Skocz do zawartości

Mam... Yamaha DT50 R


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Gdzie są dokładnie te blokady?? potrzebuje instrukcje krok po kroku co i jak.

 

EDIT:

Zrobiłem fotki tłumika z prawej strony:

http://www.bikepics.com/members/wlodi999/93dt50/

 

Wygląda jak by był spawany....coś jest tu podejrzane :wink:

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli masz zebatki na moc poprostu... MOZESZ NAPISAC ILE MASZ ZEBOW Z TYLU I ILE Z PRZODU ?

 

widac na zdjeciu ze wydech wypruty .

Ma metaliczny odlgos ? masz mozliwosc nagrania dzwieku silnika ?

Łańcuch jest luźny i nie moge go napiąć, ponieważ koło już dalej iść nie może.

WG moich podejrzeń wymieniona została zębatka z przodu na przyspieszenie.

Tylko jak to możliwe że moja DT jest wolniejsza od cały czas katowanej DT50 4 biegowej?? Kumpla DT ma lepsze odejście, ale i lepszą prędkość. :flesje:

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,To jest wersja r Wiec nowsza" Wolal bym lc2 wersje tę ,,sTarszą".Ten silnik chlodzony powietrzem to slabizna.no ale jak to 1 enduro to wysarczy??nielepiej znalesc bylo 80cmm ciecz:P

ok, ok, ale o ile wiem to nie wychodziły DT 50 Liquid Cooler.

Dzisiaj porównywałem moją dt z 88 i gdy ja już jade prawie na max na 5 biegu to on dopiero 4 włącza. Ale też jest bardziej zrywniejsza...

 

JAK ŚCIĄGNĄĆ TE BLOKADY??

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś chciał sobie ją "zblokować" i założył zębatki aby zredukowac prędkość. Kombinowanie z zębatkami w 50 ccm to trzeba sobie odpuścić, bo albo utrata i tak małej prędkosći, albo moto powoli się rozpędza. Trzeba dac oryginalne i tyle :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,To jest wersja r Wiec nowsza" Wolal bym lc2 wersje tę ,,sTarszą".Ten silnik chlodzony powietrzem to slabizna.no ale jak to 1 enduro to wysarczy??nielepiej znalesc bylo 80cmm ciecz:P

80 ciecz jest dobra ale powietrze 80 (mam teraz) tez nie jest najgorsza chociaz sie cholernie grzeje ... caly czas troche mam wyrzuty ze nie kupilem LC2 ...

ok, ok, ale o ile wiem to nie wychodziły DT 50 Liquid Cooler.

Dzisiaj porównywałem moją dt z 88 i gdy ja już jade prawie na max na 5 biegu to on dopiero 4 włącza. Ale też jest bardziej zrywniejsza...

 

JAK ŚCIĄGNĄĆ TE BLOKADY??

To zle wiesz, byly 50 lc ... blokade masz w filtrze powietrza (guma pod siedzeniem, wywal i wyreguluj gaznik, daj najwyzej igilce jak sie da)

W dyfuzorze juz chyba nbie masz bo jest spawany wiec pewnie pusty.

Mozliwe ze masz zajechany silnik, bo nie powinna byc zrywniejsza dt z 4 biegami

Może ktoś chciał sobie ją "zblokować" i założył zębatki aby zredukowac prędkość. Kombinowanie z zębatkami w 50 ccm to trzeba sobie odpuścić, bo albo utrata i tak małej prędkosći, albo moto powoli się rozpędza. Trzeba dac oryginalne i tyle :icon_twisted:

Nie, niechcial zblokowac. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj ! Zmienia sie zebatki np na moc, po to ze ktos jezdzisz nia w terenie lub cos w tym stylu, zebatki na predkosc jak nie zalezy Ci na przyspieszeniu, mocy, tylko na predkosci (na przelozeniach na predkosc i tak nie ma sily sie rozpedzic na ostatnim biegu, testowane) . Zmiana przelozen w 50 jest jak najbardziej dobra, bo dostosowywujesz motorek do siebie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zle wiesz, byly 50 lc ... blokade masz w filtrze powietrza (guma pod siedzeniem, wywal i wyreguluj gaznik, daj najwyzej igilce jak sie da)

W dyfuzorze juz chyba nbie masz bo jest spawany wiec pewnie pusty.

Mozliwe ze masz zajechany silnik, bo nie powinna byc zrywniejsza dt z 4 biegami

Czyli co dokładnie wywalić w tym filtrze powietrza?? Całą gume co idzie z gaźnika pod siedzenie??

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, niechcial zblokowac. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj ! Zmienia sie zebatki np na moc, po to ze ktos jezdzisz nia w terenie lub cos w tym stylu, zebatki na predkosc jak nie zalezy Ci na przyspieszeniu, mocy, tylko na predkosci (na przelozeniach na predkosc i tak nie ma sily sie rozpedzic na ostatnim biegu, testowane) . Zmiana przelozen w 50 jest jak najbardziej dobra, bo dostosowywujesz motorek do siebie.

Pozdrawiam

 

Jasne, Ty się za to znasz na wszystkim.... Ograniczenie prędkości na motorower jest 45 km/h w Polsce, nie wiem jak za granicą. Spotkałem się pare razy z założoną mniejszą zębatką własnie po to, żeby nie można było przekroczyć tej prędkości więcej niż te 5 - 10 km/h. Jesli chcesz założyć zębatke na moc w teren to ok, tylko jak na seryjnych jedzie 70 km/h, to przy przełożeniu na moc ile pojedzie i ile będzie mocniejszy? Po mojemu gra nie warta świeczki, bo po co niewiele więcej mocy, skoro v-max będzie 50 km/h? I odwrotnie. Gdy v-max wynosi powiedzmy 90-100 km/h to już można się bawić. Ale skoro prędkośc takiej DT to 70-75 km/h i moc pewnie ok. 4-5 KM to nie ma za bardzo z czego zabrać, żeby gdzieś dołozyć :banghead: Przy małych pojemnościach, producent wydaje mi się że jednak pomyślał, jakie przełożenie będzie odpowiednie, żeby uzyskać kompromis pomiędzy jednym a drugim :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zblokowane mają ok. 2-3 KM. Polecam wejść na www.yamaha-motor.pl, tam pisze w danych technicznych moc. Prosty przykład. Silniki rometowskie mają ok. 2 KM i vmax jest ok. 50 km/h. Silnik Simsona ma 3,7 KM, vmax ok. 65 km/h. To daje pewien obraz, w jakim przedziale mocy znajdują się zblokowane silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...