hary kapuchan Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 bez stresu, tuby jeżdżą już od zeszłego sezonu i w deszczu również (i to niezły kawał drogi) - nic się nie dzieje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Dla mnie co najmniej dziwne miejsce sobie wybrałeś do montażu. Ja bym umiejscowił fanfarki na g-molu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 (edytowane) Dla mnie co najmniej dziwne miejsce sobie wybrałeś do montażu. Ja bym umiejscowił fanfarki na g-molu. Zakupiłem fanfarę i już jedzie. Teraz zagwozdka, gdzie kupić przełącznik do niej. Może być na kierownicę ale może być tez do zamontowania na podłodze i obsługiwany lewą stopą. Fanfary chcę zamontować ja na dodatkowym przełączniku a pozostawię oryginalny klakson. Te przełączniki, które oglądałem, nadają sie co najwyżej do "Komara". Czy jest może coś estetycznie wykonanego, coby nie psuło wyglądu maszyny?Czym włączacie swoje tuby?Merlin Sorry, to nie miała być odpowiedź. Nacisnęło mi się. Edytowane 12 Sierpnia 2008 przez Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dla mnie co najmniej dziwne miejsce sobie wybrałeś do montażu. Ja bym umiejscowił fanfarki na g-molu. akurat w tym miejscu vulkan ma "dziurę" (pozostałości po wersjach z tłumikiem centralnym, a w 1600 i moduł przenieśli za przednie kolo) a poza tym ma strasznie "niedociążony" wizualnie tył. Trzecia strona to moja niechęć do obwieszana motocykla, a przed tylnym kołem ładnie się chowają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrawa Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Hary, nic nie mówiłeś o sprężarce :>Ty ......o :icon_mrgreen:PZDR Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez atrawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Hary, nic nie mówiłeś o sprężarce :>Ty ......o ;)PZDR bo nie pytałeś, kochanie ... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha XVS 1300 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam! Zakupiłem wczoraj na Moto-Bazarze w Poznaniu fanfary właśnie za 100zł, metalowe, ze sprężarką... i moje pytanie: przejrzałem cały watek i widzę że część z Was decyduje się za montaż dodatkowego przełącznika... Myślałem o zdemontowaniu oryginalnego klaksonu i podpiecie w jego miejsce fanfary. Z tego co powiedział sprzedawca, nie musze podpinać dołączonego przekaźnika, bo ponoć takowy już mam zamontowany. Czy oryginalna instalacja wytrzyma podpięcie fanfarek? Czy powinienem jeszcze wpiąć przekaźnik, jeśli tak, to jak? Nie znam się w ogóle na elektryce, a mam przy motocyklu tylko 2 kable podpięte do oryg. klaksonu, natomiast w dołączonym do fanfar przekaźniku widzę 4 wyjścia... i żadnego schematu. Dołączam foto przekaźnika Będę wdzięczny za pomoc i wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aerofil Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Na pewno nie porównywałbym tego dźwięku do pociągu - bo tam fanfary uruchamiane są przy ok 200 bar, w TIRach przy ok 8 bar (jak się nie mylę), a te sprężareczki 12V dają może ze 2 bary.Ale efekt jest i tak imponujący - miałem je zamontowane w samochodzie, ale mi się sprężareczka skończyła po roku. Teraz chcę je zamocować do moto, ale zastanawiam się, czy na zasilanie nie dać mikro butli ze sprężonym powietrzem, a sterować tylko elektrozaworem. Powiedzcie co o tym myślicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 To na przyszłość:Nie sądzę abyś miał przekaźnik na klakson dlatego trzeba go zamontować a sprzedawca wszystko Ci wmówi.Możesz podłączyć to w oryginalną instalację stosując przekaźnik.87-przewód plusowy z aku po bezpieczniku30-plus wychodzący do sprężarki85-jeden przewód oryginalnego klaksonu86-drugi przewód oryginalnego klaksonu. (nie ma znaczenia, który gdzie między 85 a 86)Pozostaje Ci podpiąć masowy przewód sprężarki do masy motocykla.Na pewno nie porównywałbym tego dźwięku do pociągu - bo tam fanfary uruchamiane są przy ok 200 bar, w TIRach przy ok 8 bar (jak się nie mylę), a te sprężareczki 12V dają może ze 2 bary.Ale efekt jest i tak imponujący - miałem je zamontowane w samochodzie, ale mi się sprężareczka skończyła po roku. Teraz chcę je zamocować do moto, ale zastanawiam się, czy na zasilanie nie dać mikro butli ze sprężonym powietrzem, a sterować tylko elektrozaworem. Powiedzcie co o tym myślicie...Kiedyś tak zrobiliśmy ale w samochodzie. Działało ale upierdliwe jest pamiętanie o powietrzu. :)Na pewno nie bawiłbym sie w takie sprawy jak butla w moto (osobiście to nawet w te trąbki) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.