Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Stycznia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Przede wszystkim to powinno sie urzywac jednej marki i tego samego modelu. To chyba tylko w PL jest dozwolone aby urzywac innych marek i modeli. sam widzisz co sie przez to moze dziac. Totalne bzdury niestety... W enduro często miesza się między producentami, bo poszczególne modele oferują zupełnie inne walory. I dobranie kompletu idealnego jest możliwe. Dla mnie traki komplet to: przód Pirelli Scorpion, tył Michelin Competition III. Jeśli ktoś jeździ dużo w terenie i mało po asfalcie polecam mu zestaw przód Michelin Competition IV lub Pirelli Scorpion (opony enduro z homologacją), na tył zaś zawsze wysoką kostkę (np. taniego i sprawdzonego mitasa C10). Taki zestaw gwarantuje nam świetne prowadzenie przodu w zakrętach oraz odpowiednie odpychanie się na podjazdach. Dodatkowo C10 bardzo dobrze oczyszcza się z błota. Gorzej prowadzi się na kopym piachu (ma dość rzadki bieżnik). A co to te trzymaki??To stalowa wkładka umieszczona między felgą a dętką i przykręcona do felgi. Zapobiega obracaniu się dętki i opony gdy złapiesz gumę, przez co ryzyko porwania dętki na strzępy jest znacznie mniejsze. tak to ta opona thefex , teraz zakupie cos takiego http://www.allegro.pl/item157126925_nowy_m...80_100_21_.html Taka sobie ta opona. Bieżnik dobry na kamienie i twardy grunt. Kostki zewnętrzne są zbhyt mało agresywne, aby trzymać przód motocykla na bardziej miękkim podłożu. Bardzo podobny układ robi Dunlop (modele zarowno cross jak i enduro) i są to bardzo słabo trzymające w zakrętach oponki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 jak sam nazwa wskazuje do trzymania, żeby sie nie obrcuiła się dętka i żeby nie ucieło wentyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 a z tańszych zestawów, to mogę polecić na przód mitasa ef-06 a na tył c-10 , a jeśli ktoś jeździ po utwardzonym/suchym/ośnieżonym/kopnym terenie to C-02 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 ja jezdze duzo po lesie, łąkach[czyli trawka] malo asfald i kamienie ,piachu nie zaduzo.Wiec ,ktore modele Mitasow na trawniki,błotka i nie wielkie piachy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Ja kilka dni temu taki zestawix sobie zapodalem:przod-http://allegro.pl/item156043573_nowe_opony_heidenau_k_70.htmltyl- mitas C-10 100/100/19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.