Skocz do zawartości

Zakup Enduro


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zamierzam kupic sobie motor ... tyle ze juz od tych wszystkich for internetowych sie wszystko pomieszalo ;) Moze zacze tak, moje doswiadczenie w jezdzie na dwuch kolkach konczy sie na etapie MZ 150 ( hehe) Na enduro chce przeznaczyc do max 6.5 tyś zl. Teraz czego bym oczekiwal - najlepiej 4T chlodzony powietrzem - Rozrusznik. Musi koniecznie byc wyposazone we wszystkie pierdoly do rejestracji i poruszania sie po drogach ( dojazdowki ). I teraz najwazniejsze moto bedzie jezdzone w 90 % w terenie. Chcialbym kupic moto na kilka lat, zeby nie zmieniac po roku czasu. Pozdrawiam i licze na jakas pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziwię się zadającemu pytanie że zadaje tu pytanie na które udzielono tu juz xxx odpowiedzi, i dziwię się dlaczego kolega nie podłaczył się z tym pytaniem pod istniejący wątek o dokładnie tej samej tematyce-jest tu takich pozakładanych tematów z cyklu "jaki motocykl kupić" chyba z 20. Nie, kolega musiał błysnąć i otworzyć zupełnie nowy temat :icon_biggrin:

A już w ogóle dziwię się tym którzy odpowiadają na takie pytanie zadane po raz xxxx, albo mają gigantyczną cierpliwość i nie widzą ze pytający nie używa opcji szukaj, czy nie przejrzał wcześniejszych wątków, albo z ich strony to juz jakieś zboczenie, albo mają płacone od wystukanej litery.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziwię się zadającemu pytanie że zadaje tu pytanie na które udzielono tu juz xxx odpowiedzi, i dziwię się dlaczego kolega nie podłaczył się z tym pytaniem pod istniejący wątek o dokładnie tej samej tematyce-jest tu takich pozakładanych tematów z cyklu "jaki motocykl kupić" chyba z 20. Nie, kolega musiał błysnąć i otworzyć zupełnie nowy temat :buttrock:

A już w ogóle dziwię się tym którzy odpowiadają na takie pytanie zadane po raz xxxx, albo mają gigantyczną cierpliwość i nie widzą ze pytający nie używa opcji szukaj, czy nie przejrzał wcześniejszych wątków, albo z ich strony to juz jakieś zboczenie, albo mają płacone od wystukanej litery.

 

Siemka !

 

Kolego nie denerwuj sie, ja cos tam juz na forum napisalem a jak b. slusznie zarzucil mi Sligier cytowac do dzis sie jakos nie nauczylem. Z opcja szukania tez kuleje.

 

Do kolegi ktory szuka Enduro

 

jezeli chcesz jezdzic w terenie to radze zwrocic uwage na wage moto im lzejsze tym wieksza frajda. moje 27 KM jest troche malo ale dla poczatkujacego jest wystarczajace. DR byloby wiec dobrym wyborem. Niestety starsze modele nie sa wyposarzone w rozrusznik elektr.

 

Moj lumpel w PL kupilsobie troche nieswiadomy moto na teren Tenere a teraz sam stwierdzil, ze troche ciezkie i szuka kupca. w razie zainteresowania wiadomosci na PW.

 

pozdrawiam

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisałeś to jedyny motocykl spełniający Twoje oczekiwania to tak jak wyzej napisali DR 350 -> 4T chłodzony powietrzem, sprawdzona i niezawodna konstrukcja, najdaje sie do jazdy w terenie (w przeciwieństwie do reszty 4T z tego przedziału cenowego), możliwość rejestracji. Jedyną wadą jest spora waga i dość małą moc ale w porównaniu z innyymi 4T tej klasy (cenowej, rocznikowej, pojemnościowej) DR 350 jest najlepsza..

np:

http://moto.allegro.pl/item157507426_suzuki_dr_350_s.html

http://moto.allegro.pl/item158183791__suzu...50_93_rok_.html

http://moto.allegro.pl/item160324617_suzuk...50_okazja_.html

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jarku więcej luzu :buttrock: ja wyznaje zasade ze jak mi jakiś temat nie pasuje, przeszkadaza lub denerwuje poprostu na niego nie wchodze i nie zabieram głosu. Może dzieki temu bede zył dłuzej :biggrin:

Pozdr!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz bedze post od Nitomena -> Bierz DR600 to chociaz jakos idzie i pod kazda gorke wjedzie :biggrin: <hahaha>

 

Co do tematu oczywiscie DR350 :bigrazz: Sam mam taka po przesiadce z DT125R. Co do mocy to ma naprawde wystarczajaco. Jednak moto ma dobry moment co nie czyni problemow z podjazdami itp :P POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do jazdy wystarczy, do wyszalenia napewno nie

 

elelo czy cos napisalem ze KLR 650 ?? jak tak to pokaz gdzie albo zamilcz, bo nie napisales nic wnoszocego do tematu

 

jesli nie masz zamiaru skakac to lepiej wybrac starsza 600 (nie 650) japonca, albo LC4 600 - tym mozna poskakac, aby nie przesadzac :biggrin:

 

jesli koniecznie cos chlodzonego powietrzem do DR 600 Dakar , XR 600

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez daj spokoj juz NITOMEN z tym swoimi setnymi posatmi jaki to klr nie jest. Wez popros moderatorow niech ci przykleja temat KLR i tam sie wyszalej z opisywaniem :biggrin:

 

 

ZAMKNAC TEN TEMAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no popacz to ty przestan z opisywaniem jaki to DR nie jest wspaniale i gdzie nie pojedzie ze swoimi 27 konikami. Napisalem cos w tym temacie o KLR ?? nie ?? to zaraz cos napisze. Nie napisalem ze DR jest zla , tylko ze po MZ 150 nie bedzie duzego wzrostu mocy i zeby sie nie spodziewac rewelacji.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe wytarczy kupi sie cylinder do Dr 450 i niestety ale twoj KLR w tym momencie wymieka :banghead:

i z 30 a nie z 27 tak jak piszesz zrobi sie blisko 50 przy masie 125 Kg i co ty na to ?????? :biggrin:

Po MZ nie bedzie duzego wzorstu mocy co ty chlopie piszesz o polowe wiecej a poaztym moment obrotowy wziales po uwage, wez nie moge !!!. Prosze nie pisz juz nic

A tak apropo 1000000000000000000 razy bym cie w terenie z tymi 30 kucami objechal

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz bedze post od Nitomena -> Bierz DR600 to chociaz jakos idzie i pod kazda gorke wjedzie <hahaha>
jesli koniecznie cos chlodzonego powietrzem do DR 600 Dakar , XR 600

mamy jasnowidza na forum :banghead: :biggrin:

 

Moim zdaniem niech sie sq8jx przejedzie na DR350 i np. DR600 i wybierze co mu wazniejsze (mniejsza waga czy wieksza moc)

 

pzdr speedfriend :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu z 440 czy 450 zrobisz 80 kunia - pomysl EXC 450 ma 55 - 60 kunia a co tu dopiero DR - pozatym ciekawe jak dlugo wytrzyma reszta silnika 10 -20 tys ?? Pisze z wlasnych dosawiadczen , bo sam mialem oko na DR 350 , ale to poprostu nie prostuje rak w lokciach, tylko powoli przyspiesza sobie, a nie oto mi chodzilo , stare LC4 600 - to jest rakieta :banghead: , pozatym te dziwne wymiary DR -ki

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...