gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 mam moto honde nx 250 88r 4t 37 tys przebiegu.cos w nim stuka jak jest silnik zimny i jak sie rozgrzeje to sie uspakaja czy napinacz,lancuszek,panewki lozyska na wale????ktos mi powie?? z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 witam, może to być kosz sprzęgłowy, jeżeli to jest ta sprawa to niegroźną jest.po wciśnięciu klamki sprzęgła cichnie?pozdr.davgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 tak samo lata na wcisnietym sprzegle jak i bez.tylko jak silnik jest zimny to stuka a jak sie juz nawet rozgrzeje to cichnie.i niewiem co by to bylo i ile by to kosztowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PMmoto Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 jak stuka z góry to są zawory ... za duży luz jak się rozgrzeje metal puchnie luz się kasuje oczywiście też stuka , ale dla nie wprawionego ucha będzie ok:) panewki stukały by cały czas . Zresztą stukać może wiele rzeczy dokładnie nie opisałeś w którym miejscu słyszysz te stuki góra czy dół silnika i która strona przy koszu sprzęgła czy przy alternatorze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 sprawdź łańcuszek i rozrząd Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 sprawdź łańcuszek i rozrządjak poznac ze rozrzad jest juz wyjechany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Tak,panewki stukaly by ci caly czas wiem cos o tym ;) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 no ale jak po rozgrzaniu czasem przestaje stukac to co??? jaki powinny byc luzy na zaworach w hondzie nx 250???i jakie cisnienie w cylindrze???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Napisz mniej więcej w którym miejscu stuka...Ja jakiś czas temu sam przez to przechodziłem, wiem jakie to uczucie jak spać po nocach nie można :icon_rolleyes: .Stukanie proporcjonalne do obrotów? Stuka na dole czy na górze? Bardziej stuka czy klekocze?Od dawna to stukanie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Napisz mniej więcej w którym miejscu stuka...Ja jakiś czas temu sam przez to przechodziłem, wiem jakie to uczucie jak spać po nocach nie można :banghead: .Stukanie proporcjonalne do obrotów? Stuka na dole czy na górze? Bardziej stuka czy klekocze?Od dawna to stukanie masz?jest to odglosy metaliczne przy rozgrzanym silniku cichnie i jak sie mu przygazuje to szybciej stuka.stuka juz tak jak go przywiozlem z niemiec pod koniec wakacji i nic sie w tym niezmienilo. jakby na panewkach to by caly czas stukal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 U mnie tez stuka tylko ze caly czas, na rozgrzanym i na zimnym, z tym ze czestotliwosc jest caly czas taka sama, niezaleznie od obrotow. Czy to moga byc panewki? Na poczatku myslalem ze to luzy zaworowe ale sprawdzilem i bylo ok wiec przestalem sie przejmowac. Ale teraz od nowa mnie naszlo :/. Czy czestotliwosc stukajacych panewek wzrasta razem z obrotami czy nie? Moto to Yamaha XJ 600S Diversion. Wiem ze to taki typ w ktorym caly czas cos sie tlucze, ale czy ktos moglby potwierdzic albo wyeliminowac panewki? Bylbym wdzieczny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Panewki stukają proporcjonalnie do obrotów silnika, z częstotliwością obrotu wału. Nie byłbym taki pewny że panewki mogą stukać cały czas, bo to też są częsci metalowe ( a więc jak temp. się zwiększa to puchnie itd) poza tym olej rozgrzany jest rzadszy itd. Ja swego czasu czytałem sporo o tych panewkach to też to podejrzewałem i nie ma zasady. Jednym stukały na zimnym, innym na ciepłym, innym przy 1500rpm a innym przy 5000rpm więc to różnie bywa... Panewki można wyeliminować tak jak ktoś z forum kiedyś mi polecił:Spuścić olej najlepiej przez gazę i sprawdzić czy nie ma w nim opiłków. Jak będą opiłki to kaszana...A jak nie będzie opiłków to raczej nie panewki. Ja wiem jedno. Przyczyn stuków puków jest cała masa :icon_mrgreen: Co do gregory to myślę że mogą to być zawory, kwestia regulacjiCo do lime 82 to jeżeli nie stuka proporcjonalnie do obrotów to według mnie z zespołem korbowo - tłokowym masz wszystko ok, szukaj gdzie indziej bo to raczej nie panewki :flesje: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Co do lime 82 to jeżeli nie stuka proporcjonalnie do obrotów to według mnie z zespołem korbowo - tłokowym masz wszystko ok, szukaj gdzie indziej bo to raczej nie panewki :flesje: Ufff, dzieki :icon_mrgreen: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Panewki stukają proporcjonalnie do obrotów silnika, z częstotliwością obrotu wału. Nie byłbym taki pewny że panewki mogą stukać cały czas, bo to też są częsci metalowe ( a więc jak temp. się zwiększa to puchnie itd) poza tym olej rozgrzany jest rzadszy itd. Ja swego czasu czytałem sporo o tych panewkach to też to podejrzewałem i nie ma zasady. Jednym stukały na zimnym, innym na ciepłym, innym przy 1500rpm a innym przy 5000rpm więc to różnie bywa... Panewki można wyeliminować tak jak ktoś z forum kiedyś mi polecił:Spuścić olej najlepiej przez gazę i sprawdzić czy nie ma w nim opiłków. Jak będą opiłki to kaszana...A jak nie będzie opiłków to raczej nie panewki. Ja wiem jedno. Przyczyn stuków puków jest cała masa :icon_evil: Co do gregory to myślę że mogą to być zawory, kwestia regulacjiPozdr. oki bede musial sprawdzic luzy zaworowe i sposcic olej przez gaze tak jak mowiles.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 HONDA NX 250..niewiem czy ma byc delikatny luz na koszu sprzeglowym???bo ja mam taki delikatny stukajacy jak reka ruszam to jest wyczuwalny i czy moglo by byc to przyczyna stukow na zapalonym moto?????????thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.