xtraxx92 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam, kiedyś już o tym pisałem ale niestety nie uzyskałem poprawnej odpowiedzi. A więc tak. Pewnego dnia jadąc moją Hondą NS-1 (Montesa) przy prędkosci ok. 110 km/h motor zaczął zwalniać... aż zgasł :icon_rolleyes: Kopałem, kopałem i kopałem.... w końcu pchałem 5km do domu :banghead: Niewiem co jest. Czyscilem gaźnik, wymieniłem świecę... Co to może być? Aha jechałem na ssaniu...no i jeszcze dodam tyle że z godzinkę przed tym straciłem wolne obroty... teraz odpala tylko z popychu, niewiem co jest! Raz udało mi się go odpalić z kopniaka ale wolnych też niemiał. Może mi ktoś pomóc? Bo to naprawdę ważne! Nie znam się na motorach zbytnio, więc proszę pisać zrozumiale :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 pewnie nie masz kompresji zobacz jaka jest...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 ja mialem cos podobnego w ogarze tez czyscilem gaznik swiece itp a okazalo sie ze cos wpadlo do cylka i przecielo pierscienie. sciagnij cylinder i zobacz pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtraxx92 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Magneto też mówił że to pierscienie... ja się na tym nieznam dlatego czekam na osoby które to potwierdą. Niechcę marnować pieniędzy... Pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...