Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Aprilia ETX 125


l.e.s.t.e.r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam wielki problem z odpaleniem mojej Aprilki, stała jakieś 18 miesięcy w garazu teraz kiedy poskładałem ją do kupy , powynieniałem płyny zero życia - iskra jest , ktoś ma jakieś pomysły jak z tym działać dalej ??

( acha brakuje dyfuzora, paczka dopiero idzie z Włoch - czy to ma jakiś wpływ na to że ani nie pierdnie mój sprzęt?? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy swieca nie jest mokra od wachy. Sprobuj odpalic wstrzykujac troche wachy pod swiece. Ostatecznie mozesz wziac na hol. Jednak ja bym zostawil to dopoki nie przyjdzie dyfuzor bo to bardzo wazna czesc w silnikach 2t!! Jeszcze mam takie pytanie czy masz tam jakis zawor wydechowy. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez dyfuzora by odpalila mi np dt palila, mtx kumpla tez chodzil. Masz iskre, wiec todkrec swiece wstrzyknij troche paliwa i wkrec swiece kopnij jesli sie odezwie to przyczyna gaznika. Narazie mi tylko to przychodzi do glowy. Jesli sie odezwie to sprobuj ja troche pchnac zeby sie rozruszala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tak jak mówiliście z tym paliwem - od kopa zapalił - tak się wystraszyłem ze w pierwszej chwili nie wiedzialem co się dzieje :biggrin: huk zajebisty

 

dzięki za rady

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak słyszałem od gosci co lataja full crossami i to od paru z róznych miejsc, nigdy samemu nie próbowałem, ale mówili ze jak sie niema wydechu (dyfuzora ani zadnej rury przykręconej przy cylindrze) i jak sie motor rozgrzeje i pracuje na wolnych obrotach to przez wydech łapie tłok zimne powietrze i nierównomiernie jest nagrzany i wtedy może pękną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś chyba kilka lekcji w szkole opuściłeś ;) powietrze niema tu nic wspólnego,cylinder oddaje właśnie w ten sposb ciepło inaczej podczas jazdy przód cylindra też sie bardzioej nagrzewa bo jest pod besposrednim działniem ,,zimnego,, powietrza. z peknieciem chodzi o to ze np woda ci może wpaść jeżeli niemasz rury lub dyfuzora i nastapi tzw szok termiczny metalu w skutek czego on pęknie! troche szkoły!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie gutek_rapier moze miec racje :notworthy: W 2T istnieje cos takiego jak sprezanie zwrotne (w 4t zastapuja to zawory i przesuniete fazy rozrzadu) i bez dyfuzora silnik zassysa spowrotem powietrze, a takie miejscowe ochlodzenie moze bardzo wplynac na rozszerzalnosc metalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...