Jimmy Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) ja zwsze biore shaka, a tam polowa to lod... ale cos w tym jest, ostatnio wzielem waniliowego i smakowal jak kakao...:PPheh Edytowane 11 Lutego 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 no to teraz chyba juz ostatnie pytanie jak spuscic plyn chlodniczy z cylindra? bo jak zdjeme glowice to on sie wleje do srodka....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 odkręć najniższy wąż bądź śrubę spustową cieczy (w ktmie miałem przy pompie taką śrubę).P.S. kapkę wody zawsze się wleje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 tak ja kolega napisal musisz znalejsc srube spustowa i nie powinno nic sie wylac jak nie bedzie chcialo juz leciec to przechyl motor i musi wszystko wyleciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) ze spuszczaniem sobie poradzilem... odczepilem 2 pzewody chlodnicze i jeden pod sprzare podczepilem :icon_exclaim: No i zdjalem ten cylinder.... niby na tloku sa rysy ale na cylindrze nie.... zresta te na tloku tylko widac nawet pod placem sie ich nie czuje... Czy tlok z pierscieniami powinien leciutko przesowac sie w cylindrze czy stawiac jakis opór?? W sumie to i tak pojade do motorlandu to mi powiedza czy teba szlif robic. Apropo czy ktos mial moze taka sytuacje ze ten drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc??? Acha świece mialem dobra wiec chyba oba warianty swieca-zatarcie odpadają wiec co moglo sie popsuc?? Byl jeszce jeden wariant ze moze mi sie akumulator rozladowal ale ja nie mam akumulatora.... wiec co moglo byc nie tak? acha wstrzykiwalem tez do cylindra troche benzyny i tez nie palil...??? Edytowane 17 Lutego 2007 przez czaju3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) ze spuszczaniem sobie poradzilem... odczepilem 2 pzewody chlodnicze i jeden pod sprzare podczepilem ;) No i zdjalem ten cylinder.... niby na tloku sa rysy ale na cylindrze nie.... zresta te na tloku tylko widac nawet pod placem sie ich nie czuje... Czy tlok z pierscieniami powinien leciutko przesowac sie w cylindrze czy stawiac jakis opór?? W sumie to i tak pojade do motorlandu to mi powiedza czy teba szlif robic. Apropo czy ktos mial moze taka sytuacje ze ten drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc??? Acha świece mialem dobra wiec chyba oba warianty swieca-zatarcie odpadają wiec co moglo sie popsuc?? Byl jeszce jeden wariant ze moze mi sie akumulator rozladowal ale ja nie mam akumulatora.... wiec co moglo byc nie tak? acha wstrzykiwalem tez do cylindra troche benzyny i tez nie palil...??? oo kolego :icon_razz: chyba się zapomniało o szmacie, jak ci zabezpieczenie wpadło, to czeka cie rozpołowienie silnika :icon_exclaim: trzeba to wyjąć !! Ew. spróbuj wyjąć silnik z ramy i przekręcić go "do góry nogami"- może wyleci ;)pzdr.! Edytowane 17 Lutego 2007 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 drucik co zabezpiecza sworzeń wpadl mu do komory walu??? bo mi wpadl i nie wiem czy warto rozpolaiwac silnik w koncu tak jest chyba sam wal korbowy wiec co moze sie zniszczyc? co może się zniszczyć ? od zarysowania tłoka i cylindra na rozerwanych karterach kończąc.wyjmij to zabezpieczenie magnesikiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) elo jutro oddam cylinder do szlifu i chcialem sie dowiedziec czy splanowanie glowicy i polerowanie kanalów cylindra cos daje??? to znaczy czy jest to odczuwalna roznica???? Czy jest sens robienia tego?? Jaesli tak to o ile mm?? Edytowane 18 Lutego 2007 przez czaju3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.