wawrzyn15 Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Zastanawiam sie nad kolejnym moto. Teraz jezdze na Hondzie NSR 125 z 89r (33konie), a bardzo podoba mi sie Suzuki GS 500 tylko zastanawiam sie czy ta roznica w mocy wynoszaca zaledwie albo moze az 12 konie to nie bedzie za malo i nie znudzi mi sie zbyt szybko? Prosze, przedstawcie swoje opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Moja opinia jest taka że jeżeli podoba Ci sie Suzi beż zastanwienia brał bym ją, możesz pojeżdzic jeden sezon i zobvaczysz jak bedzie, ja mam podobnie w swoim przypadku pardzo podoba mi sie Kawa 9-ntka, ale tez myśle ze za mała moc na sezon można :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Za mało. Uwierz mi. Jeśli masz trochępoukładane w głowie i pojeździłeś NSR`ką dłużej, to możesz pójść trochę dalej. Zależy na ile chcesz mnieć to moto - jak na rok, to polecam, jak na dłużej, to pomyśl nad czymś większym. Dodam , że podobnie bym odpowiedział w stosunku do XJ600. naprawdę różniecę poczujesz np. na Bandicie 600 lub GSX600F. Myślę, że to by był dla Ciebie idealny motocykl. Osiągi są już naprawdę zadowolające, a z drugiej strony nie jesy to "potwór" o mocy 100 km, gdzie różnica w osiągach może być za duża. Pozdro, Paweł PS. Starszą Suzi gsx600f kupisz już za około 9 tys, nie jest to więcej niż GS, ale znowu nie kosmiczna suma. Naprawdę polecam. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 PS. Starszą Suzi gsx600f kupisz już za około 9 tys' date=' nie jest to więcej niż GS, ale znowu nie kosmiczna suma. Naprawdę polecam. Pozdro, Paweł[/quote'] starszą :?: za 9 tysi spokojnie wyrwie "96 ja za swoją dałem 8 tysi rocznik 96 przebieg nie całe 10,000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 ja za swoją dałem 8 tysi rocznik 96 przebieg nie całe 10' date='000[/quote'] i wierzysz w autentycznośc przebiegu???? siedem lat i niecałe 10 tysięcy przebiegu??? Jak kupowałeś od Niemca, to rzeczywiście, ale jak w Polsce .... :roll: . Zauważ, że prawie wszystkie motocykle poniżej 10roku życia w giełdzieŚm mają nie więcej, niż 20tysięcy. Z tego wynika chyba, że w Polsce się mało jeździ. Pozdrówka PS. Przebieg jest nieistotny, jak maszynka chodzi, jak burza i do tego jest dobrze utrzymana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Ja rowniez polacalbym GSXF600 lub bandita 600, to drugie moze i nawet bardziej, bo skoro podoba Ci sie gs500 to znaczy ze lubisz nakedy.Bandziora powinnienes dostac za 11 tys zl. Wsumie ma 78 KM i roznica bedzie napewno odczuwalna. Pozdrawiam ! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 31 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Wlasnie po glowie chodzi mi tez GSXF ale nie bylem pewien czy to nie za duzo...Bandity kosztuja w granicach 10tys a GSX'a dostane juz za 7-8tys., a moze Bandit 400? Podobno jest bardzo dynamicznym i ciekawym motocyklem, ale z kolei dosc rzadko spotykanym. Mysle tez o GPZ 500 chociaz slyszalem ze sa awaryjne a nie znam nikogo kto ma ten motocykl i moglby temu zaprzeczyc lub potwierdzic...wiecie cos o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 eeee, bandit 400 nie bardzo.Za malo czesci, i za dlugo trzeba na nie czekac.Nie polecam, jak juz to 600.GSXF-a tez moze byc, tylko pewnie trudno bedzie dostac w dobrym stanie, bo te motocykle sa chodliwe ze wzgledu na wyglad (scigacz) i cene , ludzie je piluja a nie laduja w serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Zależy ile masz kasy. Jak Cię stać na coś lepszego, to możesz pomyśleć o CBR600 albo o zzr600 - masz 100 koni i ... wcale nie dzikich (no, chyba że jeździsz zawsze i tylko powyżej 8 tys. obrotów). A za mniejszą kasę i na sezon - GSXf-600. Trzy zalety: - tani- łatwo znaleźć (jest popularny)- lekki, łatwy i przyjemny w prowadzeniu (a i 200 wyciśniesz jak będziesz chciał sprawdzić, ile życia Ci pisane) :D Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 no i pchnąć w miarę łatwo. Co do GPZ, kolega ma taki sam silnik w EN500. Silniczek jest super, ładnie brzmi, zapewnia na prawdę niezłą dynamikę (a w EN ma tylko 50KM zamiast 60 w GPZ). Silnik jest bardzo udany. Musi taki być, jeżeli Kawasaki montuje go od lat w swoich motorkach:- KLE500 - enduro- ER5 - naked- GPZ500S - sporcik- EN500 - chopper PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 ja za swoją dałem 8 tysi rocznik 96 przebieg nie całe 10' date='000[/quote'] i wierzysz w autentycznośc przebiegu???? siedem lat i niecałe 10 tysięcy przebiegu??? Jak kupowałeś od Niemca' date=' to rzeczywiście, ale jak w Polsce .... :roll: . Zauważ, że prawie wszystkie motocykle poniżej 10roku życia w giełdzieŚm mają nie więcej, niż 20tysięcy. Z tego wynika chyba, że w Polsce się mało jeździ. Pozdrówka PS. Przebieg jest nieistotny, jak maszynka chodzi, jak burza i do tego jest dobrze utrzymana.[/quote'] przebieg był na 10000% autentyczny kupowałem w Polsce od spolszczonego Niemca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 No to szczęściarz z Ciebie. Gratuluję w takim razie :D .Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Ja bym tam w takie cuda z tym przebiegiem nie wierzyl, nawet znajomy znajomemu wcisnie kit tylko zeby sprzedac.NIe da sie udowodnic ze przebieg taki a nie inny.Moze w przyblizeniu, ale to zawsze sie da zrobic, wymienic gumy ponozkow, umyc silnik, powymieniac simeringi itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Ja bym tam w takie cuda z tym przebiegiem nie wierzyl' date=' nawet znajomy znajomemu wcisnie kit tylko zeby sprzedac.NIe da sie udowodnic ze przebieg taki a nie inny.Moze w przyblizeniu, ale to zawsze sie da zrobic, wymienic gumy ponozkow, umyc silnik, powymieniac simeringi itp.[/quote'] heh chłopaki ten przebieg jest akurat na 10000% prawdziwy, sprzet był kupiony od goscia ok 50-lat i nadodatek prawie najlepszy koles mojego ojca..a co do innych przebiegów to jasne że nigdy nie ma pewnosci ile dany sprzet ma naklepane kilosków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 WItam.Taki starszy koleś miał GPX 600, zrobił nia ok 20 tysiaków a sprzęt był dosyć leciwy, więc czasem naprawdę sprzęty mają tyle kilosów ile widać na liczniku. z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.