MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 E aż tak zeby sie moto grzało to chyba że nie ma obiegu płyn,chyba ze jest wlane zbyt mało a jak ze zbiorniczkiem wyrównawczym jest w nim też płyn,(mój kmx to zeby sie tak zagrzał to nieźle trzeba mu otwierać ale jak chodz już na niższych obrotach to temp.spada to samo u ciebie powinno być ze na wolnych obrotach nie powinnien sie grzac (4-5tys obr/min) :) Właśnie tak myśle, że może chłodnica była zapowietrzona... Hmm... Własnie jak jezdziłem do Dziewczyny to zawsze przez 20 minut przez miasto w korku i bylo silnikowi bardzo gorąco, a później wyjeżdzałem poza miasto jechałem 60km/h na 6-tce, ok.4tys obrotów i temperaturka spadała, ale droga tam taka, że aż ciezko tyle jechać, same winkle :icon_mrgreen: A jeśli w układzie chłodzenia jest wklane jakieś petrygo, a nie woda to chłodzenie jest efektywniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) Mówią że borygo ma lepsze przewodnictwo cieplne, ale czy my startujemy na rajdach że każdy stopień jest ważny?? Jeśli chodzi o wentylatory chłodnic to są dwie różne bajki. W samochodach moża być zastosowana albo jedna duża chłodnica albo jedna mała dająca podobną wydajność(tylko przy jeździe nie staniu w miejscu). Stosuje się duże chłodnice bespośrednio w grilu auta, o dużej powierzchni. Są też małe chłodnice z wentylatorem z tyłu,i zastosowany "dyfuzor". JEST ON WYKONANY z plastiku. Ma on za zadanie chwytanie powietrza \ / I IJest prZedstawiony prymitywny schemat:)Powietrze jest chwytane przez obudowę plastikowe, zwęża się ubudowa i powietrze pod większym ciśnieniem jest wciskane w chlodnicę , co daje szybszy przepływ czynnika. Ile samochodoów tyle rozwiązań. Edytowane 10 Lutego 2007 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Mówią że borygo ma lepsze przewodnictwo cieplne, ale czy my startujemy na rajdach że każdy stopień jest ważny?? Jeśli chodzi o wentylatory chłodnic to są dwie różne bajki. W samochodach moża być zastosowana albo jedna duża chłodnica albo jedna mała dająca podobną wydajność(tylko przy jeździe nie staniu w miejscu). Stosuje się duże chłodnice bespośrednio w grilu auta, o dużej powierzchni. Są też małe chłodnice z wentylatorem z tyłu,i zastosowany "dyfuzor". JEST ON WYKONANY z plastiku. Ma on za zadanie chwytanie powietrza \ / I IJest prZedstawiony prymitywny schemat:)Powietrze jest chwytane przez obudowę plastikowe, zwęża się ubudowa i powietrze pod większym ciśnieniem jest wciskane w chlodnicę , co daje szybszy przepływ czynnika. Ile samochodoów tyle rozwiązań. Czyli teoretycznie jesli układ chłodzenia zaleje płynem to bedzie lepiej :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 powinno byćlepiej, spradź czy układ jest odpowietrzony i nie zapchany. to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 są może jakieś środki udrażniające chłodnice? Jak sprawdzić drożność układu przy zimnym silniku, skoro termostat bedzie zamkniety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 przepraszam za pomylke i sorry enduromaster bylem patrzec i wiatrak jest jednak z tylu za chlodnica wiec sorry. To ty masz wlana wode? masz szczecie ze nie ma az takich mrozow bo gdybys zostawil wode w chlodnicy to by Ci chlodnice rozsadzilo gdyby woda zamarzla kup ten petrygo i zalej przy okazji zobacz ten termostat przeciez ona nie powinna az tak sie grzac no chyba ze bedziesz jechal na jedynce, dwojka i tak w kolko to nie ma sie co dziwic ze bedzie ci sie grzala chyba ze bedziesz stal w korku na niskich obrotach to sie nie zagrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 do chłodnicy wlej to http://www.midland.pl/produkty/koncentraty...NT/produkt.htmlkoncentrat będzie lepiej chłodził i zapobiegnie drobnym przeciekom Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) przepraszam za pomylke i sorry enduromaster bylem patrzec i wiatrak jest jednak z tylu za chlodnica wiec sorry. To ty masz wlana wode? masz szczecie ze nie ma az takich mrozow bo gdybys zostawil wode w chlodnicy to by Ci chlodnice rozsadzilo gdyby woda zamarzla kup ten petrygo i zalej przy okazji zobacz ten termostat przeciez ona nie powinna az tak sie grzac no chyba ze bedziesz jechal na jedynce, dwojka i tak w kolko to nie ma sie co dziwic ze bedzie ci sie grzala chyba ze bedziesz stal w korku na niskich obrotach to sie nie zagrzeje motor stoi w ciepłym miejscu, za ścianą jest piec rozgrzany do conajmniej 60stopni, wiec napewno nic w nim nie zamarznie;) do chłodnicy wlej to http://www.midland.pl/produkty/koncentraty...NT/produkt.htmlkoncentrat będzie lepiej chłodził i zapobiegnie drobnym przeciekom w jakiej cenie mniej wiecej jest ten koncentrat i może ktoś wie ile litrów potrzebnych jest do układu w tdr, dt? Edytowane 11 Lutego 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) ten koncentrat sie rozrabia i z niego wyjdzie okolo 5l do tdr wejdzie gdzies okolo 1l mi w dt wchodzilo z 0,7l Edytowane 11 Lutego 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 tak mnie zastanawia to sczyszczenie tego rodzaju płynów...One usuwaja osady, kamienie itd. Ale układ jest zamkniety ite nieczystośi i takzostają gdzies w układzie?...hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 w jakiej cenie mniej wiecej jest ten koncentrat i może ktoś wie ile litrów potrzebnych jest do układu w tdr, dt? okolice 15zł, nie rozcieńczaj go, wlej prosto z butelki, jak będzie mało to dolejesz wody destylowanej. Wiecej niż 1,2 litra raczej nie wejdzie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Może ktoś zna jakiś sklep internetowy, gdzie mógłbym kupić ten koncentrat? Na allegro nie znalazlem:(Jutro bede w motozbycie po farby do motorka to zapytam o niego, ale watpie zebym dostał:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 z tego co ja wiem i stosujemy w serwise Renault to koncentrat 1:1 z wodą, jest to koncentrat castrol zielony. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 a czy nierościeczenie koncentratu coś zaszkodzi? Bedzie gestrzy, czyl iwolniej bedzie oddawał cieplo? Producent na etykiecie powinien napisać o stosowaniu, mam nadzieje, że bedzie po polsku, albo angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 koncentrat ma wyższą temp wrzenia i lepiej odbiera ciepło niż rozcieńczony, nie jest wcale gęsty Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.