WLD_Wlodi Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Witam. Gdzie są dokładnie te blokady?? potrzebuje instrukcje krok po kroku co i jak. EDIT:Zrobiłem fotki tłumika z prawej strony:http://www.bikepics.com/members/wlodi999/93dt50/ Wygląda jak by był spawany....coś jest tu podejrzane :wink: Edytowane 5 Lutego 2007 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 czyli masz zebatki na moc poprostu... MOZESZ NAPISAC ILE MASZ ZEBOW Z TYLU I ILE Z PRZODU ? widac na zdjeciu ze wydech wypruty .Ma metaliczny odlgos ? masz mozliwosc nagrania dzwieku silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 czyli masz zebatki na moc poprostu... MOZESZ NAPISAC ILE MASZ ZEBOW Z TYLU I ILE Z PRZODU ? widac na zdjeciu ze wydech wypruty .Ma metaliczny odlgos ? masz mozliwosc nagrania dzwieku silnika ?Łańcuch jest luźny i nie moge go napiąć, ponieważ koło już dalej iść nie może. WG moich podejrzeń wymieniona została zębatka z przodu na przyspieszenie. Tylko jak to możliwe że moja DT jest wolniejsza od cały czas katowanej DT50 4 biegowej?? Kumpla DT ma lepsze odejście, ale i lepszą prędkość. :flesje: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 ,,To jest wersja r Wiec nowsza" Wolal bym lc2 wersje tę ,,sTarszą".Ten silnik chlodzony powietrzem to slabizna.no ale jak to 1 enduro to wysarczy??nielepiej znalesc bylo 80cmm ciecz:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 ,,To jest wersja r Wiec nowsza" Wolal bym lc2 wersje tę ,,sTarszą".Ten silnik chlodzony powietrzem to slabizna.no ale jak to 1 enduro to wysarczy??nielepiej znalesc bylo 80cmm ciecz:Pok, ok, ale o ile wiem to nie wychodziły DT 50 Liquid Cooler.Dzisiaj porównywałem moją dt z 88 i gdy ja już jade prawie na max na 5 biegu to on dopiero 4 włącza. Ale też jest bardziej zrywniejsza... JAK ŚCIĄGNĄĆ TE BLOKADY?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Filmik z jazdy na DT: http://www.youtube.com/watch?v=U6fcKxdLtOs Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Może ktoś chciał sobie ją "zblokować" i założył zębatki aby zredukowac prędkość. Kombinowanie z zębatkami w 50 ccm to trzeba sobie odpuścić, bo albo utrata i tak małej prędkosći, albo moto powoli się rozpędza. Trzeba dac oryginalne i tyle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ,,To jest wersja r Wiec nowsza" Wolal bym lc2 wersje tę ,,sTarszą".Ten silnik chlodzony powietrzem to slabizna.no ale jak to 1 enduro to wysarczy??nielepiej znalesc bylo 80cmm ciecz:P80 ciecz jest dobra ale powietrze 80 (mam teraz) tez nie jest najgorsza chociaz sie cholernie grzeje ... caly czas troche mam wyrzuty ze nie kupilem LC2 ...ok, ok, ale o ile wiem to nie wychodziły DT 50 Liquid Cooler.Dzisiaj porównywałem moją dt z 88 i gdy ja już jade prawie na max na 5 biegu to on dopiero 4 włącza. Ale też jest bardziej zrywniejsza... JAK ŚCIĄGNĄĆ TE BLOKADY??To zle wiesz, byly 50 lc ... blokade masz w filtrze powietrza (guma pod siedzeniem, wywal i wyreguluj gaznik, daj najwyzej igilce jak sie da)W dyfuzorze juz chyba nbie masz bo jest spawany wiec pewnie pusty.Mozliwe ze masz zajechany silnik, bo nie powinna byc zrywniejsza dt z 4 biegamiMoże ktoś chciał sobie ją "zblokować" i założył zębatki aby zredukowac prędkość. Kombinowanie z zębatkami w 50 ccm to trzeba sobie odpuścić, bo albo utrata i tak małej prędkosći, albo moto powoli się rozpędza. Trzeba dac oryginalne i tyle :icon_twisted:Nie, niechcial zblokowac. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj ! Zmienia sie zebatki np na moc, po to ze ktos jezdzisz nia w terenie lub cos w tym stylu, zebatki na predkosc jak nie zalezy Ci na przyspieszeniu, mocy, tylko na predkosci (na przelozeniach na predkosc i tak nie ma sily sie rozpedzic na ostatnim biegu, testowane) . Zmiana przelozen w 50 jest jak najbardziej dobra, bo dostosowywujesz motorek do siebie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 To zle wiesz, byly 50 lc ... blokade masz w filtrze powietrza (guma pod siedzeniem, wywal i wyreguluj gaznik, daj najwyzej igilce jak sie da)W dyfuzorze juz chyba nbie masz bo jest spawany wiec pewnie pusty.Mozliwe ze masz zajechany silnik, bo nie powinna byc zrywniejsza dt z 4 biegamiCzyli co dokładnie wywalić w tym filtrze powietrza?? Całą gume co idzie z gaźnika pod siedzenie?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Czyli co dokładnie wywalić w tym filtrze powietrza?? Całą gume co idzie z gaźnika pod siedzenie??jezus maria .... sciagasz siedzenie, i pod siedzeniem wystaje taka trąbka gumowa ... wyciagnij ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Nie, niechcial zblokowac. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj ! Zmienia sie zebatki np na moc, po to ze ktos jezdzisz nia w terenie lub cos w tym stylu, zebatki na predkosc jak nie zalezy Ci na przyspieszeniu, mocy, tylko na predkosci (na przelozeniach na predkosc i tak nie ma sily sie rozpedzic na ostatnim biegu, testowane) . Zmiana przelozen w 50 jest jak najbardziej dobra, bo dostosowywujesz motorek do siebie.Pozdrawiam Jasne, Ty się za to znasz na wszystkim.... Ograniczenie prędkości na motorower jest 45 km/h w Polsce, nie wiem jak za granicą. Spotkałem się pare razy z założoną mniejszą zębatką własnie po to, żeby nie można było przekroczyć tej prędkości więcej niż te 5 - 10 km/h. Jesli chcesz założyć zębatke na moc w teren to ok, tylko jak na seryjnych jedzie 70 km/h, to przy przełożeniu na moc ile pojedzie i ile będzie mocniejszy? Po mojemu gra nie warta świeczki, bo po co niewiele więcej mocy, skoro v-max będzie 50 km/h? I odwrotnie. Gdy v-max wynosi powiedzmy 90-100 km/h to już można się bawić. Ale skoro prędkośc takiej DT to 70-75 km/h i moc pewnie ok. 4-5 KM to nie ma za bardzo z czego zabrać, żeby gdzieś dołozyć :banghead: Przy małych pojemnościach, producent wydaje mi się że jednak pomyślał, jakie przełożenie będzie odpowiednie, żeby uzyskać kompromis pomiędzy jednym a drugim :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 co do mocy... podejrzewam że ma wiecej " niz te 4-5 koników" bo mój skuter zblokowany ma 4,7KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Zblokowane mają ok. 2-3 KM. Polecam wejść na www.yamaha-motor.pl, tam pisze w danych technicznych moc. Prosty przykład. Silniki rometowskie mają ok. 2 KM i vmax jest ok. 50 km/h. Silnik Simsona ma 3,7 KM, vmax ok. 65 km/h. To daje pewien obraz, w jakim przedziale mocy znajdują się zblokowane silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dostalem propozycje zamiany mojej DTki na Honde NSR 50. Koles prawdopodobnie dolozy do mojej DT 500zl, ale jeszcze z nim pogadam.Jak myslicie...zamienic sie?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonekBP Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A z tą dopłatą 500zł ile wyjdzie >??< Jeżeli chcesz latać po mieście,a nie chcesz większej maszyny to czemu nie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.