samolot Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Kiedyś główny tester Świata Motocykli - Szymon Dziawer bardzo chwalił sprzęty potorowe, mówiąc, że lepiej kupić taki niż od kogoś kto jeździ po zlotach i pali gumę. Większej głupoty i hipokryzji w życiu nie widziałem! Pewnie nikt nie chciał kupić jego potorowego Suzuki i próbował się ratować pisząc totalne bzdury. O ile zębatki napędowe, łańcuch klocki i tarcze można łatwo i w miarę niedrogo zmienić, to odwrotnie jest np ze skrzynia biegów. W sprzęcie potorowym skrzynia będzie ze 3 razy bardziej dobita niż w sprzęcie używanym cywilnie. tak samo kosz sprzęgła, rowki w koszy będą już po niewielkim przebiegu. Wymiana oleju w sprzęcie używanym wyczynowo nic nie pomoże. Spokojnie można to robić co 3000tys km a różnicy nie będzie! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 jak kiuedys dorosniesz to moze, ale tylko moze przesiadziesz sie n a BMW - ciekawe tylko co wtedy powiesz ? :icon_mrgreen: :crossy: dorastac niemusze , ale jedyny motocykl ktorym byl bym zainteresowany dopiero bedzie dostepny na wiosne , wiec mam jeszcze sporo czasu :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 U kumpla w warsztacie widziałem CBR 954 z przebiegiem może tysiąca km i z zatartym silnikiem...tak więc nieumiejętne obchodzenie się z nowym sprzetem może się i tak skończyć... Ja kilka lat temu słyszałem o VFR w okolicy Pruszkowa z zniszczonym silnikiem i przebiegiem ok 3 tys km. Jak to się stało? Bardzo prosto. Pacjent kupił nowy motocykl, bardzo mało jeździł. Zaś jak koledzy przyszli i lekko sie wspólnie nafazowali to należało sie pochwalić supersprzętem. Więc idziemy do garażu piętro niżej, kluczyk w stacyjkę i ognia do odcinki. Ryk, dym, kumple maja radochę choć nieco ogłuszeni a silnik na zimno się zarzyna. Ot i niewiele było trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Moim zdaniem VFR to legenda. Do roku 2002 oczywiscie. Choć moim zdaniem najbardziej trwałe sa roczniki 90-97. Silniki to chyba najbardziej wytrzymałe konstrukcje czterocylindrowe na świecie. I bede dalej tak sądził, nawet jak zmienie motocykl na inny. Czytałem o gościu, który zrobił VFRą 450tys km:) I co? i nic, dalej śmiga. I moim zdaniem trwałość silnika i całego motocykla można stwierdzić dopiero po jakiś 15 latach użytkowania i koło 200 tys km przebiegu:) w normalnych warunkach użytkowanie of korz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ...jedyny motocykl ktorym byl bym zainteresowany dopiero bedzie dostepny na wiosne , wiec mam jeszcze sporo czasu :icon_razz: Koryguje, we Wrzesniu tego roku :icon_razz: , przynajmniej w cawilizowanych krajach :icon_razz: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.