gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 witam!!!mam honde nx 250 ktora bierze mi olej.co jej wymienic???i jak motor jest zimny to ciezko go odpalic zalewa swiece.co mu zrobic???dzieki z gory........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Ktory rok produkcji?? Ile przebiegu?? Ile bierze oleju?? Czy kiedys bylo cos robione przy silniku?? Olej moze brac przez nieszczelne pierscienie (zuzycie) albo zuzyte uszczelniacz zaworowe. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 ma 37 tys przebiegu 88rok i tak na 300 km 0,5l.sprowadzilem go z niemiec i nic niebylo przy nim robione.ma to do tego co cylinder??POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 0,5 litra na 300km to zdecydowanie dużo. Nic dziwnego że masz problemy z odpalaniem bo świeca jest zaolejona. Przyczyny? Uszczelniacze na zaworach, popekane lub zapieczone pierścienie , uszkodzona gładź cylindra(porysowana np po zatarciu) itd Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 to dzieki bede musial zrzucic cylinder i rozejrzec sie co jest grane i z tym zrobic by wszystko gralo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) uszczelniacze zaworowe to wymien, bo już swoje lata mają,myślę że bez zdjęcia głowicy, i sprawdzenia dładzi nic nie zdziałasz, sprawdź też przerwy na pierścionkach., pzdr Edytowane 1 Lutego 2007 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 to dzieki bede musial zrzucic cylinder i rozejrzec sie co jest grane i z tym zrobic by wszystko gralono bedziesz musiał sprawdzić stan gładzi cylindra,sprawdz czy jest wyczuwalny próg,pewno pierscienia bedądo wymiany i przez co bierze olej,oraz sprawdz w głowicy czy zawory w prowadnicach moją luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 jakby byl juz rant na gladzi cyl to???ile takie pierscienie moga kosztowac i uszczelniacze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Uszczelniacz zaworowy kosztuje ok 9zł sztuka. Komplet pierścieni podejrzewam że ok 50-60zł się zmieścisz ale to zależy jakie i gdzie.Na moje to na 99% będą pierścienie i zawory. Przez 19lat pierścienie muszą być zapieczone a uszczelniacze musialy puścić. I jak będziesz chcial wymieniać olej a silnik nigdzie się nie poci to wlewaj półsyntetyk, a jeśli się poci i generalnie jest już na zajechaniu to mineralny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Sorry za OT! Ale ludzie wpisujcie w temacie o jaki model motocykla chodzi.Bo temat "olej" ma szeroko pojętą dziedzinę. :icon_biggrin: Pozdrawiam!kulawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 to chodzi o honde nx 250 88r 37tys przebiegu ktora bierze olej z silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.