konrad1974 Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Czolem Dzieki za podpowiedzi. Myslimy miedzy tym nxr4 a xr 650l. Nie wiem czy sobie poradzimy tylko z ta wysokoscia siodla xr 650, pewnie z czasem tak, ale przezyc poczatek to dla nas moze byc wyzwanie :) Ten nxr 4 ma chlodnice oleju ale jakis taki deliktaesik. Ide zaraz tu do sklepu, stoi i fajnie wyglada, ale o dziwo ciezszy niz potezne - jak zawsze myslalem - xr 650. Czy xr 650 mozna potem w Polsce po drogach jezdzic, bo widze ze tu jakies dziwne sa informacje z honda polska ze nie ma homologacji. Dziwne by to bylo, bo to z naszych obserwacji poza bmw 1150 i xt600 glowny powazny motor do takich wypraw jaki spotykamy po drodze. To znaczy one nas zwykle z tylu cihcem dopadaja, pomachaja i tyle ich widzial :biggrin: pozdrawiam,konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jak XR 650 L ma wszystkie elementy potrzebne do jazdy po drogach publicznych to nie widze problemu- cos slyszalem o problemach homologacji XR 650 R(chlodzony ciecza)- ale to tez juz chyba przeszlosc.Najlepiej przed wyborem motocykla zrobic tzw pierwsze podejscie- polega na tym ze kladzie sie moto na boku- na oponach lub styropianach i probuje sie podniesc o wlasnych silach- jak da rade moto sie nadaje do dalszych przymiarek. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Czolem Dzieki za podpowiedzi. Myslimy miedzy tym nxr4 a xr 650l. [...]pozdrawiam,konrad Hej Konrad , Wlasnie mi pot zazdrosci przestal plynac po obejrzeniu Waszej strony i fotorelacji , ale CZAD !!!! STary zazdroszcze i kiedys to zrealizuje . Co do motocykla. XR 650 L - spelnia warunek prostoty. Jesli bedziesz je mial zarejestrowane TAM , to po przywiezieniu tutaj zarejestrujesz bez problemu. XR 650 L jest potezna , prosta konstrukcja, prosty serwis, rozrusznik. ....ALE dla dziewczyny moze byc za ciezka i tym ciezarem BARDZO OGRANICZAC w terenie zamiast pomoc. ...Oczywiscie jak zdobedziesz wprawe to bedzie szla jak burza i kazdego strusia dogonice, po piachu 120 jak nic, wieksze spalanie (6 litrow bedzie palila). Gdyby nie XR 650 L, to tak jak pisali wczesniej : DRZ 400 - niewygodnie siodlo, ale lzejszy, bardzo dzielny w terenie, MEGA niezawodny, szybki , albo XR 400 R. Mysle najoptymalniej bedzie dla Twojej Dziewczyny : tego Falcona 400 - zupelnie wystarczy, a sobie ta XR 650 L i w razie czego wezmiesz ja na hol i ogien. Zadne BMW 650, itd ...bo to juz za ciezkie....... Pozdrawiam i gratuluje !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ja bym byl raczej za XR 400 Falcon , chlodzenie powietrzem ma zalety. XR 650 R jak cos siadzie w ukladzie chlodzenia na zadupiu, to mozna sie pochlastac :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ja bym byl raczej za XR 400 Falcon , chlodzenie powietrzem ma zalety. XR 650 R jak cos siadzie w ukladzie chlodzenia na zadupiu, to mozna sie pochlastac :) Hej Posluchaj Sherlocku o czym My mowimy , nie o XR 650 R na ALU RAMIE i z chlodzeniem ciecza, tylko o pancernej XR 650 L z elektrycznym rozrusznikiem. .... A Ty znowu macisz w glowie i nie czytasz dokladnie ..... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 odpisywalem na post jannikiela , ale sorki troszke nie doczytalem - pospiech i wieczny brak czasu. W takim wypadku faktycznie 650 ma ses. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1974 Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Wielkie dzieki za podpowiedzi, buzuje nam w glowach od opcjicos tam wymyslimy pozdrawiamy z argentynyw ktorej jak w Polsce tylko taniej o 30 %i to cieszypo prawie 2 latach obijania sie po roznych syfachjest wreszcie normalniei zielono pozdrokonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1974 Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 dzieks wracam od dealerowmozna zamienic te nasze nxr125 z doplata na nowe nx4 oraz na uzywane xr650l (chlodzenie powietrze), xr650r (ciecz), xt600 (powietrze), tt660r (ciecz) i pare jeszcze innych dziwactwno to chyba pojde na piwopomyslec dlaczego mnie to zlapaloco tam jak bym to do polski chcial przywiezc jest lepsze koledzy?juz kupie co wiekszosc powie :) pozdrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 no wybor raczej nie duzy NX4 , XR 650L i XT 600 - cieczowce bym sobie darowal. NX4 wystarczy - btw ile ona ma kuni ?? 35 , jesli waga was nie przerazi to mozna by sie pokusic na XR 650L Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 XR650R.Prawdziwe hard enduro. Masa to wazna sprawa... a XR to niesamowity motocykl który dostanie się wszędzie, ma dużą moc, wyśmienite zawieszenie, jest bardzo wytrzymały... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Najlzejszy z tych wszystkich to chlodzony ciecza XR 650 R, jednak w pewnych warunkach ma wade- jak pierdaknie rama- jest do wymiany- bo aluminiowa, a stalowa walniesz mlotkiem i smigasz dalej(to uproszczenie, ale wiadomo o so chodzi).Drugi nieco ciezszy, jednak lzejszy od pozostalych to XR 650 L, to jest sensowny wybor do wojazy zagranicznych- motocykl naprawialny przy pomocy mlotka , sznurka do snopowiazalki i gwozdzia...a to wielki +( przy naprawie w rowie w Boliwii).Sam wybralbym XR650 R- ale wybor nalezy....Pozdr.Janek-Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1974 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Czolem, Bardzo dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Decyzja podejeta.To forum to fajna sprawka. Dalismy drug aczesc relacji o Boliwii na stronie,zapraszamyhttp://www.kogo.republika.pl/Podroze.htmostatnia ikona na dole Zyczymy odlotowego sezonu wszystkim ! PozdrawiamKonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerman Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Czolem, Bardzo dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Decyzja podejeta.To forum to fajna sprawka. Dalismy drug aczesc relacji o Boliwii na stronie,zapraszamyhttp://www.kogo.republika.pl/Podroze.htmostatnia ikona na dole Zdjecia i opis jak z BajkiPo prostu CZAD!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.