Zbyhoo Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Witam!Jak w temacie: kapie spod śruby zatrzasku zmainy biegów - tej ze słynną kulką (to akurat łatwo uszczelnić). spod włącznika kontrolki luzu (trzeba rozpoławiać silnik żeby go wyjąć i silikonem potraktować?), spod zębatki łańcuchowej napędowej (jak wymienić tego simmera?) i po lewej stronie z takiego małego otworka na samym dole karteru - jest to otwór, w który z prawej strony wchodzi jedna ze śrub ściągających połówki skrzyni korbowej. Może ktoś z szanownych Kolegów ma doświadczenie w walce z podobnymi wyciekami? Gorąco proszę o porady, gdyż bardzo nie lubię plam oleju pod maszyną...Thx!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Nikt nie wie jak uszczelnić czujnik kontrolki luzu? I nikt nie wymieniał zimmera pod zębatką? Pewnie wszyscy jeżdżą, a ja nie mogę :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Wiatm.Co prawda nie wlalem jeszcze oleju do moje 250 po remoncie,takze nie wiem czy bedzie ciec ale mam pewne doswiadczenia ze 150.Czujnik kontrolki luzu po prostu wkrecilem z nalozona na gwint warstewka silikonu.Pomoglo! CO do simmeringu pod zebatka to niestety cieklo.I po kazdych przejechanych kilometrach ktorych ilosc przekraczala liczbe dwucyfrowa trzeba bylo czyscic tylne kolo-ale przynajmniej zawsze lancuch byl nasmarowany:)to taki DDRowski system automatycznego smarowania lancucha:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 witka...Zbyhoo, do wymiany etgo czujnika luzu wcale nie trzeba rozpalawiac silnika :(Wystarczy go wykercic po zdjeciu prawej pokrywy i zastapic innym.Co do zimmeru na zebatce zdawczej dt sie nie wypowiadam bo tego nie robilem (jeszcze:))Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Simer ten pod zębatką zdawczą można podobno wydłubać bez ropoławiania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Dzięx za wsje rady! Leca do garażu i działam! Do SizeeR: miło zobaczyć gdzie indziej znajomy nick :-) Do micka: miałeś byc zombie jak na wiosnę nie będzie wrrrruuuum!!!Pozdrówka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Do micka: miałeś byc zombie jak na wiosnę nie będzie wrrrruuuum!!!Pozdrówka! ehh, no... mam jeszcze miesiąc wakacji a pozatym ide dokończyć swoją Jawke i będe chciał ją sprzedać, jak sie uda to jeszcze w tym roku pojeżdze na etce, ciągle wieże :twisted: PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Nie martw się! Grunt to się nie poddawać i cały czas robić swoje, choćby i małymi kroczkami. W końcu przychodzi dzień triumfu nad materią i ludźmi, którzy byli Ci przeciwni, a zwłaszcza nad poprzednim "właścicielem", niech go cholera... Ja swoją kupiłem 7 lipca 2002, a wyjechała z garażu 29 lipca 2003 !!! Przegląd, blachy i oc mam od tygodnia, a i tak jeszcze sporo roboty, choćby te wycieki albo turkoczące sprzęgło. Pisz częściej na forum, to podnosi na duchu i dodaje zapału do pracy!Pozdrowionka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zbyhoo mi rowniez milo zobaczyc :(Ja swoja etke po zakupie tez przez okolo poltora miesiaca doprowadzalem do stanu idealnego. Teraz mam nadzieje ze wszystko jest OK. Zostalo mi tylko to turkoczace sprzeglo, ale dam sobie z nim spokoj (narazie). Sprzet i wizualnie i technicznie jest w stanie prawie idealnym :D Fotki niedlugo mam nadzieje podeslac to ocenicie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 Witam. Widze ze mam podobny problem. Zobaczyłem dziś że mam plamy oleju na kole i wcale nie podoba mi się ten sposób smarowania łańcucha. Czy poszedł mi zimering? czy to coś innego? Cieknie mi też przy kopce na dole. jak usunąć te wycieki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 ten simering z pod zebatki zdawczej mozna spokojnie zmienic od zewnatrz wystarczy na niego spojrzec i odrazu wiadomo ze to nie jest w silniku tylko w takiej malej odkrecanej kwadraciku z tulejka (4 srubki na plaski wkretak ulozone w kwadrat) odkrecasz kwadracik i sciagasz go razem z simeringiem simering wydlubujesz i wkaldasz tam nowy kladziesz warstewke sylikonu na blaszke dokrecasz i robota skonczona co do tego czujnika luzuz to jest palstikowy jak go odkrecisz to bedziesz dobry ja nie odkrece swojego chyba ze bym pokombinowal wyciek z pod dzwigni biegow :arrow: w pokrywie lewej stony silnika tam gdzie jest dzwignia biegow w srodku w tej tulei jest O-Ring moze byc juz zuzyty ja tak mialem zeby go wymienic musisz sciagnac pokrywe silnika ok 1 godz roboty :D dla wprawnegoi rozbieracza silnika :D a jesli cieknie ze srub sciagajacych kartery to albo sa zle dokrecone albo powyciagane gwinty ewentualnie daj podkladke z weza paliwowego moze pomoze mi pomoglo a wszystko jest na schemacie silnika :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 Jak ci z tylu miejsc kapie to nie masz zapchanego otowru odpowietrzającego w korku wlewowym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 Ja MAm Gumowy.....I nie mam zadnego otworu :buttrock: :arrow: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 jaK to nie ma musi byc :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dima Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 w Etce w zasadzie otwór do odpowietrzania jest zbyteczny w dwusuwach zbyteczne jest odpowietrzanie skrzyki co innego w czterotaktach...ale to moje zdanie... otwór w korku jest po to aby wyrzucic nadmiar oleju ze skrzynki -poprostu jesli za duzo nalales olej jest wyrzucany przez ten otwor pozdrawiam :mrgreen: coccodrillo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.