Skocz do zawartości

United Kingdom czyli Angielskie przy piwie


ciarah
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spieszy, nie spieszy ........... w poniedzialek oddaje swojego i zostaje z kasiora w reku :icon_mrgreen:

Mam zaklepana ta Honde NTV 650 ............ i jak nic innego nie znajde to pewnie ja wezme. :D

Ale potem Draga 1100 tez bede chcial kupic a Hondzie sprzedam :bigrazz:

no wlasnie ...to jak juz kupisz to mozemy sie gdzies przejechac.....w koncu bedzie do mnie po drodze :bigrazz: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tamtego t-cata podchodze z duzym dystansem ale ten fazer to mi sie bardzo widzi :banghead:.

Ja swojego Fazera kupiłem z podobnym przebiegiem. Wszystko było w porządku, ale przy tym przebiegu trzeba myśleć (wg serwisówki) o łańcuszku rozrząduz napinaczem, zaworach etc. U anagoli stwierdzili, że wymiana nie jest już opłacalna ;) więc zabrałem Fazerka do Polski. W Booster zrobiłem duży serwis i mam spokój na nastepne tyle mil.

Edytowane przez ruthi7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego Fazera kupiłem z podobnym przebiegiem. Wszystko było w porządku, ale przy tym przebiegu trzeba myśleć (wg serwisówki) o łańcuszku rozrząduz napinaczem, zaworach etc. U anagoli stwierdzili, że wymiana nie jest już opłacalna ;) więc zabrałem Fazerka do Polski. W Booster zrobiłem duży serwis i mam spokój na nastepne tyle mil.

To jest mysl :banghead:. No ale tym bede sie martwil jak (jesli) go kupie. A w Polsce mam dywersje z podobnym przebiegiem i o wymianie lancuszka nawet nie mysle. Znajomy mechanik powiedzial mi kiedys ze lancuszki rozrzadu wytrzymuja duzo wieksze przebiegi niz to co nam mowia w serwisach, ze wciskaja nam kit zeby zarobic na dodatkowej usludze (a wymiana lancuszka to jedna z tych drozszych ;))

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wymiana lancuszka to jedna z tych drozszych :biggrin:)

 

 

.. oj to to wiem :buttrock: ten serwis w PL szarpnął mie 2kzł po kieszeni :buttrock:

W Fazerach jest napinacz zapadkowy (z tego co tłumaczył mi mechanik) a u mnie do końca zostały dwa stopnie, wiec nie tak za wiele, dlatego wymieniłem.

 

Jak już nabędziesz sprzęta to pochwal się co wyrwałeś!

Pozdrawiam!

Edytowane przez ruthi7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel, do czego ty się przymierzasz?? NTV w wersji deauville???

 

Ano wlasnie takie cudo :icon_twisted:

Z owiewkom :icon_mrgreen: kuframi ( centralny + boczne ) and .......... radio ma koles :icon_twisted:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano wlasnie takie cudo :P

Z owiewkom :icon_rolleyes: kuframi ( centralny + boczne ) and .......... radio ma koles :)

 

Dobry wybór, dobry dobry!! Jak tylko zasmakujesz trochę małej turystyki tak nie będziesz chciał przestać, to wciąga jak bagno :notworthy:

 

Ja też myślę o zmianie sprzęta, na 98% będzie to VFR-a, a te 2 % to może NTV700, TDM, CBF, ST bądź Tiger ;) oj ciężko będzie. Zobaczymy co się trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie sie zastanawiam ............

Jezdzilem w pl PC 800, odpowiednik NTV w USA i fajny motorek. :buttrock:

Zapodalem na forum pytanie o jakies uwagi i czekam na odpowiedz.

A Draga 1100 i tak kupie :crossy: :icon_question:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie sie zastanawiam ............

Jezdzilem w pl PC 800, odpowiednik NTV w USA i fajny motorek. :smile:

Zapodalem na forum pytanie o jakies uwagi i czekam na odpowiedz.

A Draga 1100 i tak kupie :crossy: :icon_question:

kupuj Draga w pierwszej kolejnosci!!! :crossy: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaaaa tez bym chcial :biggrin:

Drag kosztuje troche wiecej i nie mam tyle diengow :banghead:

Pomyslalem wiec, aby mi sie kasa nie rozeszla .... czytaj: zona, ze kupie to Hondzie a potem jak znajde Draga to ja sprzedam :wink:

Poza tym ........... bedzie okazja sie spotkac i :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaaaa tez bym chcial :banghead:

Drag kosztuje troche wiecej i nie mam tyle diengow :)

Pomyslalem wiec, aby mi sie kasa nie rozeszla .... czytaj: zona, ze kupie to Hondzie a potem jak znajde Draga to ja sprzedam :)

Poza tym ........... bedzie okazja sie spotkac i :flesje:

no dobrze :flesje: ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michaś, Ty tak nie kombinuj...Hondka teraz, a potem Drag Star? heheh..przecież Hondka to najsłuszniejsza marka moto na całym świecie, a nie Yamaha :P

 

Poza tym nie lepiej, odłożyć trochę więcej kaski i już kupić sobie docelowo tego Smoka? :clap:

 

 

 

 

Pozdro, Aga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :P

Wiecie (tak mniej wiecej) ile w UK zaplace z serwis 900RR?

Reg zaworow

Reg gaznikow

Wym lozysk w kolach

Oleje, plyny filtry

Przeglad instalacji elektrycznej

 

Pierwsze wrazenie o angielskich warsztatach mam zle. Pan mechanik powiedzial, ze nie pali bo nie dziala pompa paliwa i trzeba kupic nowa. Tyle, ze CBR 900RR SC33 nie ma pompy paliwa tylko zawor.

Podlaczylem po swojemu i dziala, winny byl przekaznik.

 

Wozi ktos z Was motocykle do Polski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawiozłem Fazera na serwis do Polski, ale pod własną **** :icon_mrgreen: Miła podróż plus pożyteczny serwis. Są różne firmy trudniące się w transporcie również motocykli z UK->PL. Ceny od 150 funtów, jeżeli chcesz się zabrać wraz z moto + kolejne 40 (z tym, że nie każda firma pozwoli Ci się zabrać z pakunkiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

Wiecie (tak mniej wiecej) ile w UK zaplace z serwis 900RR?

Reg zaworow

Reg gaznikow

Wym lozysk w kolach

Oleje, plyny filtry

Przeglad instalacji elektrycznej

 

Pierwsze wrazenie o angielskich warsztatach mam zle. Pan mechanik powiedzial, ze nie pali bo nie dziala pompa paliwa i trzeba kupic nowa. Tyle, ze CBR 900RR SC33 nie ma pompy paliwa tylko zawor.

Podlaczylem po swojemu i dziala, winny byl przekaznik.

 

 

Ze sie tak wyraze ..... zaplacisz w ch*j kasy !!!! :biggrin:

Niestety angielski warsztat sie ceni i to nie ze wzgledu na czesci, chcociaz jak moge to wstawia Ci wszystyko nowe, lecz raczej za stawke roboczogodziny ..... od 40 do 60 funtow :cool:

A jeszcze jak Ci cos znajda do wymiany to na ogol wymieniaja od razu a potem tylkop Ci mowia ze zrobilismy to i to i dostajesz rachunek ;)

 

Poza tym nie lepiej, odłożyć trochę więcej kaski i już kupić sobie docelowo tego Smoka? :wink:

Pozdro, Aga

 

Dragusia sprzedana !!!!! :clap:

Czy Ty Agus wiesz o czym mowisz ???

Przeciez jak zona dowie sie ze sprzedalem motor i mam kase to ................... ;)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...