Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do 250 km/h - później już nie łąpią - ale inaczej jest już z videoradarem podobno jak auto policyjne nadąży to nie ma ograniczeń...

 

Bo w radiowozie to jest videorejestrator a nie videoradar pokazuje średnia prędkoć radiowozu i odległość do nagrywanego , a nie bezpośrwednio prędkość nagrywanego, stąd nie ma ograniczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

TSM podaj moc tego SRAD'a. Mam przed soba katalog z 2002 r GSX - R 750, 141 KM, V-max 275 km/h.

 

I to jest wszystko co ten koles z niego wycisnie, o ile bedzie jeszcze potrafil zlozyc sie za odpowiednio za owiewka.

 

Dla porowmania obecny model 750 - ki moc 150 KM, V-max 280 km/h

 

Czuj sie wiec sponsorowanym i wesolej zabawy.

 

P.S. Obecnie jest tylko jeden seryjny motocykl ktory rozwija predkosc ponad 300 km/h ( 301 km/h )

Jest nia MV Augusta F4 1000

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie wydaje ze chyba kolega wjebal zaklad bo licznikowe 2,80 zl przy tych 140ps (jesli tyle ma) to spokojnie idzie, jak lecialem R6 to licznik pokazywal ok dwasiedem a nie byl to chyba max wiec mysle ze bedzie zonk.

 

 

Siemka !

 

Kolego spojrz w Fahrzeugschein lub Zulassungsbescheinigung Teol I oder II. Najlepiej w posta jeden wyzej od Twojego. Chyba, ze uwazasz, ze predkosc odczuwalna i licznikowa jast wieksza od BBh ( Geschwindigkeit die von einem Kfz nach seiner Bauart auf ebener Bahn nicht überschritten werde darf. )

 

pozdrawiam

 

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Predkosc ktora jest rozwijana przez pojazd z napedem silnikowym ( bez wzgledu na jego rodzaj Diesel, OTTO,

Elektro czy inne ) w/g jego rodzaju ( moc/predkosc ) na prostej plaszczyznie nie moze byc przekroczona.

 

Ciezko sie to na PL tlumaczy.

 

W Niemczech zanim pojazd dostanie homologacje najpierw jest testowany. Sprawdzane sa dane techniczne oraz V-max. Dlatego jezeli ktos robi Tuning, czy jakies przerobki zobowiazany jest przez prawo / przepisy do wprowadzenia zmian w Briefie ( kiedys do 01.01.06 ) obecnie Zulassungsbescheinigung Teil II ( Zaswiadczenie o zarejestrowaniu ). Zmiany dokonuje tzw Baurad - cos jakby TÜV tylko oni maja troche wieksze uprawnienia. Przy zwiekszonej mocy podlega sie innym ( wyzszym ) stawkom ubezpieczeniowym, przy zmianie pojemnosci na wyzsza wiekszym podatkom drogowym. Dlatego baurad - ktory sprawdza jeszcze bezpieczenstwo oby sie nic stac nie moglo.

 

Dane z katalogu pokrywaja sie z predkoscia podana poprzez Generalnego Importera ktory robil homologacje. Owszem drobniutenkie odchylki sie sdarzaja ale z regoly nie o tyle aby przy tej predkosci przekroczyc

10 km /h . Jezeli wyciagnie 2,3 gora 5 km/h to jak by wygrac w lotka.

 

Wezcie pod uwage, ze silnik dopiero po dotarciu 5 -10 tys km ma najlepsza kompresje. Potem trzyma jeszcze jakis tam czas. ( Nie wiem dokladnie jaki ile km ale Adam M z Can. lub ltos inny powinien to wiedziec )Dalej to juz z gorki.

 

Wierzycie w to ze moto z 2000 r. pojdzie wiecej niz z 2006 ???? Ja nie !!!

 

pozdrawiam

 

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co podales jest bardziej realistyczne. wez jeszcze pod uwage w jakim stanie technicznym jest maszyna. Chodzi mi rowniez o gerolacje zaplonu, gaznikow, szczelnosc zaworow, pierscieni. Moto i owszem mialo kiedyszam ta moc, trudno stwierdzic bez pomiarow jaka jest dzisiaj.

 

pozdrawiam

 

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaw wam powiem tak, jeśli regulacja gaźników, zaworów i innych silnikowych elementów jest w miarę w normie to największy wpływ na prędkość maksymalną mają: rodzaj materiału odzieży i stan łańcucha napędowego. Kto chce wycisnąć dodatkowe 5 km/h niech zrobi konwersję łańcucha 530 na 520.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprzyjajacych warunkach atmosferycznych moze tak byc.

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Predkosc ktora jest rozwijana przez pojazd z napedem silnikowym ( bez wzgledu na jego rodzaj Diesel, OTTO,

Elektro czy inne ) w/g jego rodzaju ( moc/predkosc ) na prostej plaszczyznie nie moze byc przekroczona.

 

Ciezko sie to na PL tlumaczy.

 

W Niemczech zanim pojazd dostanie homologacje najpierw jest testowany. Sprawdzane sa dane techniczne oraz V-max. Dlatego jezeli ktos robi Tuning, czy jakies przerobki zobowiazany jest przez prawo / przepisy do wprowadzenia zmian w Briefie ( kiedys do 01.01.06 ) obecnie Zulassungsbescheinigung Teil II ( Zaswiadczenie o zarejestrowaniu ). Zmiany dokonuje tzw Baurad - cos jakby TÜV tylko oni maja troche wieksze uprawnienia. Przy zwiekszonej mocy podlega sie innym ( wyzszym ) stawkom ubezpieczeniowym, przy zmianie pojemnosci na wyzsza wiekszym podatkom drogowym. Dlatego baurad - ktory sprawdza jeszcze bezpieczenstwo oby sie nic stac nie moglo.

 

Dane z katalogu pokrywaja sie z predkoscia podana poprzez Generalnego Importera ktory robil homologacje. Owszem drobniutenkie odchylki sie sdarzaja ale z regoly nie o tyle aby przy tej predkosci przekroczyc

10 km /h . Jezeli wyciagnie 2,3 gora 5 km/h to jak by wygrac w lotka.

 

Wezcie pod uwage, ze silnik dopiero po dotarciu 5 -10 tys km ma najlepsza kompresje. Potem trzyma jeszcze jakis tam czas. ( Nie wiem dokladnie jaki ile km ale Adam M z Can. lub ltos inny powinien to wiedziec )Dalej to juz z gorki.

 

Wierzycie w to ze moto z 2000 r. pojdzie wiecej niz z 2006 ???? Ja nie !!!

 

pozdrawiam

 

:cool:

 

Slusznie Nasi sasiedzi skrupulatnie wszystko odnotowuja w Brief'ach Ja mam nawet wpisane ze mam sportowe dysze w gaznikach i sportowa szybke zamiast seryjnej Konsekwencja tych zmian byla koniecznosc zmiany wpisow w Brief'ie odnosnie wymiarow ogumienia tzn i przod i tyl + 10mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 250 km/h - później już nie łąpią - ale inaczej jest już z videoradarem podobno jak auto policyjne nadąży to nie ma ograniczeń...

 

Bo w radiowozie to jest videorejestrator a nie videoradar pokazuje średnia prędkoć radiowozu i odległość do nagrywanego , a nie bezpośrwednio prędkość nagrywanego, stąd nie ma ograniczeń.

Masz rację co do nazwy videorejestratora ale nie bardzo do mnie przemawia to co napisałeś że nie rejestruje prędkości nagrywanego - swojego czasu krążył filmik ze słynnego pościgu CBR-ki w Lublinie - właśnie na tym filmie zauważyłem na videorejestratorze dwie prędkości i widziałem (albo mi się wydawało) - 270 km/h CBR-ki - a 245 km/h opla vectry - i stąd moja teza.

 

poza tym przeczytałem to - "WIDEOREJESTRATOR montowany jest w radiowozach policyjnych zarówno oznakowanych jak i nieoznakowanych. Mierzy prędkość i rejestruje obraz na kasecie wideo. Przy pomocy tego urządzenia dokonuje się pomiaru prędkości pojazdu z samochodu policyjnego w czasie jazdy. Podobnie jak w przypadku fotoradaru na obrazie uzyskanym z wideoradaru umieszczona jest data, godzina, obraz samochodu, numer rejestracyjny oraz prędkość z jaką pojazd się poruszał." - na tej stronce :)http://arigato.pl/motoryzacja/policja.php?artykul=2

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może, nie jestem na 100% pewien, pamiętam tylko jak w TVN turbo gliniarz puszczał zatrzymanemu kierowcy film i właśnie mówił,że wyświetla się prędkośc radiowozu i i dystans, pewnie wszystkiego nie tłumaczył. Pewnie są przeróżne urządzonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...