cabaniero Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 U kumpla w warsztacie widziałem CBR 954 z przebiegiem może tysiąca km i z zatartym silnikiem...tak więc nieumiejętne obchodzenie się z nowym sprzetem może się i tak skończyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 U kumpla w warsztacie widziałem CBR 954 z przebiegiem może tysiąca km i z zatartym silnikiem...tak więc nieumiejętne obchodzenie się z nowym sprzetem może się i tak skończyć... nieee nooo...jaja se robisz...toż to sztuka sama w sobie :D po stu tysiaczkach to rozumiem ale.....w mordę to się nazywa "zacięcie" do jazdy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) ja nie przeczę, że silniki stricte sportowe są specjalnie projektowane, niemniej jednak pewnych kwestii technicznych i najnowsze technologie nie przeskoczą i im bardziej wysilony silnik (przy założeniu, że jest eksploatowany zgodnie z projektem) tym jego żywot jest krótszy...np.: 600-teczka o mocy...78 KM wytrzyma zdecydowanie dłużej niż jej odpowiednik o mocy 130 kucyków, zakładając, że będą użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, i nic na to nie poradzimy...przynajmniej narazie... Dokładnie, między innymi dlatego wybrałem Sprinta... :biggrin: Triumph rządzi :buttrock: Edytowane 25 Lipca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ciekawe jakby przedstawiał by się taki ranking motocykli produkowanych w latach 90-tych. Albo takie zestawienie jak chyba robi ADAC w różnych przedziałach lat produkcji. Ja swojemu poczciwemu olejakowi nie mam nic do zarzucenia. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 jak kupisz sporta i bedziesz jezdzil do polowy obrotow to szybciej bedziesz mial do roboty silnik niz jakbys uzytkowal go "normalnie", czyli na ostro, ale z glowa... Mozesz poprzec to jakimis naukowymi badaniami ? :icon_mrgreen: Pewnie dlatego torowe sprzety po sezonie nadaja sie na zlom :icon_mrgreen: . :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Mozesz poprzec to jakimis naukowymi badaniami ? :icon_mrgreen: Pewnie dlatego torowe sprzety po sezonie nadaja sie na zlom :icon_mrgreen: . :crossy: mozesz to poprzec to jakimis naukowymi badaniami?? bo moj ma sezon i jeszcze lepiej zapi** nizeli by wyszedl z fabryki ostatnio dopadlem potorowa cbr f2 juz tydzien jezdzi na pol litra oleju i panewa dopiero sie odzywa :icon_twisted: wiec cos mi sie niewydaje ze nie masz pojecia o czym piszesz ( no chyba ze mowa tu o BMW) :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 mozesz to poprzec to jakimis naukowymi badaniami?? bo moj ma sezon i jeszcze lepiej zapi** nizeli by wyszedl z fabryki ostatnio dopadlem potorowa cbr f2 juz tydzien jezdzi na pol litra oleju i panewa dopiero sie odzywa :icon_twisted: wiec cos mi sie niewydaje ze nie masz pojecia o czym piszesz ( no chyba ze mowa tu o BMW) :icon_razz: Daj pokoj bo sie osmieszasz, mam nadzieje, ze obilo Ci sie o uszy pojecie " techniczne zmeczenie materialu ". Zzaden silnik nie bedzie w nieskonczonosc lepszy :biggrin: chyba ze zostal do pewnego momentu dobrze dotarty i osiagnal swoj zenit, pozniej to juz raczej tylko z gorki, i nie tylko w BMW :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Kumpel męczy potorówkę R6, teraz niecałe 50 tys. przebiegu i moto bezawaryjnie śmiga jak zaczarowane :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 taki pewien koles mial jnchenga czy jak to sie pisze 125 motor ma z 7 tys i jest martwy nigdy nic nie bylo robione olej przez ponczoche cedzony i takie tam gaznik po prawidlowym ustawieniu musial byc przez wlasciciela poprawiony, no i po odpaleniu od razu heja i ogien ford eskor to auto niezniszczale ale w koncu padlo omega 2 razy silnik robiony mowie o jednym kierowcy tych pojazdow a wiec w przypadku pojazdow mechanicznych reka czlowieka znaczy wiecej niz reka boga slyszalem dzis anegdote podobno prawda jak koles kupil nowe auto i postanowil sam zmienic olej, wlal na FULL ile sie zmiescilo i samochod nie odpalil w serwisie jak doszli czemu nie chodzi byli w szoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Daj pokoj bo sie osmieszasz, mam nadzieje, ze obilo Ci sie o uszy pojecie " techniczne zmeczenie materialu ". Zzaden silnik nie bedzie w nieskonczonosc :crossy: obilo mi sie nie raz bo dyplomu niekupiem na stadionie X lecia, pozadym zdefiniuj nieskonczonosc?? bo preclowato urzywane sprzety padaja po paru latach , a torowe nie zawsze , wiec niema zasady i skoncz pier* farmazony z Twoich gazet i histori zaslyszanych od kursantow :icon_mrgreen: tak wiec nieuogolniaj , ze motocykl potorowy to padlo , bo zazwyczaich ich wlascieli stac na serwis i wymiane oleju co 200km, a nie co 20 000 :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) obilo mi sie nie raz bo dyplomu niekupiem na stadionie X lecia, pozadym zdefiniuj nieskonczonosc?? bo preclowato urzywane sprzety padaja po paru latach , a torowe nie zawsze. Nieskonczonosc znaczy nieskonczonosc, chyba, ze masz problemy z j. polskim - neveranding. ( w j. niemieckim Endlos ). he, he czyli jednak padaja ? No popatrz czyli Twoja teoria " troche " kuleje. Zdefiniuj moze co znaczy preclowo. Bo jezeli zalozymy, ze ja dla Ciebie jezdze preclowo to ktos inny moze miec zupelnie inne zdanie. Co do jazdy to my obydwaj nigdy nie dojdziemy do wspolnego mianownika. tak wiec nieuogolniaj , ze motocykl potorowy to padlo , bo zazwyczaich ich wlascieli stac na serwis i wymiane oleju co 200km, a nie co 20 000 :icon_razz: Co z tego, ze wymienisz olej po 200 km ? Service jest robiony adekwatnie do zuzycia. Rownie dobrze szef Shell'a powiedzialby Ci, ze oleju wogole nie trzeba wymieniac bo .... ( artykul byl na forum ). Swego czasu jedna z niemieckich firm produkujacych silniki wysokoprezne robila testy w Afryce. Poddawano ich wytrzymalosci na wymiane oleju. W jednym wymieniano przy X - motogodzinach w innym nie wymieniano do uszkodzenia ( czasami pracowal na maxymalnych obrotach przez dwa lata, podlaczone pod agregat pradotworczy ). Nigdzie nie powiadzialem, ze motocykl potorowy to padlo - lub moze inaczej w zaleznosci jak byl uzywany, jak service'owany i co zostalo w nim wymienione przed sprzedaza, czy skonczeniem sezonu. Z tego co mi wiadomo to niema regoly czy preclowato uzywane czy nie preclowato. ( wszystko bedzie zaleztalo jak niskie lub jak wysokie beda obroty na ktorych pracuje silnik ). Jedno jest pewne, ze jezeli wezmiesz dwa identyczne jednostki napedowe ( ktorych niema ) to z regoly ta ktora nie byla uzywana ostro bedzie chodzic dluzej. Tego nie zmieni nic, nawet fakt posiadania przez Ciebie dyplomu. :crossy: wiec niema zasady i skoncz pier* farmazony z Twoich gazet i histori zaslyszanych od kursantow :icon_mrgreen: Gdybys mial troche wiecej inteligencji niz kromka chleba z margaryna to wiedzialbys, ze to ja opowiadam kursantom a nie odwrotnie :icon_mrgreen: P.S. Ty moj dyplomowcu, wymienisz motox´cykl w ktorym znienia sie olej co 20 000 km ? Oczywiscie jezeli jest Ci takowy znany, ( poza Aprilia Mana ) Na marginesie, dyplom nie jest wykladnikiem inteligencji, jest to jedynie papier stwierdzajacy jak dalece wykules wymagana wiedze. :crossy: Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Rownie dobrze szef Shell'a powiedzialby Ci, ze oleju wogole nie trzeba wymieniac bo .... ( artykul byl na forum ) Nie Shell'a tylko Castrola. A Ty jakie masz wykształcenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 dobra jemu nieprzegadasz :banghead: , czekamy na kolejny ranking z najlepszej niemieckiej gazety motocyklowej :icon_mrgreen: ja to juz chyba wiem kto bedzie na pierwszym miejscu..... bmw?? :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) dobra jemu nieprzegadasz ty juz chaba tyz zapomniec polska jezyka :biggrin: pisze sie jego nie przegadasz - to tak na marginesie co do dyplomu ( ze stadionu X - lecia ) czekamy na kolejny ranking z najlepszej niemieckiej gazety motocyklowej :icon_mrgreen: ja to juz chyba wiem kto bedzie na pierwszym miejscu..... bmw?? :icon_razz: Nie niemieckiej, a europejskiej :biggrin: Idz lepiej powroz z fusow w ostatnim rankingu enduro BMW G 450 zajalo czewarte miejsce, wiec jak zwykle Twoje przepowiednie sie nie sprawdzaja. jak kiuedys dorosniesz to moze, ale tylko moze przesiadziesz sie n a BMW - ciekawe tylko co wtedy powiesz ? :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Taka mała dygresja - czepianie się ortów u kogoś jest dość śliskim tematem - zwłaszcza jeśli samemu się je robi ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.