Skocz do zawartości

problem z gaźnikiem... Yamaha


^lunatyk^
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie bezpiecznika sprzęt [ Yamha Sr 250 ] nie chce zapalić ... sprawdzam iskre... jest... więc jedyne co mi przyszło do głowy cos nie tak z paliwem ... początkowo przedmuchałem kranik i gaźnik [ bez rozbierania, poprostu pompka i jazda... ] próbuje próbuje i nic ... postanowiłem rozebrać gaźnik, bo może jakiś syf się tam dostał. Rozebrałem wyczyściłem i moją uwage zwróciła membrana ... [ gaźnik jest podciśnieniowy ] . Igilica na końcu ma taka czarną membrane... która najprawdopodobniej jest odpowiedzialna za to by paliwo było wtłaczane na cylinder :banghead: i miała ona dziurki ... małe bo małe ... ale były. Skoczyłem z tym do znajomego mechanika samochodowego i powiedział, że to musi być szczelne i żeby to załatać. Dał mi klej do gumy wziałem cienkie chirurgiczne rękawiczki zrobiłem łatki załatałem dziury, złożyłem gaźnik ... Kręce... jest zaskoczył .. i tutaj zaczął sie problem ... zero wolnych obrotów niby manetka reguluje obroty ale czuje ze to gaźnik rządzi a nie manetka ... tzn odejme gazu mija chwila dopiero zaczyna schodzić i to nie regularnie dusi sie itd... co chwila gaśnie ... starter i maszyne wskakuje na obroty i mam ją spowrotem ... i teraz moje pytanie dlaczego tak jest ? czy po rozbieraniu gaźnika musze go regulować ? [ nie ruszałem zadnych srub regulacyjnych - tak mi sie wydaje ] czy moze dlatego ze powierzchnia tej membrany nie jest teraz idealnie gładka ? macie jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak po tej twojej naprawie zachowuje sie przepustnca ta od membrany??po podniesieniu jej palcem sprawdz czy swobodnie opada pod wplywem sprerzyny,mozliwe ze tenklej ktorego uzyles utwardzil membrane i dlatego motor zyje wlasnym zyciem.Szykuj monete na nowa membrane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloz gaznik od malucha :lalag: a tak serio to zmiana gaznika moze przyniesc nieprzewidziane skutki.. poza tym maszyny o duzych pojemnosciach maja kilka cylindorw - kilka gaznikow, wiec bedzie trudno znalezc gaznik o takiej przepustowosci.. chyba ze od crossa jakiegos :banghead:

 

P.S.

 

Cale te objawy to mi na zatarcie wygladaja :icon_razz: :banghead: :banghead:

(zarcik :notworthy: )

Edytowane przez mako_15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma byc tanio, to napewno nie bedzie latwo, musialbys dobrac gaznik o takim samym przelocie, od 4 suwa i mechaniczny ( jezeli nie chcesz miec znowu klopotow z membrana ), w dodatku z podobnym ukladem dysz, najlepiej od starszej Yamki twego modelu. Telefon e reke i dzwon po sklepach z uzywanymi czesciami.

O wiele latwiej kupic nowa membrane.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w papierowym katalogu larssona ,moze dobierzesz .Membrana np do GS500 kosztuje ok 50pln. wiec rozpietosc cen miedzy roznymi modelami moto jest rozna.

 

http://www.agmot.pl/foto/10424.jpg czy taka? na agmocie 215pln.

Edytowane przez Breżniew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopak...Ty masz tylko jeden gaznik a wieksze maszyny zazwyczaj cztery - dlatego taka wysoka cena membran (bo to za komplet), gorzej jak nie bedzie zamiennika...

osobiscie nie kombinowal bym z czym innym bo moze to cie wiecej kosztowac kasy i zdrowia niz przypuszczasz i pamietaj ze to "japonczyk" - czuly na wszelkie odchylki :-)

a uzywane membrany poza tym ze moga byc pekniete, to rowniez rozciagniete co bywa rownie niekozystne, ja bym sie pokusil o nowke

niestety na gaznikach sie nie znam wiec pisze tylko to co zaslyszalem od "gaźnikowca"

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopak...Ty masz tylko jeden gaznik a wieksze maszyny zazwyczaj cztery - dlatego taka wysoka cena membran (bo to za komplet), gorzej jak nie bedzie zamiennika...

osobiscie nie kombinowal bym z czym innym bo moze to cie wiecej kosztowac kasy i zdrowia niz przypuszczasz i pamietaj ze to "japonczyk" - czuly na wszelkie odchylki :-)

a uzywane membrany poza tym ze moga byc pekniete, to rowniez rozciagniete co bywa rownie niekozystne, ja bym sie pokusil o nowke

niestety na gaznikach sie nie znam wiec pisze tylko to co zaslyszalem od "gaźnikowca"

pozdr

 

 

tylko widzisz ja nie jestem pewien czy te nierówne oboroty, jest napewno ta membrana ... może to poprostu nie wyregulowany gaźnik ? jakbym był pewien to zakupiłbym membrane bez gadania ... ale jak kupie a okaże sie, że to nie to ? ;/ :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może drobiny wody krążą po gaźniku i wybiórczo coś przytykają?

A może dzikie powietrze, czyli nieszczelny króciec ssący? Kiedyś miałem kłopot z SR250, bo kapturek zaślepiający boczny otwór w króćcu, nie był szczelny.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...