Pytanie jak w temacie. Czy robić to po określonym przebiegu czy tylko w momencie jak "ucho' wychwyci jakieś nieprawidłowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 raz do roku lub po okreslonym przebiegu podanym w manualu (6 lub 12 tys km najczesciej) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Pytanie jak w temacie. Czy robić to po określonym przebiegu czy tylko w momencie jak "ucho' wychwyci jakieś nieprawidłowości. Lepiej nie dopuszczać do tego by było juz wiadomo, że są do synchro/regulacji.Regulacja wtedy może się okazać dużo trudniejsza.Rozregulowany gaźnik to mordęga dla silnika- świec!Najlepiej stosować się , tak jak Ci kolega napisał ,do zaleceń instrukcji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jestem laikiem w tej sprawie. Mam takie pytanie, czym dokładnie objawia się rozregulowany gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 mogą to być trudności z odpalaniem, nie równa praca na na wolnych obrotach, trudności z płynną zmianą obrotów, no i zwiekszone zużycie paliwa (dotyczy tez filtra), słabe wkręcanie sie na obroty. Wiecej nie przychodzi mi do głowy :rolleyes:- niech ktoś cos jeszcze dorzuci :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.