Skocz do zawartości

Końcówki kierownicy


Sadek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

śmigam Honda CX 500 i, co jest znamienne dla tego modelu, odczuwam nieprzyjemne drgania kierownicy. Wibracje powodują drętwienie palców i ogólny dyskomfort. Jako remedium wymyśliłem końcówki kierownicy - tłumiki drgań. Moje pytanie - tłumiki o jakiej masie wybrać? Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo przod jest nowe(kupiony z trefna felga) i wywazone, drgania wystepuja przy predkosciach przelotowych(lub inaczej - zaczynaja byc dokuczliwe po kilkudziesieciu kilometrach w trasie - po dlugim czasie), przy niskich predkosciach to nie wiem, bo jezdze malo z niskimi predkosciami, czy zaleza od rpm - trudno powiedziec

 

to napisal Sadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wyboru są końcówki o masie od ok 25 g do 300 g, wiec pytanie o to jak to jest z doborem masy końcówek, czy zależą od modelu, pojemności czy tam czegokolwiek, czy 300 g nie urwie kierownicy? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...