Skocz do zawartości

Nie chce zapalic.... ???


czaju3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ze spuszczaniem sobie poradzilem... odczepilem 2 pzewody chlodnicze i jeden pod sprzare podczepilem :icon_exclaim: No i zdjalem ten cylinder.... niby na tloku sa rysy ale na cylindrze nie.... zresta te na tloku tylko widac nawet pod placem sie ich nie czuje... Czy tlok z pierscieniami powinien leciutko przesowac sie w cylindrze czy stawiac jakis opór?? W sumie to i tak pojade do motorlandu to mi powiedza czy teba szlif robic. Apropo czy ktos mial moze taka sytuacje ze ten drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc??? Acha świece mialem dobra wiec chyba oba warianty swieca-zatarcie odpadają wiec co moglo sie popsuc?? Byl jeszce jeden wariant ze moze mi sie akumulator rozladowal ale ja nie mam akumulatora.... wiec co moglo byc nie tak?

 

acha wstrzykiwalem tez do cylindra troche benzyny i tez nie palil...???

Edytowane przez czaju3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze spuszczaniem sobie poradzilem... odczepilem 2 pzewody chlodnicze i jeden pod sprzare podczepilem ;) No i zdjalem ten cylinder.... niby na tloku sa rysy ale na cylindrze nie.... zresta te na tloku tylko widac nawet pod placem sie ich nie czuje... Czy tlok z pierscieniami powinien leciutko przesowac sie w cylindrze czy stawiac jakis opór?? W sumie to i tak pojade do motorlandu to mi powiedza czy teba szlif robic. Apropo czy ktos mial moze taka sytuacje ze ten drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc??? Acha świece mialem dobra wiec chyba oba warianty swieca-zatarcie odpadają wiec co moglo sie popsuc?? Byl jeszce jeden wariant ze moze mi sie akumulator rozladowal ale ja nie mam akumulatora.... wiec co moglo byc nie tak?

 

acha wstrzykiwalem tez do cylindra troche benzyny i tez nie palil...???

 

oo kolego :icon_razz: chyba się zapomniało o szmacie, jak ci zabezpieczenie wpadło, to czeka cie rozpołowienie silnika :icon_exclaim: trzeba to wyjąć !! Ew. spróbuj wyjąć silnik z ramy i przekręcić go "do góry nogami"- może wyleci ;)

pzdr.!

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc?

 

 

co może się zniszczyć ? od zarysowania tłoka i cylindra na rozerwanych karterach kończąc.

wyjmij to zabezpieczenie magnesikiem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo jutro oddam cylinder do szlifu i chcialem sie dowiedziec czy splanowanie glowicy i polerowanie kanalów cylindra cos daje??? to znaczy czy jest to odczuwalna roznica???? Czy jest sens robienia tego?? Jaesli tak to o ile mm??

Edytowane przez czaju3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...