leoadko Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Witam!!!mam malutki problemik z moim moto a mianowicie ze nie bardzo ma moc :biggrin: to jest 80cm3 ajedzie 75km/h ledwo!! a kopyta tez nie ma za duzego (sprawdzalem juz: zapłon <nie> tłumik czysty platynki tez pierscienie tłok cylinder tez ok gaznik wyczyscilem iglica w gazniku jest na środku z 5 poziomów) jak wzucilem na gore to lecial tyle samo i sie zalewalczy moze to zalezec od oleju do paliwa (sam sobie moto miesza) pomozcie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 albo jest po prostu zablokowany:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Może to kwestia zębatek. Jak wstawisz większą zębatkę z przodu to wzrośnie predkość maksymalna, ale kosztem przyspieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zablokowany nie jest na pewno, a zebatki p są takie jak oginał a pisalem go innego gostka ktory ma taki moto i jego 80-90 leci byc moze zalezy to od rocznika 1981 moze juz zajechany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) Jeśli dawno nie wymieniałeś tłoka to może warto. Pierścienie mogą być zużyte i nie ma odpowiedniej kompresji.Może wystarczy wymienić tylko pierścienie. Spróbuj sprawdzić jaka jest kompresja i sprawdzić z serwisówka, lub dowiedzieć się jaka powinna być w serwisie. Edytowane 31 Stycznia 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 zdejmowalem cylinder i ogladalem tłok i pierscienie nawet bylem u goscia od szlifów i powiedzial ze są dobre jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc jak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezc jak sprawdzic kompresje??? a poza tym nie mam serwisówki i nigdzie nie moge znalezc POMOZCIE MI :biggrin: :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 zdejmowalem cylinder i ogladalem tłok i pierscienie nawet bylem u goscia od szlifów i powiedzial ze są dobrejak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezcjak sprawdzic konpresje??? a poza tym nie mam do niego serwisówki i nigdzie nie moge znalezcjak sprawdzic kompresje??? a poza tym nie mam serwisówki i nigdzie nie moge znalezc POMOZCIE MI :) :) :) :biggrin: :biggrin: :D Musisz popatrzeć w jakim stanie jest gładz cylindra (czy nie ma zbyt dużych rys) oraz czy pierscienie nie są zdarte(porysowane) i jaki jest luz na zamkach., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Kompresje sprawdzasz próbnikiem do mierzenia cisnienia w cylindrze. Jak niemasz to podjedz do jakiegos warsztatu a oni napenwo ci zmierza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) apropo blokad to czy w takim motorze mogą byc blokady??????jezeli tak to gdzie??na zamkach nie ma juzua piercsionki są w dobrtm stanie cylinder tez tylo nagorsze jest to ze pierscienie i cylinder jest ok a on nawet do 80km/h nie dobija myslalem ze jak kupie 80cm3 to troche szybciej polatam a jak nie szybciej to chociarz zeby niał porządnego kopniaka Edytowane 1 Lutego 2007 przez leoadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 a moze masz zatkany tłumik nagarem i go dusi.... głośno ci chodzi czy raczej cicho?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) na pczątku jak go kupiłem to chodził cicho ale wyczyscilem tłumik i zaczol chodzic glosniej jutro to jeszcze sprawdze a czy moze to zalezec od oleju??? Edytowane 1 Lutego 2007 przez leoadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Według rodzaj oleju nie ma znaczenia. Jeszcze co do prędkości to konstruktorzy moli założyć, że motor ma mieć duże przyspieszenie, a nie duży v-max i głowne przełożenie (chyba tak to sie nazywa:P) pozwala osiagnąc przy maksymalnej mocy tego silnika (bez tuningu) 80km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 SILNIK 80 CM3 A NAWET NIE OSIĄGA 80 KM/H LEDWO 72-75KM/H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 jesli nie masz blokad, zadnych zwezek w tlumiku i wszystko jest sprawne to wg mnie moze byc to tylko skrzynia, albo zebatki. nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 ok dzieki za pomoc! :icon_rolleyes: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.