LAMASSU Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam.Mam z przodu w Dr 350 zalozona opone Pirelli Rallycross a z tylu VEE Rubber 200pro. Strasznie nie obliczalnie zachowuje sie motocykl na mokrej glinianej drodze zarowno przy zjazdach jak i podjazdach.Kola jada gdzie chca a nie gdzie ja chce.Nie wiem czy spowodowane jest to oponami czy technika . Z przodu pirelka na srodku ma jeszcze ponad centymetr bieznika ,boki super a tyl jest nowka.W innych warunkach poza mokra gliną jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam ! Przede wszystkim to powinno sie urzywac jednej marki i tego samego modelu. To chyba tylko w PL jest dozwolone aby urzywac innych marek i modeli. sam widzisz co sie przez to moze dziac. Pozatym to na drogach publicznych pojazd musi byc wyposarzony w opony w ktorych wysokosc bieznika jest wieksza niz 1,6 mm. Przod powinienes wymienic, i najlepiej jak dokupisz sobie przednia opone tej samej marki i typu jak tyl. Sam jezdze DR 350 na Continental TKC 80 sa rewelacyjne ( zwlaszcza na asfalcie ) polecam pozdrowienia :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 asfalt nie wchodzi w rachube a mysle ze roznorodnosc firm tez nie ma az takiego wpływu jesli obie sa terenowe,chodz tej Pirelki nie jestem pewien czy jest dobra w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Sprawdz ustawienie tylnego kola ( o ile tego juz nie zrobiles ). Dalej bede twierdzil, ze to roznica marki i modelu pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 a nie nadmuchałeś tam za dużo powietrza z przyzwyczajenia po moto cbr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 ks-rider przesadzasz. Kolega napisał że ma ponad 1 centymetr a nie milimetr i ewidentnie chodzi o opony do offroadu a nie na szosę. Fakt faktem, że nie zaszkodzi założyć nowe opony to raz. Dwa to sprawdzić ciśnienie. A trzy :icon_eek: nie wiem jak te opony wyglądają bo może one po prostu nie maja prawa robić na śliskiej glinie :banghead: Siemka ! Masz rsacje sorry przeoczylam a raczej pomylilem. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 hmmm,moze to i kwestia cisnienia bo jak zakladali mi opony stwierdzili ,ze nie ma trzymakow i musze miec wieksze cisnienie zeby mi detki nie obrucilo.No ale z przodu przeciez nie obruci bo to nie kolo napedowe.Ile dac cisnienie z przodu jedną atmosfere? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 A wg mnie, jeśli Lamassu nie dowalił ciśnienia 2,5 atmosfery ( :flesje: sam tak zrobiłem po zakupie DRZ-a... :)), to nie jest wina opon. Na mokrej glinie na każdych oponach będzie pływał... to taka ch**nia i już. Może sam też jestem dupny rajder, ale mi na mokrej glinie zawsze próbuje żyć własnym życiem... Ale w końcu o te emocje w tym chodzi! ;) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Musisz sie przyzwyczaic do tego ze dupa w terenie lata,to normalne dlatego wieksza wage przywiazuje sie do przodu bo to on kontroluje cala jazde i przede wszystkim na nim trzeba sie skupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 daj tyl na 0.7 atm i letko zmiekcz zawieche tylnia , umnie pomoglo troszke :buttrock: - pozatym zaley od opony moze akurat ta sie nie bardzo nadaje w taki teren , na przyszlosc zmien na inna Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 jezeli to ta opona http://www.netcar.pl/img/1155/115527435_1.jpg to bieznik wyglada mi raczej na twardy teren/asfalt co do "trzymakow" dętki - czyli szpanerow - to pomysl jakie sily dzialaja na przednie kolo w trakcie hamowania.. podpowiem, ze mi wlasnie z przodu 3x urwalo wentyl, kupilem szpaner i byl spokoj. z tylu nic sie nie dzieje, mimo braku tej łapki i cisnienia 0,7 atm Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 zgadzam sie z Fexem - opona wyglada na enduro a nie cross a co do trzymakow, to ja ich nie uzywam i nic mi sie nie urywa :icon_rolleyes: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 bez trzymakow sie nie da jezdzic! co wypad urwany wentyl. zakladaj trzymaki, pompuj troche ponizej 1atm i powinno byc lepiej. cisnienie w oponach jest naprawde meeeeega wazne i ma ogromny wplyw na przyczepnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 tak to ta opona thefex , teraz zakupie cos takiego http://www.allegro.pl/item157126925_nowy_m...80_100_21_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 A co to te trzymaki??Pierwsze slysze :banghead: sry za glupie pytanie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.