johny Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Czy ktoś ma jakieś namiary na testy VN 2000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 O właśnie i może jakieś opinie? Bo hmmm sprzet duży i mi sie podoba..... także hmmm ciekaw jestem jakie sa opinie użytkowników,.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Co do uzytkowników jest jeden na frum - wystarczy wywołać do tablicy. A co do obiektywnych :D testów to:http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ki_vulcan_2000/http://www.motorcyclecruiser.com/newsandup...lcan_2000_tech/ Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Czołem Wywolany do tablicy zglaszamsieNo jeśli chodzi o mojego Sharka to jazda jest nadpodziw prosta i nie sprawiajaca klopotow nawet w ciasnych i wolnych zakretach nie ma tedecji do walenia sie mimo jego masy (razem ze mna i tobolami 520kg)komfort jest bardzo wysoki zaiweszenie jest exstra nawet dluga jazda nie sprawia klopotow i nie powoduje zmeczenia mialem juz przeloty ciegiem okolo 1000 km i mozna bylo jechac dalejtylko przy pretkosci okolo 120 km/h czuc lekkie dragania ale tak ma byc w V-twine spalanie przy predkosci do 130-140km/h nie przekracza 6l na sto predkosc max jaka osiagnolem to bylo licznikowo 230km/h i jeszcze na manetce bylo cos do odkrecenia ale nie polecam tekiej jazdy po przejechaniu 100km mialem rece dluzsze o metr ale trzeba bylo sprawdzic ile pojedzie no nie? przy tej predkosci spalil okolo 8l na sto. Polecam ten motorek Pozdr Jacek"Draco" Lipski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 No to same plusy można powiedzieć A zwłaszcza spalanie :D byłem przekonany ze dwa litry w V to minimum 7 -10 litrów w zaleznosci od stylu jazdy ..wiadomo... A jeszcze ja mam pytanie do Ciebie dotyczące komfortu jazdy pasażera.bo hmmm muszę też ten aspekt wziąć pod uwage.. Wszelkie info miłe widziane pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Co do komfortu jazdy pasazera nie moge nic powiedziec poniewaz jezdze sam i dla tego chodzi mi po glowie aby zrobic go na solo ale co z tego wyjdzie to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No w mordę :bigrazz: To spalanie to na kolana rzuca :icon_razz: Zadam jeszcze pytanko o skrzynie biegów - jak chodzi (trzaski, precyzja) oraz sprzęgiełko - dla Schwarceneggera czy dla ciut słabiej zbudowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No ja pamietam tylko, ze w manualu przyjeto 1L oleju na 1000km jako "w normie"....toz to MixOl jest prawie :bigrazz: Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Spalanie rewelka, ale co się dziwić? W takim mastodoncie przy prędkości 130 tłok zrobi kilka razy mniej "pach,pach,pach" niż w 1100, czy jakiejś 800-ce. Spalanie w XV 1600 mam na tym poziomie, co w VL 800. VN 2000 - piekny sprzęt, ale z moją posturą, to rok siłowni przed jazdą :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Spalanie rewelka, ale co się dziwić? W takim mastodoncie przy prędkości 130 tłok zrobi kilka razy mniej "pach,pach,pach" niż w 1100, czy jakiejś 800-ce. Spalanie w XV 1600 mam na tym poziomie, co w VL 800. VN 2000 - piekny sprzęt, ale z moją posturą, to rok siłowni przed jazdą :icon_razz: Bo ja wiem... I tak go nie będziesz nosił :bigrazz: a co do reszty to: sposobem go, sposobem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Bo ja wiem... I tak go nie będziesz nosił :bigrazz: a co do reszty to: sposobem go, sposobem :icon_razz:Sposobem...to prawda, musiałbym jednak "na żywo" spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 EdgeCrusher bądź łaskawy czytać ze zrozumieniem.Gdzieś Ty wyczytał ten litr oleju na 1000 ??A może pamięć nie ta.Mowa tu to VN 2000 i nie chodzi tu o rok produkcji :biggrin:Olej brały vulkany owszem o symbolu Vn15wyprodukowane przed 1999r.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) No to ja cos powiem oleju to to nie bierze prawie wcale bo cos jednak mosi brac to ma do siebie silnik spalinowy od wymiany do wymiany 500ml a wymniana co 12000 tys/ w instrukcji polskiej czy tez angielskiej nie ma slowa o zuzyciu oleju jak tez paliwa/ skrzynia biegow nie jest cicha ale precyzyjna i ma cos takiego ze po zatrzymnaniu silnika na pierwszym biegu nie wrzucisz innego tylko wybiera luz wlasciwie tylko trzy pierwsze biegi moga sluzyc do normalnej jazdy bo 4 to juz praktycznie nadbieg przelozenie dobrze ponizej jednosci a piatka 0.72 sprzeglo choc jest mechaniczne na linke to pracuje lzej niz mialem w poprzedniej virowce tak ze nie trzeba duzej sily a pozatym moment pozwala prawie tego sprzegla nie uzywac Co do operowania tym monstrum tez sie tego balem bo choc mam 180cm i 86 kg to mnie przerazal ale pierwsza jazda pokazala ze damy rade tylko na poczatku trzeba bylo uwazac aby nie postawic go na parkingu w przechyle na dziub to znaczy zeby nie wypychac pod gorke ale motor ma nisko siedzenie jest stabilny i z tym mozna dac rade a jesli jeszcze opanujesz jakas metode to calkiem spoko Edytowane 24 Października 2006 przez DRACO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Postaram sie odszukac. Wydaje mi sie ze to na http://www.motorcyclecruiser.com bylo. Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Sprzęt boski, ale jakoś lampa nie podchodzi... Dlaczego lampy nowych cruiserów są dość... osobliwego wyglądu? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.