Skocz do zawartości

czym jeździć


pikpok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam GS 500 bardzo dobry motocykl na początek i nie tylko dla kobiet :icon_exclaim: Musisz jak byo pisane wyżej indywidualnie podejść do tego pochodzić pooglądać, poprzymierzać i coś napewno wybierzesz. Powodzenia i do zobaczenia na trasie. Jak zobaczę, że jedzie sam motocykl to będe wiedział, że to ty :icon_razz:

Oczywiście żarcik. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór motocykla jest tylko i wyłącznie kwestią umiejętności. widziałem kiedyś jak jedna agentka na egzaminie kat A miała problem z dosięgnięciem stopami ziemi podczas jazdy. ale slalom i ósemka przejechała bez problemów, na górce musiała się zatrzymać... i się zatrzymała, zrobiła stójkę przez parę ładnych sekund i pojechała dalej. egzaminator maił przepiękną minę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam GS 500 bardzo dobry motocykl na początek i nie tylko dla kobiet :icon_razz: Musisz jak byo pisane wyżej indywidualnie podejść do tego pochodzić pooglądać, poprzymierzać i coś napewno wybierzesz. Powodzenia i do zobaczenia na trasie. Jak zobaczę, że jedzie sam motocykl to będe wiedział, że to ty :(

Oczywiście żarcik. Pzdr

 

 

he He a to dobre spoko zza kierownicy auta też mnie słabo widać, :clap: kupię jaskrawy strój :biggrin: ale się podjarałam!!!!!!!kurde normalnie pracować spokojnie nie moge!!!!!!!!o niczym innym myśleć nie potrafię!!!!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szukaj motocykla z nisko położonym środkiem ciężkości. Virażka 535 nie była by zła, jedyna szansa to pochodzić, poszukać, przymierzyć się. Nie określiłaś do końca klasy i przeznaczenia motocykla.

 

P.S acha co do 125 że to niby rowerek, to przejedz się Cagivą Mito 125 (wersje 38km) przy 130kg wagi, naprawde większe wrażenie robi jazda niż GS 500. Mała masa a tak wykręcony silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałaś jaka kategoria motocykli Cię interesuje.

Na pewno możesz sobie wybić z głowy kategorię enduro ... chyba ... że masz dłuuuuugie nogi ... potem nic a dalej szyję i głowę :banghead: Nawet wyżej wymienione TW ma siedzenie na wyskości 80cm i będzie za wysokie.

Najłatwiej znaleźć coś niskiego wśród frędzli ... mam na myśli choppery i podobne. Ale są one zazwyczaj dosyć ciężkawe i nie najlepiej się prowadzą. Virago 535, Suzuki LS to przedstawiciele wagi lekkiej dalej idą 750 i 800. Motocykli klasy 1,5L raczej nie radzę bo zwyczajnie ich nie utrzymasz, ważą często powyżej 300kg.

Najlepsze do jazdy są oczywiście nakedy, część już została wyżej wymieniona więc dopiszę jeszcze tylko Dukati620 i 900, BMW GS650 i Skriwer(?). Mają siedzenie na wysokości ok. 76/78cm.

 

Też jestem niziołkiem (162) i wqurza mnie że muszę dobierać maszyny pod kątem sięgania nogami do ziemi ale jakoś sobie radzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychu, pierwszy raz musie sie z Tobą nie zgodzić :icon_question:

Pierwszy raz jeździłem na TW 2-3 lata temu. miałem wtedy 155cm wzrostu i nie było problemu z jazdą. Wystarczy ze dosięgałem jakoś jedną nogą.

Wzrost wbrew pozorom tak bardzo sie nie liczy. ja i Enduroguy jestesmy niscy. On na Kdx'a przesiadl sie majac moze 162cm wzrostu. Motocykl miał siodło na wysokości 950mm a z jazdą nie było problemu :icon_twisted:

Mamy też świetnego zawodnika (Łukasz Kędzierski). Ma on może 164cm wzrostu a startował w rajdzie Paryż-Dakar, jeździ w pucharze. Motocykle na których Łukasz jeździ miały zwykle siodło na wysokości około 1000mm :buttrock:. Ale nie o tym mowa bo koleżance chyba na enduro i tak nie zależy.

 

z własnych "doświadczeń" przy tym wzroście moge polecić GS 500 i GSX 400 bo tylko na takich nakedach miałem okazje pojeździć (Pozdrawiam Tomku :clap:). Miałem wtedy moze 160cm wzrostu ale problemów nie było żadnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychu, pierwszy raz musie sie z Tobą nie zgodzić :)

Pierwszy raz jeździłem na TW 2-3 lata temu. miałem wtedy 155cm wzrostu i nie było problemu z jazdą. Wystarczy ze dosięgałem jakoś jedną nogą.

Wzrost wbrew pozorom tak bardzo sie nie liczy. ja i Enduroguy jestesmy niscy. On na Kdx'a przesiadl sie majac moze 162cm wzrostu. Motocykl miał siodło na wysokości 950mm a z jazdą nie było problemu :icon_razz:

Mamy też świetnego zawodnika (Łukasz Kędzierski). Ma on może 164cm wzrostu a startował w rajdzie Paryż-Dakar, jeździ w pucharze. Motocykle na których Łukasz jeździ miały zwykle siodło na wysokości około 1000mm :icon_razz:. Ale nie o tym mowa bo koleżance chyba na enduro i tak nie zależy.

 

z własnych "doświadczeń" przy tym wzroście moge polecić GS 500 i GSX 400 bo tylko na takich nakedach miałem okazje pojeździć (Pozdrawiam Tomku :clap:). Miałem wtedy moze 160cm wzrostu ale problemów nie było żadnych.

 

Rzecz nie w jeździe, rzecz w tym że czasmi trzeba się zatrzymać, czasami jakieś manewry i wtedy zaczynają się schody. Łukasza Kędzierskiego podziwiam ale nie porównuj osoby dopiero kończącej kurs z profesjonalistą.

Prawda jest taka że można jeździć na wysokiej maszynie zwieszając się, zsuwając półdupki ale trzeba za to płacić glebami parkingowymi i im moto cięższe tym gleby kosztowniejsze, bardziej owocne w skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, baby są dziwne :icon_question:

A, właśnie - może ktoś mi wyjaśni, dlaczego właściwie motocykle enduro sa takie wysokie...?

 

PS. Pozdrawiam założycielkę tematu - z zawrotnej wysokości prawie 1,57 w kapciach ;)

 

 

dzięki zuzka za zrozumienie....

 

ale damy rade !!!!!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z golasów:

 

Cagiva River

Suzuki Bandit 400

Suzuki GS 500E

Honda CB 500

Honda CB-1

Honda Night Hawk 250 lub stary 450

Kawasaki ER-5 lub nowy ER-6

Yamaha SRX 600

Ducati Monster 600

 

 

Z frędzli:

 

Yamaha Virago 535

Yamaha Drag Star 650

Kawasaki ZL 400/600 (później Eliminator)

Kawasaki LTD 450

Kawasaki EN 500

 

Z plastixów rachityczne są:

 

Honda CBR 400RR

Nowa Honda CBR 600

Yamaha R6

Suzuki RGV 250 - dwusuwowy potwór :)

 

Tak więc jest z czego wybierać ;)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P taaaak to bym sobie pośmigała.

 

Mam mał kłopot ,mianowicie... tylko nie śmiać się :evil: :( dobra?,

 

ci którzy napotkali gdzieś tam moje posty to wiedzą że czymś tam latałam sama i jako pasażer..tylko jest problem można powiedzieć MAŁY PROBLEM...BO JA JESTEM MAŁA!!!!!!!!!!kurde całe 155 cm z wagą troszkę lepiej. Co dla mnie na czym sobie poradzę w ruch ulicznym? tylko nie piszcie o motorynkach bo to przetabiałam 15 lat temuuuuu!!!!!! Hmmm tylko nie przypuszczałam że zatrzymam się na tym etapie a tu prawko w toku a 125 to raczej odpada...rower taki....POMOCY!!!!! :) ;) :D :crossy:

siema , kup sobie harleya 883 z 1 siodelkiem sportstera lub customa akurat dla amazonki bedzie dobry bo facet to lipa na takim sprzecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wysokość siodełka to ja wybrałbym Yamahe Warior ;-)

A tak na serio to rzeczywiście Suza GS 500 jest doskonała na początek.

Mam dla Ciebie propozycję, a mianowicie pojedź 23-25.02. do Wawy na MotorBikeShow2007 i tam "poprzymierzaj" sobie maszynki. Na pewno coś dla siebie znajdziesz.

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...