Skocz do zawartości

Ranking motocyklowy


Rekomendowane odpowiedzi

U kumpla w warsztacie widziałem CBR 954 z przebiegiem może tysiąca km i z zatartym silnikiem...tak więc nieumiejętne obchodzenie się z nowym sprzetem może się i tak skończyć...

nieee nooo...jaja se robisz...toż to sztuka sama w sobie :D po stu tysiaczkach to rozumiem ale.....w mordę to się nazywa "zacięcie" do jazdy :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

ja nie przeczę, że silniki stricte sportowe są specjalnie projektowane, niemniej jednak pewnych kwestii technicznych i najnowsze technologie nie przeskoczą i im bardziej wysilony silnik (przy założeniu, że jest eksploatowany zgodnie z projektem) tym jego żywot jest krótszy...np.: 600-teczka o mocy...78 KM wytrzyma zdecydowanie dłużej niż jej odpowiednik o mocy 130 kucyków, zakładając, że będą użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, i nic na to nie poradzimy...przynajmniej narazie...

 

Dokładnie, między innymi dlatego wybrałem Sprinta... :biggrin: Triumph rządzi :buttrock:

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupisz sporta i bedziesz jezdzil do polowy obrotow to szybciej bedziesz mial do roboty silnik niz jakbys uzytkowal go "normalnie", czyli na ostro, ale z glowa...

 

Mozesz poprzec to jakimis naukowymi badaniami ? :icon_mrgreen: Pewnie dlatego torowe sprzety po sezonie nadaja sie na zlom :icon_mrgreen: .

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz poprzec to jakimis naukowymi badaniami ? :icon_mrgreen: Pewnie dlatego torowe sprzety po sezonie nadaja sie na zlom :icon_mrgreen: .

 

:crossy:

mozesz to poprzec to jakimis naukowymi badaniami??

bo moj ma sezon i jeszcze lepiej zapi** nizeli by wyszedl z fabryki

ostatnio dopadlem potorowa cbr f2 juz tydzien jezdzi na pol litra oleju i panewa dopiero sie odzywa :icon_twisted:

wiec cos mi sie niewydaje ze nie masz pojecia o czym piszesz ( no chyba ze mowa tu o BMW) :icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz to poprzec to jakimis naukowymi badaniami??

bo moj ma sezon i jeszcze lepiej zapi** nizeli by wyszedl z fabryki

ostatnio dopadlem potorowa cbr f2 juz tydzien jezdzi na pol litra oleju i panewa dopiero sie odzywa :icon_twisted:

wiec cos mi sie niewydaje ze nie masz pojecia o czym piszesz ( no chyba ze mowa tu o BMW) :icon_razz:

 

 

Daj pokoj bo sie osmieszasz, mam nadzieje, ze obilo Ci sie o uszy pojecie " techniczne zmeczenie materialu ". Zzaden silnik nie bedzie w nieskonczonosc lepszy :biggrin: chyba ze zostal do pewnego momentu dobrze dotarty i osiagnal swoj zenit, pozniej to juz raczej tylko z gorki, i nie tylko w BMW :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki pewien koles

mial jnchenga czy jak to sie pisze 125 motor ma z 7 tys i jest martwy nigdy nic nie bylo robione olej przez ponczoche cedzony i takie tam gaznik po prawidlowym ustawieniu musial byc przez wlasciciela poprawiony, no i po odpaleniu od razu heja i ogien

 

ford eskor to auto niezniszczale ale w koncu padlo

omega 2 razy silnik robiony

 

mowie o jednym kierowcy tych pojazdow

 

a wiec w przypadku pojazdow mechanicznych reka czlowieka znaczy wiecej niz reka boga

 

slyszalem dzis anegdote podobno prawda jak koles kupil nowe auto i postanowil sam zmienic olej, wlal na FULL ile sie zmiescilo i samochod nie odpalil w serwisie jak doszli czemu nie chodzi byli w szoku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj pokoj bo sie osmieszasz, mam nadzieje, ze obilo Ci sie o uszy pojecie " techniczne zmeczenie materialu ". Zzaden silnik nie bedzie w nieskonczonosc :crossy:

obilo mi sie nie raz bo dyplomu niekupiem na stadionie X lecia, pozadym zdefiniuj nieskonczonosc?? bo preclowato urzywane sprzety padaja po paru latach , a torowe nie zawsze , wiec niema zasady i skoncz pier* farmazony z Twoich gazet i histori zaslyszanych od kursantow :icon_mrgreen:

tak wiec nieuogolniaj , ze motocykl potorowy to padlo , bo zazwyczaich ich wlascieli stac na serwis i wymiane oleju co 200km, a nie co 20 000 :icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obilo mi sie nie raz bo dyplomu niekupiem na stadionie X lecia, pozadym zdefiniuj nieskonczonosc?? bo preclowato urzywane sprzety padaja po paru latach , a torowe nie zawsze.

 

Nieskonczonosc znaczy nieskonczonosc, chyba, ze masz problemy z j. polskim - neveranding. ( w j. niemieckim Endlos ).

 

he, he czyli jednak padaja ? No popatrz czyli Twoja teoria " troche " kuleje.

 

Zdefiniuj moze co znaczy preclowo. Bo jezeli zalozymy, ze ja dla Ciebie jezdze preclowo to ktos inny moze miec zupelnie inne zdanie. Co do jazdy to my obydwaj nigdy nie dojdziemy do wspolnego mianownika.

 

tak wiec nieuogolniaj , ze motocykl potorowy to padlo , bo zazwyczaich ich wlascieli stac na serwis i wymiane oleju co 200km, a nie co 20 000 :icon_razz:

 

Co z tego, ze wymienisz olej po 200 km ? Service jest robiony adekwatnie do zuzycia. Rownie dobrze szef Shell'a powiedzialby Ci, ze oleju wogole nie trzeba wymieniac bo .... ( artykul byl na forum ). Swego czasu jedna z niemieckich firm produkujacych silniki wysokoprezne robila testy w Afryce. Poddawano ich wytrzymalosci na wymiane oleju. W jednym wymieniano przy X - motogodzinach w innym nie wymieniano do uszkodzenia ( czasami pracowal na maxymalnych obrotach przez dwa lata, podlaczone pod agregat pradotworczy ).

 

Nigdzie nie powiadzialem, ze motocykl potorowy to padlo - lub moze inaczej w zaleznosci jak byl uzywany, jak service'owany i co zostalo w nim wymienione przed sprzedaza, czy skonczeniem sezonu.

 

Z tego co mi wiadomo to niema regoly czy preclowato uzywane czy nie preclowato. ( wszystko bedzie zaleztalo jak niskie lub jak wysokie beda obroty na ktorych pracuje silnik ). Jedno jest pewne, ze jezeli wezmiesz dwa identyczne jednostki napedowe ( ktorych niema ) to z regoly ta ktora nie byla uzywana ostro bedzie chodzic dluzej. Tego nie zmieni nic, nawet fakt posiadania przez Ciebie dyplomu.

:crossy:

wiec niema zasady i skoncz pier* farmazony z Twoich gazet i histori zaslyszanych od kursantow :icon_mrgreen:

 

Gdybys mial troche wiecej inteligencji niz kromka chleba z margaryna to wiedzialbys, ze to ja opowiadam kursantom a nie odwrotnie :icon_mrgreen:

 

P.S. Ty moj dyplomowcu, wymienisz motox´cykl w ktorym znienia sie olej co 20 000 km ? Oczywiscie jezeli jest Ci takowy znany, ( poza Aprilia Mana ) Na marginesie, dyplom nie jest wykladnikiem inteligencji, jest to jedynie papier stwierdzajacy jak dalece wykules wymagana wiedze.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra jemu nieprzegadasz

 

ty juz chaba tyz zapomniec polska jezyka :biggrin:

 

pisze sie jego nie przegadasz - to tak na marginesie co do dyplomu ( ze stadionu X - lecia )

 

czekamy na kolejny ranking z najlepszej niemieckiej gazety motocyklowej :icon_mrgreen:

ja to juz chyba wiem kto bedzie na pierwszym miejscu..... bmw?? :icon_razz:

 

Nie niemieckiej, a europejskiej :biggrin:

 

Idz lepiej powroz z fusow w ostatnim rankingu enduro BMW G 450 zajalo czewarte miejsce, wiec jak zwykle Twoje przepowiednie sie nie sprawdzaja.

 

jak kiuedys dorosniesz to moze, ale tylko moze przesiadziesz sie n a BMW - ciekawe tylko co wtedy powiesz ? :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...