Wolenweider Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam, przy jakiej temperaturze powinien włączyc się wenylator chłodnicy (Hornet 600 98') i jak to się ma do położenia wskazówki na zegarze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capon Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 (edytowane) Witam, Mechanikiem motocyklowym nie jestem, ale z własnych doświadczeń o hornecie coś mogę podpowiedzieć. Jeżeli chodzi o temperaturę to faktycznie wskaźnik potrafi przestraszyć. Wentylator uruchamia się (przynajmniej u mnie i mojego przyjaciela, który też posiada Horneta) w momencie kiedy wskazówka temp. znajduje się dość wysoko (ok. 80-85 % zakresu). Wydaje mi się, że nie należy się tym przejmować, ponieważ nigdy nie miałem problemu z zagrzaniem się silnika. Nawet stojąc w korku w bardzo ciepły dzień. Po włączeniu się wentylatora, bardzo skutecznie chłodzi się moto i dość szybko opada wskaźnik. Edytowane 14 Lutego 2007 przez capon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 dzięki, to pewnie dlatego jeszcze mi się nie włączył uspokoiłeś mnie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dm15 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Podlacze sie , u mnie problem jest tego typu ze przy jezdzie po miescie i czestych postojach na swiatlach , moj hornet grzeje sie dosc szybko i zaczyna wypluwac z siebie plyn chlodniczy , z tego co slysze wentylator powinien temu skutecznie zapobiegac... wiec nie wiem co u mnie moze nie grac w sumie to moze on sie nie wlacza? i dlatego...bo teoretycznie po mocnym zagrzaniu nawet po zgaszeniu moto , wentylator powinien chodzic przez chwile?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Wypluwa płyn chłodniczy, ale przez co? przez korek, przez zbiornik wyrownawczy??Motocykl może się grzac szybko, dlatego że przez te wypluwanie masz mało płynu i szybciej się grzeje, sprawa prosta. Płynu wtedy jest za mało i czujnik nie łapie i nie załacza wentylatora. Nie wiem jak jest w innych motocyklach, ale u siebie gdy zgasze motocykl, gdy wentylator jest właczony to jeszcze przez jakis czas wentylator działa dopoki nie spadnie temperatura. Dopiero gdy przekręce kluczyk, kontrolki gasną to wentylator też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Podlacze sie , u mnie problem jest tego typu ze przy jezdzie po miescie i czestych postojach na swiatlach , moj hornet grzeje sie dosc szybko i zaczyna wypluwac z siebie plyn chlodniczy , z tego co slysze wentylator powinien temu skutecznie zapobiegac... wiec nie wiem co u mnie moze nie grac w sumie to moze on sie nie wlacza? i dlatego...bo teoretycznie po mocnym zagrzaniu nawet po zgaszeniu moto , wentylator powinien chodzic przez chwile?Pozdrawiam spawdź termostat, może nie otwiera sie całkowicie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczixx Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 U mnie gdy wyłacze zapłon wentylator też sie wyłacza. Temperatura silnika idze szybko do góry ale tak gdzies w ok 3/4 skali zaczyna działać wentylator i wskazówka ani drgnie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A ja mówię zawsze to samo jak coś nie tak z wentylatorem... To zapodaj awaryjny włącznik na kierownicy :icon_question: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A ja mówię zawsze to samo jak coś nie tak z wentylatorem... To zapodaj awaryjny włącznik na kierownicy :icon_question: A ja Ci powiem, że patenty to można stosować w wskach..... Jeśli fabrycznie jest dobrze to po co przerabiać.. A tak przy okazji.... jak ma ktoś chłodnice do horneta to może sie do mnie odezwać bo szukam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) A ja Ci powiem, że patenty to można stosować w wskach..... Jeśli fabrycznie jest dobrze to po co przerabiać.. A tak przy okazji.... jak ma ktoś chłodnice do horneta to może sie do mnie odezwać bo szukam..Przecież bedzie działało tak jak do tej pory... Tylko można jeszcze włączyć ręcznie...Zadam ci pytanie?Jeździsz z wszystkim do mechanika czy sam naprawiasz? Bo jak to pierwsze to współczuje... Edytowane 26 Września 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Zadam ci pytanie?Jeździsz z wszystkim do mechanika czy sam naprawiasz? Bo jak to pierwsze to współczuje... Tak się składa, że prowadze mały warsztat.. Tak chcesz używać moto do stuntu to spoko.. ale jak jeździsz normalnie to po co sobie życie komplikować jakimiś przyciskami.. pomysl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 . wiec nie wiem co u mnie moze nie grac w sumie to moze on sie nie wlacza? To nie słyszysz jak wentylator się włącza ?? Sprawdź najpierw to, jeśli rzeczywiście się nie włącza to masz przyczynę wypluwania płynu chłodniczego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Przecież bedzie działało tak jak do tej pory... Tylko można jeszcze włączyć ręcznie...Zadam ci pytanie?Jeździsz z wszystkim do mechanika czy sam naprawiasz? Bo jak to pierwsze to współczuje... Współczuje temu który kupi od Ciebie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dm15 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 No u mnie przestal sie po prostu wlaczac , a plyn chlodniczy leci przez wezyk wyprowadzony na spodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.