Wochu Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam Kupiłem moto, wszystko bylo ok jezdzilismy itp itd, ale dzis (wczoraj tez odpalalem) jakies 5 minut po odpaleniu fontanna z chłodnicy... jedna jakaś dziórka sie zrobila... i mam pytanie, moze da sie to naprawic? a jak nie to od jakich motocykli by pasowała chłodnia?? od GPZ? i jeszcze jak mogl to sprzedawca zamaskowac ow uszkodzenie? ps jak ja nie nawidze oszustow !! wrrrpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Zdarza sie. A może to Tobie się tak stało. Sprzedawca nic nie musiał ukrywać, a możeeeee :icon_evil: Zresztą mniejsza z tym. Trzeba zalutować poprostu. Niewiem czy od GPZ podejdzie chłodnica, lekko wątpię. Tą zalutujesz i po kłopocie. I jak sie na swoim nowym nabytku czujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 poxylina!! czy jak to sie pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 (edytowane) w warsztacie mojego dziadka dużo razy widziałem jak lutują chłodnice. Kiedyś słyszałem, że można wlać jakjo do chłodnicy (gdy woda w niej bedzie gorąca), białko się zetnie i zaklei dziurę. Ale to raczej na krótką mete ;) Edytowane 7 Lutego 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 poxylina!! czy jak to sie piszepoxilina???!!! To moze i na cos dziala? Ale nie na cisnieniowy goracy uklad. Nawet jak zastygnie i robi dobre wrazenie to po nagrzaniu robi sie miekka. Tylko lutowanko,i to duza lutownica bo dobrze to miejsce musi byc rozgrzane.Nawet jak czesc z pobliskich blaszek bedziesz musial uszkodzic,to w calym dzialaniu chlodnicy nie ma to znaczenia. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Z tym jajkiem to McGywer robil :icon_mrgreen:)) Generalnie do pytania jak sie czuje na nowej maszynie to nic narazie nie powiem... bo jezdzilem 2 razy przed domem... ale moto faajneee :icon_mrgreen:) Co do lutowania to oczywiscie sam tego nie zrobie dam komus do robienia, i ile to moze kosztowac?? editCo mnie jeszcze zastanawia.... mam caly czarny silnik... moze dlatego ze jest z UK?? generalnie wyglada na profesjonalna robote wiec nie wiem o co kaman... Edytowane 8 Lutego 2007 przez Wochu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Z tego co wiem i widziałem, to ER5 maja szare silniki. Nawet popatrz na allegro na ER5. A może komuś silnik padł i wsadził od GPZ500 czarny. W sumie silnik identyczny, minimalne różnice. Jeśli EN ma 50KM (nie pamiętam dobrze), a GPZ 60KM, to moze ktoś wymienił. Ściągnij serwisówkę, tam powinno być napisane o numerach silnika, roczniku. A jeśli sie mylę to niech bardziej doświadczeni sie wypowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Lukass to mi teraz klina wbiles :icon_biggrin: Musze to sprawdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) silnik szary ER5silnik ciemnoszary KLE500silnik srebrny EN500silnik czarny GPZ silniki sa "takie same" w tych 4 motocyklach. Ale gpz ma np inny modul zaplonowy i skrzynke z bezpiecznikami a co za tym idzie inna elektryke silnika. Jesli chodzi o chlodnice to podejrzewam ze w er5 moze byc inna niz w gpz. Np. w ER5 i KLE jest taki sam silnik i identyczna elektronika, ale chlodnica jest inna - wieksza. Najpierw upewnij sie od jakiego motocykla masz silnik. -----------------------------------------UŻYWANE CZĘŚCI DO MOTOCYKLI www.part4bike.com Edytowane 12 Lutego 2007 przez orkwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Lutować to można chłodnice mosiężne takie były a Żukach i Polonezach a ty masz chłodnicę aluminiową, którą co najwyżej można pospawać. Ewentualnie jak dziurka jest mała możesz wsypać proszku uszczelniającego, który dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 WitamMiałem er5 i z tego, co wiem to one nie miały czarnych silników. Może rzeczywiscie masz silnik od gpz-ty lub malowany. Chłodnice da się polutować, miałem kiedyś wyciek i dałem do lutowania. Ale u mnie się saczyło i chyba w układzie chłodzenia, to nie ma takiego ciśnienia, aby "fontanny" szły. Zastanów się skąd te ciśnienie.Poza tym er-ka dobrym motocykloem jest. Jak się o nią dba, to służy bezproblemowo.Pozdrawiam Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ewentualnie jak dziurka jest mała możesz wsypać proszku uszczelniającego, który dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym. Nic nie syp, bo to półśrodek, w dodatku zasyfisz układ i będzie trzeba wszystko płukać. W grę wchodzi tylko któryś ze sposobów spajania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dobra a jak sprawdzic od czego mam silnik?? wyglada mi na malowany (bo jest mat a wszystkie czarne co widzialem sa swiecace?) ale pewnosci nie mam... mam serwisowke ale od 04 :)( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 najlepiej zrob fotke z bliska calego silnika i wrzuc na forum. Jesli chodzi o uklad elektryczny silnika to sprawdz jak wyglada u Ciebie skrzynka bezpiecznikow. Jesli jest bardzo waska (ok. 2cm) i ma w sobie tylko bezpieczniki to taka wlasnie jest w ER5 a jesli jest ok 6cm szeroka i ma zamiast samych kabelkow podlaczone normalnie wtyczki na kostki to jest to prawdopodobnie instalacja od gpz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Sprawdzilem skrzynke bezpiecznikow - sa same bezpieczniki czyli mam er5 :icon_razz: Jeszcze mam pytanie czy chlodnica od kle lub gpz500 by pasowala do er5?? od gpz ma tylko z drugiej strony czujnik wiec moze bedzie pasowac ?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.