leonstar Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Do 250 km/h - później już nie łąpią - ale inaczej jest już z videoradarem podobno jak auto policyjne nadąży to nie ma ograniczeń... Bo w radiowozie to jest videorejestrator a nie videoradar pokazuje średnia prędkoć radiowozu i odległość do nagrywanego , a nie bezpośrwednio prędkość nagrywanego, stąd nie ma ograniczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Siemka ! TSM podaj moc tego SRAD'a. Mam przed soba katalog z 2002 r GSX - R 750, 141 KM, V-max 275 km/h. I to jest wszystko co ten koles z niego wycisnie, o ile bedzie jeszcze potrafil zlozyc sie za odpowiednio za owiewka. Dla porowmania obecny model 750 - ki moc 150 KM, V-max 280 km/h Czuj sie wiec sponsorowanym i wesolej zabawy. P.S. Obecnie jest tylko jeden seryjny motocykl ktory rozwija predkosc ponad 300 km/h ( 301 km/h )Jest nia MV Augusta F4 1000 pozdrawiam Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 a mi sie wydaje ze chyba kolega wjebal zaklad bo licznikowe 2,80 zl przy tych 140ps (jesli tyle ma) to spokojnie idzie, jak lecialem R6 to licznik pokazywal ok dwasiedem a nie byl to chyba max wiec mysle ze bedzie zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Nie polecam drogi publicznej, czyli raczej nieuzywane lotnisko.Zima o wiele latwiej sie wywrocic, nawet jak temp powyzej zera.Ja tez nie pojmuje ludzi sprawdzajacych szybkosc max motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 a mi sie wydaje ze chyba kolega wjebal zaklad bo licznikowe 2,80 zl przy tych 140ps (jesli tyle ma) to spokojnie idzie, jak lecialem R6 to licznik pokazywal ok dwasiedem a nie byl to chyba max wiec mysle ze bedzie zonk. Siemka ! Kolego spojrz w Fahrzeugschein lub Zulassungsbescheinigung Teol I oder II. Najlepiej w posta jeden wyzej od Twojego. Chyba, ze uwazasz, ze predkosc odczuwalna i licznikowa jast wieksza od BBh ( Geschwindigkeit die von einem Kfz nach seiner Bauart auf ebener Bahn nicht überschritten werde darf. ) pozdrawiam :icon_rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 (edytowane) ks-rider możesz troche jaśniej :banghead:?Troche interesuje mnie ten temat a nie rozumiem tych krzaczków :icon_rolleyes: Edytowane 25 Stycznia 2007 przez QóBa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Predkosc ktora jest rozwijana przez pojazd z napedem silnikowym ( bez wzgledu na jego rodzaj Diesel, OTTO,Elektro czy inne ) w/g jego rodzaju ( moc/predkosc ) na prostej plaszczyznie nie moze byc przekroczona. Ciezko sie to na PL tlumaczy. W Niemczech zanim pojazd dostanie homologacje najpierw jest testowany. Sprawdzane sa dane techniczne oraz V-max. Dlatego jezeli ktos robi Tuning, czy jakies przerobki zobowiazany jest przez prawo / przepisy do wprowadzenia zmian w Briefie ( kiedys do 01.01.06 ) obecnie Zulassungsbescheinigung Teil II ( Zaswiadczenie o zarejestrowaniu ). Zmiany dokonuje tzw Baurad - cos jakby TÜV tylko oni maja troche wieksze uprawnienia. Przy zwiekszonej mocy podlega sie innym ( wyzszym ) stawkom ubezpieczeniowym, przy zmianie pojemnosci na wyzsza wiekszym podatkom drogowym. Dlatego baurad - ktory sprawdza jeszcze bezpieczenstwo oby sie nic stac nie moglo. Dane z katalogu pokrywaja sie z predkoscia podana poprzez Generalnego Importera ktory robil homologacje. Owszem drobniutenkie odchylki sie sdarzaja ale z regoly nie o tyle aby przy tej predkosci przekroczyc 10 km /h . Jezeli wyciagnie 2,3 gora 5 km/h to jak by wygrac w lotka. Wezcie pod uwage, ze silnik dopiero po dotarciu 5 -10 tys km ma najlepsza kompresje. Potem trzyma jeszcze jakis tam czas. ( Nie wiem dokladnie jaki ile km ale Adam M z Can. lub ltos inny powinien to wiedziec )Dalej to juz z gorki. Wierzycie w to ze moto z 2000 r. pojdzie wiecej niz z 2006 ???? Ja nie !!! pozdrawiam :rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsm Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ten to 97rok i ma 128KM. W katalogach podane jest chyba 260...o ile się nie myle. Tylko...teraz tak myślę...a jeśli ma aż tak kijowy licznik to będzie wtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 To co podales jest bardziej realistyczne. wez jeszcze pod uwage w jakim stanie technicznym jest maszyna. Chodzi mi rowniez o gerolacje zaplonu, gaznikow, szczelnosc zaworow, pierscieni. Moto i owszem mialo kiedyszam ta moc, trudno stwierdzic bez pomiarow jaka jest dzisiaj. pozdrawiam :rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Jaw wam powiem tak, jeśli regulacja gaźników, zaworów i innych silnikowych elementów jest w miarę w normie to największy wpływ na prędkość maksymalną mają: rodzaj materiału odzieży i stan łańcucha napędowego. Kto chce wycisnąć dodatkowe 5 km/h niech zrobi konwersję łańcucha 530 na 520. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Przy sprzyjajacych warunkach atmosferycznych moze tak byc. :cool: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Predkosc ktora jest rozwijana przez pojazd z napedem silnikowym ( bez wzgledu na jego rodzaj Diesel, OTTO,Elektro czy inne ) w/g jego rodzaju ( moc/predkosc ) na prostej plaszczyznie nie moze byc przekroczona. Ciezko sie to na PL tlumaczy. W Niemczech zanim pojazd dostanie homologacje najpierw jest testowany. Sprawdzane sa dane techniczne oraz V-max. Dlatego jezeli ktos robi Tuning, czy jakies przerobki zobowiazany jest przez prawo / przepisy do wprowadzenia zmian w Briefie ( kiedys do 01.01.06 ) obecnie Zulassungsbescheinigung Teil II ( Zaswiadczenie o zarejestrowaniu ). Zmiany dokonuje tzw Baurad - cos jakby TÜV tylko oni maja troche wieksze uprawnienia. Przy zwiekszonej mocy podlega sie innym ( wyzszym ) stawkom ubezpieczeniowym, przy zmianie pojemnosci na wyzsza wiekszym podatkom drogowym. Dlatego baurad - ktory sprawdza jeszcze bezpieczenstwo oby sie nic stac nie moglo. Dane z katalogu pokrywaja sie z predkoscia podana poprzez Generalnego Importera ktory robil homologacje. Owszem drobniutenkie odchylki sie sdarzaja ale z regoly nie o tyle aby przy tej predkosci przekroczyc 10 km /h . Jezeli wyciagnie 2,3 gora 5 km/h to jak by wygrac w lotka. Wezcie pod uwage, ze silnik dopiero po dotarciu 5 -10 tys km ma najlepsza kompresje. Potem trzyma jeszcze jakis tam czas. ( Nie wiem dokladnie jaki ile km ale Adam M z Can. lub ltos inny powinien to wiedziec )Dalej to juz z gorki. Wierzycie w to ze moto z 2000 r. pojdzie wiecej niz z 2006 ???? Ja nie !!! pozdrawiam :cool: Slusznie Nasi sasiedzi skrupulatnie wszystko odnotowuja w Brief'ach Ja mam nawet wpisane ze mam sportowe dysze w gaznikach i sportowa szybke zamiast seryjnej Konsekwencja tych zmian byla koniecznosc zmiany wpisow w Brief'ie odnosnie wymiarow ogumienia tzn i przod i tyl + 10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Do 250 km/h - później już nie łąpią - ale inaczej jest już z videoradarem podobno jak auto policyjne nadąży to nie ma ograniczeń... Bo w radiowozie to jest videorejestrator a nie videoradar pokazuje średnia prędkoć radiowozu i odległość do nagrywanego , a nie bezpośrwednio prędkość nagrywanego, stąd nie ma ograniczeń.Masz rację co do nazwy videorejestratora ale nie bardzo do mnie przemawia to co napisałeś że nie rejestruje prędkości nagrywanego - swojego czasu krążył filmik ze słynnego pościgu CBR-ki w Lublinie - właśnie na tym filmie zauważyłem na videorejestratorze dwie prędkości i widziałem (albo mi się wydawało) - 270 km/h CBR-ki - a 245 km/h opla vectry - i stąd moja teza. poza tym przeczytałem to - "WIDEOREJESTRATOR montowany jest w radiowozach policyjnych zarówno oznakowanych jak i nieoznakowanych. Mierzy prędkość i rejestruje obraz na kasecie wideo. Przy pomocy tego urządzenia dokonuje się pomiaru prędkości pojazdu z samochodu policyjnego w czasie jazdy. Podobnie jak w przypadku fotoradaru na obrazie uzyskanym z wideoradaru umieszczona jest data, godzina, obraz samochodu, numer rejestracyjny oraz prędkość z jaką pojazd się poruszał." - na tej stronce :)http://arigato.pl/motoryzacja/policja.php?artykul=2 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 być może, nie jestem na 100% pewien, pamiętam tylko jak w TVN turbo gliniarz puszczał zatrzymanemu kierowcy film i właśnie mówił,że wyświetla się prędkośc radiowozu i i dystans, pewnie wszystkiego nie tłumaczył. Pewnie są przeróżne urządzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Z tym stwierdzniem, że fotoradar nie rejestruje zdjęć powyżej 250km/h bym się zgodził.Panowie z Top Gear testowali mit o nierejestrowaniu prędkości powyżej 250km/h, jest to prawda. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.