Skocz do zawartości

Yamaha FS80 problem.....


leoadko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

mam malutki problemik z moim moto a mianowicie ze nie bardzo ma moc :biggrin: to jest 80cm3 ajedzie 75km/h ledwo!! a kopyta tez nie ma za duzego (sprawdzalem juz: zapłon <nie> tłumik czysty platynki tez pierscienie tłok cylinder tez ok gaznik wyczyscilem iglica w gazniku jest na środku z 5 poziomów) jak wzucilem na gore to lecial tyle samo i sie zalewal

czy moze to zalezec od oleju do paliwa (sam sobie moto miesza) pomozcie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dawno nie wymieniałeś tłoka to może warto. Pierścienie mogą być zużyte i nie ma odpowiedniej kompresji.

Może wystarczy wymienić tylko pierścienie. Spróbuj sprawdzić jaka jest kompresja i sprawdzić z serwisówka, lub dowiedzieć się jaka powinna być w serwisie.

Edytowane przez MACIAS1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmowalem cylinder i ogladalem tłok i pierscienie nawet bylem u goscia od szlifów i powiedzial ze są dobre

 

 

jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

 

 

jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

 

 

jak sprawdzic kompresje??? a poza tym nie mam serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

 

POMOZCIE MI :biggrin: :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmowalem cylinder i ogladalem tłok i pierscienie nawet bylem u goscia od szlifów i powiedzial ze są dobre

jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

jak sprawdzic kompresje??? a poza tym nie mam serwisówki i nigdzie nie moge znalezc

 

POMOZCIE MI :) :) :) :biggrin: :biggrin: :D

 

Musisz popatrzeć w jakim stanie jest gładz cylindra (czy nie ma zbyt dużych rys) oraz czy pierscienie

nie są zdarte(porysowane) i jaki jest luz na zamkach.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo blokad to czy w takim motorze mogą byc blokady??????

jezeli tak to gdzie??na zamkach nie ma juzua piercsionki są w dobrtm stanie cylinder tez tylo nagorsze jest to ze pierscienie i cylinder jest ok a on nawet do 80km/h nie dobija myslalem ze jak kupie 80cm3 to troche szybciej polatam a jak nie szybciej to chociarz zeby niał porządnego kopniaka

Edytowane przez leoadko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pczątku jak go kupiłem to chodził cicho ale wyczyscilem tłumik i zaczol chodzic glosniej jutro to jeszcze sprawdze a czy moze to zalezec od oleju???

Edytowane przez leoadko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według rodzaj oleju nie ma znaczenia.

 

Jeszcze co do prędkości to konstruktorzy moli założyć, że motor ma mieć duże przyspieszenie, a nie duży v-max i głowne przełożenie (chyba tak to sie nazywa:P) pozwala osiagnąc przy maksymalnej mocy tego silnika (bez tuningu) 80km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...