Skocz do zawartości

Kazdy ma swoje 5 minut :)


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc :icon_rolleyes:

 

Jakis tydzien temu odbylem podroz do Niemiec.500 km w jedna strone az pod sam Erfurt.Sprzet po ktory jechalem to Husqvarna cr 125.Jestem b.zadowolony i szczesliwy ze udalo mi sie kupic sprzet w stanie dobrym za... malo :biggrin: Dostalem od niemca 6 opon gratisowo oraz piaste do huski z tarcza i zebatka praktycznie nowa. Motocykl jest dosc dobrze utrzymany (normalne slady uzytkowania takie jak wytarta rama w okolicach butow,opony,klocki) z tym ze mam do wymiany przewod hamulcowy i lozyska glowki ramy.

Motocykl byl jezdzony na oleju motorex (dostalem 500ml gratis :icon_question: ) oraz wszystko co wymagalo wymiany bylo wymieniane.Tloczek zdrowy,cylinder tez.Posiada excela obrecze (standard) kierownice rentahala,osprzet domino.

Dzisiaj zalozylem dwa czarne blotniki i okleilem okleina wlasnej roboty.Oto foty :icon_biggrin: :

pierwszy dzien po powrocie: http://www.bikepics.com/pictures/774786/

dzisiaj jakies 30minut temu:http://www.bikepics.com/pictures/781714/

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo na jego temat nie moge powiedziec bo jezdzilem nim moze z 15 razy ale moje pierwsze odczucia sa takie:

-amortyzatory:zarowno przod jak i tyl showa z pelna regulacja i bajerami czyli tzw.norma jest utrzymana z tym ze w YZ mialem kayabe i ohlinsa oba w stanie bardzo dobrym i zawieszenie ktore jest w husce odpowiada mi 100 razy bardziej.Jest jakby takie "sprytniejsze,szybsze i lzejsze".Moze wiaze sie to z waga motocykla poniewaz mam wrazenie ze jest on lzejszy od japonczykow.

-prowadzenie:motocykl jest pod tym wzgledem idealny.Waski,zwinny i wrazenie "jazdy na rowerze" jest jakby podwojne ze wzgledu na bardzo waska kanape (dosc niewygodna) i zaraz po niej szeroka,w moim przypadku Renthala kierownice.

-silnik:najlepsze! 14 z.przod 48 tyl. iscie drogowe (jak dla mnie :rolleyes: ) przelozenie ktore przeklada sie faktycznie na predkosc-Huska jest cholernie szybka.Mimo tego 3jka z gazu na kolo to pestka.To co odczulem po pierwszej jezdzie to dobry dol i dosc elegancka charakterysytka silnika.Nie jest to 4t ale jezdzi sie przyjemnie.Mozliwe ze to zasluga napedu.

-hamulce:niczym sie nie wyrozniaja i wiecej o nich nie napisze bo zaraz po kupnie zmienilem klocki.

 

 

Plusem jest faktycznie mala waga.Bardzo duzo elementow jest zrobionych z aluminium.Wspornik siedzenia,felgi excela i inne czesci.

 

Minusem jest prawdopodobnie brak czesci.Jednak to co zamawialem ostatnio (plastiki,sprzeglo,klocki,naped,opony) dostalem w przeciagu 1-2dni jednak jak wiadomo sa to rzeczy bardziej eksploatacyjne.Wiecej napisze po sezonie :cool:

-

Edytowane przez TwisterZG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to ze jechalem w drodze powrotnej w pozycji "na malysza" :) przygnieciony motocyklem.W tamta strona jechalo sie lajtowo bo 3/4 to autobana.

Spalanie jakies 12/100 przy predkosci 100-180km/h a auto to audi a6 kombi.

Mialem ciekawa przygode na granicy:bystry niemiecki celnik nie chcial nas przepuscic gdyz uwazal ze jesli moto ma numery na ramie musi miec brief.Wytlumaczylismy mu ze to motocykl wyczynowy na tor.Na koniec chcial sie przejechac :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...